30.07.2015 | PERFUME OF LIVIOON


Perfumy to dla mnie równie ważna sprawa jak krem czy podkład. Bo kto nie lubi dobrze pachnieć?  ;) Niedawno trafiłam na perfumy marki LIVIOON. Po pierwsze, piękne flakoniki. Niby to nieważne... ale, jak coś ładnie wygląda to milej się to kupuje. Nieprawdaż? :) Mniejszy to, Livioon Nr.3. Nuta zapachowa: szyprowa. Kategoria zapachowa: zapach czarnej porzeczki, wanilii i świeżych kwiatów z lekką nutą drewna piżmowego. Perfumy adresowane do silnych ale wrażliwych kobiet, które dają się ponieść namiętności i potrafią okazywać emocje. Drugi, to Livioon Nr.106. Nuta zapachowa: drzewno-orientalna. Kategoria zapachowa: świeży. zapach zmienny jak sama kobieta, intrygujący i uwodzicielski. Połączenie kwiatu brzoskwini zatopionego w różowym szampanie. Perfumy dla namiętnych, pewnych siebie kobiet.





MOJA OPINIA: Zapachy są intensywne, mocne. I nawet pokuszę się o sformułowanie `zadziorrrne` ;) Utrzymują się długo, bo nawet po 8h w pracy mój A. czuł dalej zapach na mnie. Pojemność: 50ml. Zaperfumowanie: 20%. Cena bardzo przystępna, niecałe 40zł. Perfumy aplikuje się za pomocą atomizera, nie zacinają się, nie sprawiają żadnych problemów przy użytkowaniu. Piękne flakoniki! Szklane, przezroczyste, przyozdobione brylancikami. Wyglądają bardzo luksusowo! Obydwa zapachy lubię, ale mniejszy, Livioon Nr.3 to bezwzględnie mój faworycik! Ma genialną nutę zapachową, która przemawia do mnie w 100% i ośmielę się nawet napisać, że chyba wygrał z moim długoletnim ulubieńcem Bruno Banani! :)

P O L E C A M!



Comments

  1. Flakoniki wyglądają super! Z opisu wynika, że zapachy mogłyby mi się bardzo spodobać :)

    ReplyDelete
  2. flakonik wygląd zachęcająco :) chętnie bym powąchała :p
    Sandicious

    ReplyDelete
  3. Both bottles of perfume look very pretty :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nie znam tych zapachów ale flakoniki bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tymi perfumami :)) Nie wiem na ile są mocne, bo jeśli "bardzo, bardzo" to nie dla mnie - lubię wyczuwalne nuty, ale też nie nazbyt intensywne ;)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie są tak mocne jak typu `Pani Walewska` , które aż kręcą w nosie :P Może źle to ujęłam... raczej powinnam użyć słowa typu wyrazisty lub intensywny. Sama nie wiem... Naprawdę ciężko jest opisać zapach słowami ;)

      Delete
  6. i ja nie znam ale faktycznie opakowanie bardzo zachęca

    ReplyDelete
  7. Czarna porzeczka i wanilia😍😍😍😍😍😍Musze spróbować😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam! Piękny, unikatowy zapach ;)

      Delete
    2. Polecam! Piękny, unikatowy zapach ;)

      Delete
  8. Pewnie, że perfumy sa ważne:) akurat tych nie znam:)

    ReplyDelete
  9. I know how you smell that perfume ..
    A kiss.

    http://www.memoriesapril.com

    ReplyDelete
  10. Such pretty bottles!

    ReplyDelete
  11. Ja jestem w pełni oddana chanel mademoiselle... niby taki oklepany zapach,ale chyba nigdy nie zakocham się równie mocno w żadnym innym

    ReplyDelete
  12. Cena przystępna, flakon ciekawy :) Tylko teraz zapach ... :)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Nie znam, ale fajnie wygladaja ;)
    Zachęcam do obserwacji mojego bloga, odwdzieczam się :)

    ReplyDelete
  14. Lubię zapachy tego typu, więc chętnie wypróbuję! :)

    ReplyDelete
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej perfumie :) Chętnie bym powąchała
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous11:08 PM

    Uwielbiam flakoniki 😃A te bukiety zapachowe....chyba się skuszę

    ReplyDelete
  17. Hi from Mexico

    Great post!

    I'm your follow on GFC # 334

    Ichbinsil

    ReplyDelete
  18. Nie znam tych perfum kochana,ale jestem bardzo ciekawa jak pachną :)),szkoda,że tutaj nie mogę powąchać:D
    Buziaczki:*:*:*

    ReplyDelete
  19. Cudne flakoniki a one są dla mnie równie ważne jak zapach,Wierzę Ci ,dlatego skuszę się na któryś z nich ,tym bardziej,ze nadszedł czas na zmianę :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous3:50 PM

    Love it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/total-romwe.html

    ReplyDelete
  21. Check out my blog :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous10:29 AM

    Flakoniki prześliczne.A te nuty zapachowe.....Oj kusisz 😃

    ReplyDelete
  23. Agnieszka2:38 PM

    Witam, jestem konsultantką Livioon. Bardzo polecam i zapraszam zainteresowanych do współpracy lub powąchania i wypróbowania;) akilianek@wp.pl

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤