21.09.2015 | STILL FEELS LIKE SUMMER

Mimo, że czuć i widać już wokoło jesienną aurę u mnie na blogu lato nie chce odejść :-) To jedyny mój sposób, dzięki któremu mogę `zatrzymać` jeszcze słońce i zieleń roślin. Zdjęcia te, to kolejna sesja z Arden. Bluzka Juicy z ananasem pochodzi z jednego z moich ulubionych sklepów w Belgii "Cool Cat" za cenę 5 euro. Koronkowe szorty już znacie z poprzedniego postu, kupione w Lidl za ok.7 euro. Bransoletkę, również mieliście okazję widzieć poprzednio - SHOP. Ostatnio to moja ulubiona ozdoba. Jest urocza i pasuje do wszystkiego. Pozdrawiam :*


















Comments

  1. To cudownie mieć lato cały czas pod ręką :) Cała sesja jest lekka i cieplutka a prezentowany zestaw prosty,wygodny i uroczy dzięki dodatkom i uroczej,jak zawsze,prezentacji.Piękna dziewczyna w pięknym miejscu <3

    ReplyDelete
  2. świetny zestaw! super okulary i pazurki <3

    ReplyDelete
  3. Patrzę na Twój tatuaż i jestem pozytywnie zaskoczona. Nie znoszę motywu róż ani żadnych innych kwiatów na tatuażu, ale powiem Ci szczerze, że Twój wyjątkowo przypadł mi do gustu i wygląda niezwykle naturalnie przy Twojej urodzie! :)
    Ptysiablog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo! Cieszę się, ze tak liczne grono chwali mój tatuaż, to b.miłe! ;)
      A w dodatku to cover. Wcześniej miałam cytat, który niestety szybko przestał mi się podobać :/
      A ten piękny cover wykonało studio Drakkar w Tarnowskich Górach. Polecam! :)

      Delete
  4. ale słodki, letni look:) świetnie wyglądasz, szorty bardzo fajne:)

    ReplyDelete
  5. Aż przyjemnie się ogląda a tu za oknem tak zimno...brrr
    Jeszcze sobie popatrzę na Twoje zdjęcia i pooddycham latem :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :) No u mnie też tak szaro-buro i dlatego takie jeszcze letnie posty, żeby jakoś umilić sobie tę nieprzyjemną pogodę ;)

      Delete
  6. Super cool sunglasses and i love you tattoo!! :) www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  7. ależ tu u Ciebie fajnie, tak letnio jeszcze!;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Poczułam lato patrząc na te zdjęcia :) Świetny top!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. Really lovely, love the top :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo ładną masz bluzeczkę taką letnią :)

    ReplyDelete
  11. genialne foty! :) u Ciebie lato jeszcze pełną parą :D

    ReplyDelete
  12. świetny zestaw, ta koszulka mnie urzekła! ja już tęsknię za latem... i wakacjami :) a tu niedługo rok akademicki się zaczyna i koniec sielanki :D również obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, te lato przeminęło mi wyjątkowo szybko :( Nie pozostało nic innego jak czekać na następne :P
      Dzięki i pozdrawiam!

      Delete
  13. Fajnie, że trochę lata:D nieznoszę jesieni

    ReplyDelete
  14. Anonymous2:37 PM

    Great photos! You look Awesome, Madame Lipstick :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous2:37 PM

    Fajną masz tą bluzeczkę! Aż bym zjadła ananasa :P

    ReplyDelete
  16. Mmmm ananasik ....

    ReplyDelete
  17. Anonymous4:00 PM

    I love your shirt * - * Are you a new GFC follower # 364 if you want to come on my blog ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:24 AM

    Piekny plener .Wygladasz cudownie 😃

    ReplyDelete
  19. Świetne szorty! :)
    Bardzo podobają mi się również okulary oraz kolczyki :))

    ReplyDelete
  20. Świetne szorty! :)
    Bardzo podobają mi się również okulary oraz kolczyki. :))

    ReplyDelete
  21. Anonymous3:26 PM

    Kurcze ,pięknie wyglądasz,mamy jesień a Ty jak lato :) Ale skoro pogoda wciąż dopisuje,to dlaczego nie?Może zima wyda się krótsza? :D Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous3:27 PM

    Ananasik jest bardzo smakowity,ten na koszulce też :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous8:35 AM

    Koszulka i szorty,świetnie je dobrałaś.Zdjęcia są piękne.

    ReplyDelete
  24. aż się lato przypomina :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤