AllePaznokcie.pl


Hej Dziubaski! WOW. Nie było mnie tutaj cały tydzień :O Przepraszam Was, ale ostatnio dużo się u mnie dzieje... Jakiś czas temu wspominałam wam, że szykują się u mnie duże zmiany... tak, tak i właśnie jestem w `trakcie` tych zmian i brakuje mi czasu... Od czwartku jestem w Polsce, w moim rodzinnym mieście, a dzisiaj czeka mnie podpisanie umowy na mieszkanie :) W następnym poście obiecuję, że zdradzę wam więcej szczegółów ;) A teraz... pokażę wam 4 lakiery. Niedawno przyszła do mnie paczuszka od firmy alle paznokcie. Słyszałyście o tym sklepie? Ja osobiście b.polecam! Miły kontakt i produkty wysokiej jakości ;)

ENG: Hi Sweeties! WOW. I was not here all week :O I'm sorry, but recently a lot happens by me... Some time ago I mentioned to you that are preparing a big changes for me ... yes, yes, and I'm just `during` these changes and lack of time ... From Thursday I am in Poland, in my hometown, and today ahead of me signing up for an apartment :) In the next post I promise I will betray you more details;) and now ... I'll show you 4 nail polish. I recently came to me a packet from the company alle paznokcie. Have you heard about this store? I personally highly recommend! Nice contact and quality products ;)


Granite & pepper 
Lakier granitowy z efektem pieprzu. 
Lekko matowy , chropowata struktura. 
Duży wybór pastelowych kolorów.
1-2 warstwy. 
Pojemność: 8 ml.
 Cena: 6,90 zł. 

Holographic
Lakier z efektem holograficznym, ( mieni się na różne kolory).
Duży połysk, 2 warstwy.
Pojemność: 15 ml.
Cena:  14,90 zł

Kameleon
Efekt wylanej benzyny. 
Mój odcień `2` opalizuje na zielono. Dostępne są jeszcze 3 inne wersje kolorystyczne.
2 warstwy.
Pojemność: 15 ml
Cena: 19,90 zł.

Chrom
Efekt lustra.
Mój odcień `05` wpada w kolor niebieski.
Szybkie schnięcie, b.dobre krycie - 1 warstwa.
Pojemność: 15 ml.
Cena: 8,90 zł.

PODSUMOWANIE:
Lakiery są naprawdę wysokiej jakości, mimo dość niskiej ceny.
Utrzymują się na paznokciach 4-5 dni. 
Podoba mi się w nich to, że nie są to  takie `zwyklaki`. Efekt pieprzu, holograficzny, kameleon i chrom i wiele innych, które możecie znaleźć w sklepie internetowym KLIK .
Każdy z nich daje świetny efekt i pięknie zdobi nasze paznokcie :)
Zastanawiałam się, który najbardziej przypadł mi do gustu... Niestety, NIE WIEM :P Całą czwórkę kocham tak samo! <3 
POLECAM!

ENG: SUMMARY
Nail polish are really high quality, despite the relatively low price.
Nails remain at 4-5 days.
What I like about them is that they are not a `ordinary`. The effect of pepper, holographic, chameleon and chromium and many others that can be found in the online store CLICK .
Each of them gives a great effect and beautifully adorned our nails :)
I wondered who the most to my liking ... Unfortunately, I DON'T  KNOW: P The whole four love so much! <3
RECOMMENDED!


xoxo,

Comments