23.06.2015 | MARIZA MAKE-UP




Tego chyba jeszcze u mnie na blogu nie było! Test kosmetyków kolorowych :) Z  pewnością nie jes Wam obca marka  M A R I Z A  CLICK. To wytwórnia założona w 1988 roku. Jest polskim producentem kosmetyków pielęgnacyjnych oraz do makijażu. Obecnie w ich ofercie spotkamy około 400 pozycji. Są to zarówno kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów jak i szeroka gama produktów do makijażu, a także linie wód toaletowych i perfumowanych. 
A ja dzisiaj przygotowałam dla Was kilka najciekawszych wg. mnie kosmetyków z kolorówki, dzięki którym możecie wykonać kompletny face make up! 



STEP 1  
Na początku nakładam WYGŁADZAJĄCĄ  BAZĘ POD MAKIJAŻ. ( Mariza w swojej ofercie posiada 4 bazy pod makijaż, tj. korygująca, matująca, rozświetlająca, wygładzająca, silikonową i również bazę pod cienie) - ZOBACZ BAZY MARIZA SELECTIVE i ZOBACZ BAZY MARIZA

MOJA OPINIA: Bardzo polubiłam ten produkt! Jego zadanie to - WYGŁADZENIE i faktycznie radzi sobie z tym  dobrze! Konsystencja, zapach i barwa, bardzo przybliżony do kremu :)

STEP 2 
Twarz wygładzona, więc teraz zabieram się do nałożenia na twarz  PODKŁADU BALANSUJĄCEGO, dla cery mieszanej. ( Mariza w swojej ofercie posiada podkłady tj. balansujący, nawilżający, mineralny pudrowy, aksamitny matująco-kryjący, kremowy podkład z witaminą E i matujący podkład OilFree ). - ZOBACZ PODKŁADY MARIZA SELECTIVE i ZOBACZ PODKŁADY MARIZA

MOJA OPINIA: Podkład niestety nie radzi sobie z ukryciem niedoskonałości ( ale wg.opisu nie ma takiego zapewnienia). Jest lekki, lekko nawilżający, dobry na upalne dni.


STEP 3
Kolejny krok to,  ukrycie wszelkich cieniów pod oczami i ukrycie oznak zmęczenia. Do tego celu użyję KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY. ( Mariza posiada jeszcze w swojej ofercie korektor do twarzy antybakteryjny). - ZOBACZ KOREKTORY MARIZA SELECTIVE 

MOJA OPINIA: U mnie korektor rozświetlający sprawdził się w 100%! Fajnie `odświeża` i zakrywa cienie. Używam go również na powiece ruchomej, jako al'a bazę i tu też sprawdza się rewelacyjnie ;)


STEP 4 
Nadszedł czas na makijaż oczu. Do tego użyłam paletki z 5 cieniami. Niestety widzę, że na stronie Mariza nie jest już dostępna... a szkoda! (Dostępne cienie: cień sypki do powiek Brilliant, matowe cienie Glamour Line, poczwórne cienie do powiek, perłowe cienie do powiek, perłowe cienie do powiek potrójne, satynowe cienie do powiek i satynowe cienie do powiek potrójne.  ZOBACZ CIENIE MARIZA SELECTIVE  i ZOBACZ CIENIE MARIZA

MOJA OPINIA: Bardzo dobrze współpracuje mi się z tymi cieniami! Są dobrze napigmentowane, mają przyjemną, lekko kremową konsystencję, nie osypują się, ładnie się łączą/współgrają i dają piękny efekt rozświetlenia. 


STEP 5
Czas na podkreślenie rzęs. Mój tusz  to maskara 3D  - wydłuża, rozdziela, pogrubia. ( W ofercie znajdziecie jeszcze tusz Long Lash i Long&Black). ZOBACZ MASKARY MARIZA SELECTIVE i ZOBACZ MASKARY MARIZA

MOJA OPINIA: U mnie tusz się nie sprawdził. Producent zapewnia o ``lekkim uniesieniu rzęs i perfekcyjnym rozdzieleniu`` , to zadanie zostało spełnione, ale ja osobiście spodziewałam się czegoś więcej po efekcie `3D`.


STEP 5
Kolejny krok to rozświetlenie twarzy. W tym celu użyję trójkolorowy puder rozświetlający. ( Mariza w ofercie posiada kilka rodzajów pudrów, tj. matująco-wygładzający puder bambusowy, matujący puder ryżowy, mineralny puder matujący, brązująco-rozświetlający, brązujący, matująco-kryjący. ZOBACZ PUDRY MARIZA SELECTIVE 

MOJA OPINIA: Produkt spełnił wszystkie moje oczekiwania.!Takie trio przyda się każdemu! A zwłaszcza w podróży, bo w jednym małym kompakcie mamy wiele funkcji; rozświetla skórę, rozświetlenie szczytów kości policzkowych, kącików oczu i łuków brwiowych i brązer do podkreślenia kości policzkowych :)  Dodatkowym atutem jest, że nie zawiera parabenów!



STEP 6 
Kolejny produkt, to rozświetlająca pryzma do makijażu, do wyboru w dwóch zestawach kolorystycznych. ( Mariza oferuje również: puder brązujący Glamour Line, puder półtransparentny Glamour Line, puder sypki i puder w kulkach).  ZOBACZ PUDRY MARIZA

MOJA OPINIA: Kolejny genialny, wielofunkcyjny produkt! Odkąd jest w moim posiadaniu nie rozstaję się z nim na krok! :) Codziennie towarzyszy mi przy wykonywaniu makijażu. Przepięknie modeluje twarz! MÓJ NUMER 1!


STEP 6
Rzecz jasna, nie może się obyć bez podkreślenia ust! Więc, na koniec - użyję szminki w odcieniu czerwonym. (Inne produkty do ust to: diamentowy błyszczyk, kredka do ust Be Chic i kremowy błyszczyk). ZOBACZ SZMINKI/BŁYSZCZYKI MARIZA SELECTIVE

MOJA OPINIA: Lekka, kremowa pomadka. Kolor intensywny, już po jednym przeciągnięciu odcień wyrazisty i mocny. Jeżeli chodzi o trwałość to oceniam na -  średnie.





Nie jestem specem od wizażu, dlatego zastrzegam, proszę nie oceniać mnie pod tym kątem ;)



Comments

  1. Korektor,puder rozświetlający i pryzma-faworyci😃No to szykuje się uzupelnianie braków😉

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:16 PM

    A baza zmniejsza pory?Lubie bazy wygładzająco matujące i zastanawiam się nad tą😃Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. chyba muszę wypróbować pudru rozświetlającego :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  4. świetny efekt :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  5. Nie znam tej marki - muszę zajrzeć bo twój makijaż jest świetny ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤