22.09.2015 | TANNED BODY

Balsam brązujący, krem czy samoopalacz? Nie byłam zwolenniczką żadnego z tych kosmetyków! Dlatego, że robią plamy i zacieki na skórze, mają specyficzny, nieprzyjemny jak dla mnie zapach, nienaturalny pomarańczowy kolor, trzeba długo czekać na efekty a kiedy już są, to zwykle po jednej, dwóch kąpielach opalenizna znika. Zapewne i wy macie podobne doświadczenia. Od prawie 2 lat nie korzystam z solarium i staram się omijać je wielkim łukiem! A więc, nadeszła pora na poszukanie czegoś, co sprawi, że moja skóra przez cały rok będzie cieszyć się opalenizną! Do produktu marki VITA LIBERATA byłam sceptycznie nastawiona i nie oczekiwałam zbyt wiele... Jednakże, skuszona licznymi pozytywnymi opiniami KWC, postanowiłam to sprawdzić! Zostańcie u mnie na krótką recenzję :)

Mój wybór padł na piankę brązującą, w odcieniu medium ( do wyboru jest jeszcze odcień fair, dla jaśniejszej karnacji i dark, dla ciemniejszej). Produkt posiada pompkę, która znacznie  ułatwia użytkowanie i rękawicę, dzięki, której nakładanie produktu znacznie ułatwia sprawę i oszczędza nam czas i widok ciężko ubrudzonych dłoni. Pianka po nałożeniu wysycha dosłownie w 2-3 min. Efekt opalenizny jest natychmiastowy. Ma nawet przyjemny, bardzo delikatny zapach, całkiem różniący się od kosmetyków tego typu (uff!). Po aplikacji skóra nie wygląda  jak pomarańcza! Vita Liberata gwarantuje nam piękny brązowy kolor! Codziennie korzystam z prysznica czy biorę kąpiel w wannie a efekt opalenizny utrzymywał się u mnie nawet 2 tygodnie. TO PRZEŁOM! Najtrwalszy produkt z jakim miałam do tej pory do czynienia! A dodatkowo, nie plami moich ubrań! Samoopalacz ten wyróżnia również fakt, iż nie posiada parabenów i alkoholu w składzie a za to oferuję nam organiczne składniki i wyciągi z roślin. Pojemność: 125 ml. Koszt tego innowacyjnego kosmetyku to 169 zł. Fakt, dość spora sumka, ale zważywszy na efekt, który otrzymujemy w zamian ja jestem 100% na TAK!!! :)





Comments

  1. Anonymous3:52 PM

    O! Cos dla mnie :) Musze wyprobowac!!!

    ReplyDelete
  2. Such an awesome post. I absolutely adore this. Happy Wednesday dear! :)


    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Instagram
    Bloglovin

    ReplyDelete
  3. Ja mam balsam z rękawicą tej marki i również jest pod wrażeniem tego produktu :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;*
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Nie używam tego typu produktów, ale wiem, że jest wiele zadowolonych użytkowniczek.

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:12 PM

    Słyszałam o tym produkcie... muszę spróbować!

    ReplyDelete
  6. Ciekawie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  7. Ojjj kusisz .....idzie zima wiec raczej sie skusze :-)

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam ich puder mineralny choć nie opala jest super. Co do pianki fakt cena powala ale za takie efekty warto.

    ReplyDelete
  9. Jakby co to polecam samoopalacz z Primarka - pierwszy samoopalacz jakiego używałam, który nie śmierdział i dawał naprawdę naturalny efekt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie wypróbuję, bo za tydzień lub dwa planuję mój pierwszy wypad do Primark :) Będzie SZAŁ! :D

      Delete
  10. Czytałam już wiele pozytywnych opinii na temat tego produktu, ale cena skutecznie mnie odstrasza :-(

    ReplyDelete
  11. kuszą mnie ich kosmetyki
    dają fajny, naturalny kolor

    ReplyDelete
  12. ciekawa recenzja :-)

    ReplyDelete
  13. Ciekawe! Szkoda, że cena tak wysoka... :(
    Dodajemy Twój blog do obserwowanych i zapraszamy do siebie http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam! Mam tą piankę i oszczędzam jak tylko mogę bo jest po prostu cudowna :) nawet dla Panny młodej która ma wybrać się w białej sukni będzie ok :)

    ReplyDelete
  15. nie zapłaciłabym za niego takiej ceny, nie wiedząc czy mi podejdzie :)

    ReplyDelete
  16. Have a nice presentation.

    http://desedayrosa.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  17. Hmm, może kiedyś się skuszę :)

    ReplyDelete
  18. przydatny na jesień i zime! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wszystko fajnie, gdyby nie ta cena ;/

    ReplyDelete
  20. Fajny produkt ,chociaż cena nie jest kusząca , jednak najważniejszy jest efekt :)

    ReplyDelete
  21. miałam, ale u mnie się nie sprawdził - za ciemną karnację mam i o.
    Sandicious

    ReplyDelete
  22. Produkt w ostatnim czasie podbija blogosferę... Pozdrawiam :):*

    ReplyDelete
  23. Chcę go !! Lubię takie kosmetyki, cena mnie nie przeraza, bo wiem, ze idzie za tym jakość, próbowałam kosmetyków za 20,- i niestety żółta lub pomarańczowa skóra to jedyne co uzyskiwałam, także jestem jak najbardziej za tym, co prezentujesz tutaj.

    Pozdrawiam serdecznie
    i bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe komentarze ♥

    ReplyDelete
  24. Anonymous10:23 AM

    Musze sprobowac

    ReplyDelete
  25. Anonymous8:33 AM

    Chcesz mieć dobry efekt,musisz zapłacić!Nie używam już tanich samoopalaczy.Teraz czekam na przesyłkę,bo ten produkt bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  26. Sounds interesting. If I ever see it in any stores I may just have to try it!

    Heba xx || The HebaBloglovinInstagram

    ReplyDelete
  27. Mam i testuję właśnie :)

    ReplyDelete
  28. Polubiłam się z tą pianką :) Ostatnie również robiłam recenzje tego specyfiku. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤