03.09.2015 | BODY BUTTER & SLIM BODY

Dzisiaj, dla małej odmiany będzie kosmetycznie! Główną rolę będą tu grać 2 produkty marki COSMEPICK. Znacie? Kosmetyki tej firmy, to dla mnie totalna nowość! Nigdy wcześniej nie miałam doczynienia z tą marką, dlatego w tym poście dowiecie się jakie są moje pierwsze wrażenia. Moja skóra ma tendecje do przesuszania, dlatego zawsze powtarzam, że balsamów do ciała nigdy dość!! :-)
COSMEPICK.COM oferuje produkty w kategorii  PIELĘGNACJA i MAKE-UP. 



body butter, nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią.



MOJA OPINIA: masło o aksamitnej, gęstej konsystencji. Zniewalający zapach z silną przewagą truskawki. Bazylia daję świetne orzeźwienie na ciele. Szybko się wchłania i likwiduje uczucia ściągania. Skóra zostaję na długo nawilżona i zregenerowana. Opakowanie standardowe do tego typu produktów, aczkolwiek szata graficzna przyciąga wzrok. Produkt nie jest testowany za zwierzętach, co dla takiego zwierzoluba jak ja, jest b.istotnym aspektem! Cena: 16 zł.
SKÓRA JĘDRNA I PIĘKNIE PACHNĄCA! 




wyszczuplający eliksir do ciała o zapachu grejpfruta.


MOJA OPINIA: przyznam, że zawsze sceptycznie podchodziłam do produktów wyszczuplających, jednak dzięki temu serum pozytywnie się zaskoczyłam i niejako zmieniłam zdanie na temat takich kosmetyków. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam znaczne zmniejszenie mojej pomarańczki na udach :-)  Kondycja skóry wygląda o niebo lepiej, napięta i sprężysta! Grejpfrutowy, orzeźwiający zapach idealnie sprawdził się na upalne dni! Opakowanie w miękkiej tubce, bez problemu wydobywam produkt ze środka. Konsystencja żelowa. Cena: 15 zł.
TERAZ CHĘTNIEJ POKAZUJĘ NOGI :-) 



POLECAM!!!

Comments

  1. Jakoś tak nie lubię balsamów ani żadnych maseł do ciała :P

    ReplyDelete
  2. maseełko, cos dla mnie;]

    ReplyDelete
  3. Tak pięknie zaprezentowane kosmetyki kuszą mnie niesamowicie.Te mają śliczne opakowania a masełka jak najbardziej uwielbiam.

    ReplyDelete
  4. W takich produktach najbardziej cenię sobie zapach więc do zdecydowanie coś dla mnie! Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam masełka a te chyba ma faktycznie zbitą konsystecje jak na "butter" przystało a do tego ta kombinacja zapachowa mmmmm .Musze spróbować 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spróbuj koniecznie, bo naprawdę warto ;-)

      Delete
    2. Spróbuj koniecznie, bo naprawdę warto ;-)

      Delete
  6. masełko byłoby idealne dla mojej mamy:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  7. Dziękuję z całego serduszka<3

    ReplyDelete
  8. Thanks so much for your visit and comment. xoxoxo

    ReplyDelete
  9. pierwszy raz widzę te kosmetyki :D chętnie bym wypróbowała :-)

    ReplyDelete
  10. Czuje, że zakochałabym się w zapachu tych produktów!

    ReplyDelete
  11. Produtos maravilhosos ótima postagem, blog lindo
    sucesso seguindo bom final de semana
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  12. Anonymous8:41 PM

    Uwielbiam owocowe kosmetyki

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:42 PM

    Fajna recenzja Nie znam tej firmy ale chyba czas to zmienic😃

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤