04.06.2015 | PILOMAX - REGENERATION OF DAMAGED HAIR


Laboratorium Pilomax to 25-letni producent kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów. Znamy tą markę głównie z masek WAX, których jestem fanką od wielu lat!
Ja przedstawię wam dzisiaj komplementarny program do farbowanych włosów. Po blisko 3 miesiącach testowania nareszcie mogę podzielić się moją opinią ;) W opakowaniu znajduję się 5 produktów + szczegółowy opis kolejności i sposobu użytkowania. Ta seria produktów od razu przykuła moją uwagę. Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać takiej innowacji. Do wyboru mamy dwa specjalnie przygotowane set'y , dla jasnych włosów i ciemnych. To dodatkowy atut!  A co najważniejsze ; nie zawiera parabenów, silikonów i SLS!


Po zabawach ze zmianą koloru, ombre itp., moje włosy były w opłakanym stanie! Kruszyły się, końce wyglądały jak poszarpane nitki... I to skłoniło mnie do powrotu do brązu i do ratowania mojej czupryny. Po przetestowaniu dermokosmetyków Pilomax mogę śmiało napisać, że " my hair again alive " :) Już po krótkim czasie użytkowania zauważyłam, że moje włosy bardzo polubiły te kosmetyki, bo zaczęło mi wyrastać mnóstwo , jak to mówi moja siostra `bejbi hair` , czyli nowych, małych włosków, które szczególnie było widać w okolicach czoła. Również farba do włosów nie spłukuję się tak szybko jak zwykle ( używam Syoss-słodki brąz ). To pewnie dzięki szamponowi, który ma brązową barwę. W ciągu tych 3 miesięcy , 3 razy podcinałam końcówki i regularnie stosowałam maski i odżywkę (2, 3 razy w tygodniu maski), które również możemy znaleźć w tej serii... i po suchych nitkach ani śladu!! 




PROGRAM SKŁADA SIĘ Z KURACJI REGENERACYJNEJ I PIELĘGNACYJNEJ.


  • KROK 1 szampon głęboko oczyszczający - skutecznie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości innych kosmetyków, przygotowując włosy do nałożenia maski.
KROK 2   maska regenerująca - odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża , zapobiega łamliwości i rozdwajaniu.        
KROK 3   odżywka ochronna bez spłukiwania w sprayu - wygładza włosy, ułatwia ich rozczesywanie oraz chroni włosy przed zabiegami gorącym powietrzem.

KROK 1   szampon do codziennej pielęgnacji - delikatnie oczyszcza i nawilża włosy i skórę głowy.
KROK 2   odżywka wzmacniająca - naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega rozdwajaniu , pogrubia i nadaje włosom sprężystość i połysk. 


Wszystkie produkty Laboratorium Pilomax zostały przebadane dermatologicznie. Kosmetyki wzbogacono o składniki pochodzenia roślinnego, w tym ekstrakt z henny, skrzypu polnego, rumian rzymski, pantenol i keratynę. Maski regenerujące zawierają olejki eteryczne, a maska do włosów ciemnych także ekstrakt z prawdziwej kawy.



xoxo,

Comments

  1. Nie probowalam.Ale fajna seria.

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:20 AM

    Właśnie potrzebuje czegoś konkretnie regenerującego do moich włosków .Spróbuje 😃

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:21 AM

    Świetny post.Świetne kosmetyki.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤