11.06.2015 | MY MINT BICYCLE



Rower to wspaniała rzecz! :) Połączenie przyjemności z pożytecznym - tak to krótko opiszę.

Ja osobiście jestem wielką fanką spędzania wolnego czasu aktywnie, na rowerze :) I dlatego niedawno postanowiłam zainwestować w nowy jednoślad! Nie miałam zbyt wiele funduszy i  na szczęście nie mam zbyt dużych wymagań w tej kwestii, bo w końcu to ma być `normalny` rower a nie jakiś wyczynowy czy górski :P Przeszukując allegro, wpadłam na całkiem tanie oferty (niecałe 500zł). Problem miałam tylko z wyborem koloru, więc... na FB wrzuciłam foto białego i miętowego z prośbą o pomoc. No i tak padło na /MINT/ :) Bardzo podoba mi się ten disign. Dzięki dodatkom w brązowym kolorze, nadaje mu to taki retro styl. I tak mając już  w posiadaniu mojego miętuska, przy okazji weekendowego pikniku nad morzem -powstała mała sesyjka :)
Podaję Wam link do sprzedawcy na allegro:
 http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=16482&us_id=11526655

PS. Koszula w różyczki,  którą mam ubraną to nowy nabytek z H&M. Ładna? :)







Comments

  1. Koszula urocza 😃Ale ten rower baaaaaajka

    ReplyDelete
  2. Dowód na to,że na rowerku też można wyglądać uroczo.
    Miętusek jest wspaniały!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤