24.07.2015 | BIOXSINE - HIT OR SHIT ?



Biota Laboratories to  marka zajmująca się produktami farmaceutycznymi w dziedzinie ziołowych kosmetyków do włosów. Jest znana w 35 krajach a od niedawna rownież i w Polsce. Firma ta prowadzi badania i opracowuje preparaty na bazie naturalnych wyciągów z roślin. Wszystkie ich produkty powstały z właściwości ziół, a cała tajemnica tkwi w składniku BIOCOMPLEX B11, który jest unikalną i opatentowaną mieszkanką wyciągów ziołowych, opracowaną przez naukowców z laboratorium BIOXSINE. A wy znacie BIOXSINE? Zapraszam na moją recenzję :)
Produkty, o których chcę Wam dzisiaj opowiedzieć to SERUM ZIOŁOWE i SZAMPON ZIOŁOWY


BIOCOMPLEX B11  zawiera następujące składniki:
  • flawonoidy
  • kwas linolowy i kwas oleinowy
  • beta-sytosterol
  • cynk
  • minerały tj. magnez, potas, wapń i żelazo
  • witaminy: A, B1, B2, B5 i B9


Serum ziołowe - to opakowanie posiadające 24 fiolki po 6ml. Etap I to kuracja intensywna (czas trwania: 48 dni, ilość: 1 fiolka co 2 dzień). Serum te jest przeznaczone dla osób, które mają problem z wypadaniem włosów i/lub chcą wzmocnić swoje włosy. 

MOJA OPINIA: Już po kilku użyciach widać znaczną poprawę kondycji włosów! Co prawda nie mam jakiegoś dużego problemu z wypadaniem włosów, ale za to struktura moich włosów została dość mocno naruszona po ostatnich eksperymentach z kolorem. I dlatego w tej kwestii mogę stwierdzić, że faktycznie włosy zostały wzmocnione. Końcówki wyglądają znacznie lepiej, włosy nabrały blasku i zaczęły szybciej rosnąć. Fiolki mają dwie końcówki (jedna do przełamania, druga do aplikacji). Ampułki są b.dobrze zabezpieczone (są otoczone specjalną pianką, która chroni je przed pęknięciem). Barwa płynu to ciemny brąz, zapach delikatny. Jestem zadowolona z efektów!

Szampon ziołowy - to ziołowy preparat, które tak jak i serum opracowany został dla osób, które cierpią z powodu wypadania włosów i/lub chcą wzmocnić swoje włosy. Występuje w 3 wariantach; do włosów normalnych/suchych, przetłuszczających się i w wersji przeciwłópieżowej. Pojemność; 300ml.

MOJA OPINIA: Szampon używałam regularnie wraz z ampułkami, bo takie jest zalecenie i wydaję mi się, że takie połączenie przynosi najlepsze rezultaty! Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, pieni się dobrze. Jego barwa jest identyczna jak kolor płynu z fiolek. Butelka całkiem zwyczajna, nie miałam problemów z wydobyciem produktu. Zapach delikatny. 

PRODUKTY BIOXSINE MOŻNA NABYĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W APTEKACH!
SERUM - CENA: ok. 120zł
SZAMPON - CENA: ok. 35zł


Comments

  1. Wow nigdy nie słyszałam o tym produkcie! Wygląda super

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
  2. I'd love to try it, at the end I'll never buy that say it does indeed I imagine that every person is different!!

    Anyway looks good ..

    Kisses from Spain.

    http://www.memoriesapril.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawy post! Mam duży problem z łupieżem i ciężko jest mi się go pozbyć :<

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kurczę trochę drogie, ale można warto spróbować... mi właśnie włosy meeega wypadają, ale to też pewnie dlatego, że mam teraz stresujący czas :/ póki co piję pokrzywę dwa razy dziennie, jeśli nie pomoże, może skuszę się na te kapsułki :)
    Bardzo przydatny post :)

    miłego dnia kochana :)
    Daria

    ReplyDelete
  5. Nie lubię formy ampułek, bo ich stosowanie wydaje mi się być problematyczne. :( Ale skoro przynoszą efekty, to może warto się przełamać. :) Ostrzegam, że za taką cenę oczekuję cudów. :D

    ReplyDelete
  6. oo cos dla mnie, teraz uzywam vichy ale jak skoncze :)

    ReplyDelete
  7. bardzo chętnie wypróbuję :)

    ReplyDelete
  8. A ja uwielbiam ampułki 😃Wiem jaka porcja jest wystarczająca na jedno zastosowanie.Produkty z opisu godne uwagi.....i te zioła....😍😍Poszukam u mnie w aptekach 😃

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy produkt

    ReplyDelete
  10. Ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała!

    ReplyDelete
  11. Zawsze na dłużej przystaję na postach dotyczących przeciwdziałaniu wypadaniu włosów.

    ReplyDelete
  12. Na szampon dam się namówić, bo lubię takie ziołowe produkty :)

    ReplyDelete
  13. Looks amazing!

    Ana ❤
    aruivablog.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. rewelacja!

    z pozdrowieniami,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    ReplyDelete
  15. Ciekawi mnie jakby sobie ten duet poradził przy wypadających włosach, bo ostatnio mam z tym problem.. ale dobrze wiedzieć, że na ogólny stan włosów dobrze wpływa ; )

    ReplyDelete
  16. Włosy to dla mnie temat straszliwy. ;-)
    Chciałabym mieć piękne i długie,ale zawszę trafie na fryzjera dzięki któremu wiążę je w koka.
    Teraz po raz pierwszy trafiłam na eksperta w tej dziedzinie i muszę chyba zakupić takie cudeńko aby mi nakładał. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ten ból... milion razy byłam u różnych fryzjerów a nigdy efekt nie był nawet 'zadowalający' a oczywiście zapłacić trzeba... :/ Od mniejwięcej roku działam sama (sama farbuję i dbam o włosy) i jestem meeeega zadowolona :D

      Delete
  17. Anonymous11:12 PM

    Ale skład 😍Uwielbiam ampuły i ich skoncentrowane działanie-napewno spróbuje i tych

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤