29.09.2015 | SNEAKERS CREEPERS


Hallo, my fashion Girls! :* Caaaały tydzień bez internetu naprawdę się dłużył... Na szczęście od dziś mam już stałe łącze i będę na bieżąco z blogiem :) U mnie w niedzielę była przepiękna, słoneczna pogoda! I przy okazji powstało kilka zdjęć, dzięki którym pokażę wam pewną nowość w mojej garderobie... A mianowicie, tenisówki na wysokiej, gumowej podeszwie. Trafiłam na te buty podczas internetowych poszukiwań pt. jesienne botki. Ale, jak to na kobietę przystało, skuszona licznymi letnimi przecenami, stwierdziłam, że nie mogę bagatelizować takiej okazji! A więc... zapraszam do sklepu escapeshoes.com 
A wy? Lubicie takie buty na wysokiej podeszwie? 






Comments

  1. Anonymous5:29 PM

    Nie słyszałam o tym sklepie. Te buty są piękne!!! :)

    ReplyDelete
  2. nice post :) So amazing photos :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:59 PM

    MEGA buty!!! Chcę takie! :) :)

    ReplyDelete
  4. Buty świetne, cudne kolorki !!!
    Piękne zdjęcia, jestem zachwycona Twoimi oczami ♥ boskie kochana !!!

    Buziaki :***

    ReplyDelete
  5. Wow czadowe są te tramposze <3
    boskie mają kolory i to wlasnie dzięki nim wyrozniają się na tle innych trampek :)
    Super wylądasz kochana i cieszę się, że wracasz do nas na stale :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
  6. ja w kompletnie płaskich nie umiem chodzić :P fajne, kolorowe, nie dajmy się jesiennej szarości ;)

    zapraszam na bloga mojej już 2-letniej córci www.tinyteaspoon.com ;)

    ReplyDelete
  7. super okularki! buty też bardzo ciekawe, jednak ja wolała bym na niższej podeszwie :)

    ReplyDelete
  8. O tak, bardzo lubię tego typu tenisówki czy adidasy :)) Są świetne! <3

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja, dziękuję za obserwację.
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  10. Niesamowite są i jeszcze to na plus,że podeszwa jest czarna.Jak dla mnie,to tenisówki tylko na grubej podeszwie !Bomber też exstra,z tymi "skórkowymi" rękawami nabiera klasycznego wyglądu i sprawia,ze będzie nadawał się także do eleganckiego zestawu.

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:55 AM

    Jakie odlotowe są!:D A Ty super wyglądasz w tym zielono-słonecznym otoczeniu.Ktoś napisał o Twoich oczach,fakt,są oszałamiająco piękne,pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Jeeeeee ale buciory 😃w sam raz dla mnie

    ReplyDelete
  13. Anonymous10:21 AM

    Słonko dopisuje .A trampki sa swietne

    ReplyDelete
  14. Nice sneakers.
    xx


    http://losaway.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Super zdjęcia kochana, a buty pierwsza klasa. Są mega, bardzo mi się podobają ♥

    ReplyDelete
  16. Really fun and cool sneakers :)

    Fujifilm instax 210 giveaway - www.mykindofjoy.com

    ReplyDelete
  17. Ale ładne. Robią całą stylizację. Świetne ;)

    ReplyDelete
  18. piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  19. Śliczne buty i wspaniały zestaw! Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą:)

    ReplyDelete
  20. Very original. xoxoxo

    ReplyDelete
  21. Fajne buty, odjechana kolorystyka :)

    ReplyDelete
  22. Tydzień bez internetu? Ło matko, szacun heh, u mnie byłoby ciężko.
    Super stylóweczka, buty na wielki plus :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo ciekawe i oryginalne buty :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  24. tez ostatnio pare dni nie miałamInternetu masakra xd

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Genialne buty, uwielbiam trampki na platformie i wszystkie masywne buty :D

    ReplyDelete
  26. świetnie wyglądasz :) cudowne masz te buty :)

    ReplyDelete
  27. Anonymous10:27 AM

    Tenisówki na platformie są niesamowite i te kolory!Mi też podoba się to,że podeszwa jest czarna.
    Całość wygląda gustownie i wygodnie.
    Twoje zdjęcia są rewelacyjnie piękne ! :D

    ReplyDelete
  28. Genialne butki,a Ty prześliczna!:*:*:*

    ReplyDelete
  29. Anonymous11:39 AM

    A ja zauważyłem piękne pazurki,cudownie zadbane włosy,prześliczne oczy,cudnie wykrojone usta i extra trampeczki :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous11:41 AM

    Twoje stylizacje są wyjątkowo udane a zdjęcia na których to wszystko nam prezentujesz,są zawsze ciekawe.Ta tutaj ,to udany wybór trampek,bardzo mi się podobają!

    ReplyDelete
  31. Świetne buty, nie wiem czy sama założyłabym takie, ale u Ciebie wyglądają super :)

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia, super buty!!! :)

    ReplyDelete
  33. Anonymous3:21 PM

    One są cudowneee !!! Chcę takieee!!!Muszę je mieć!!! :D

    ReplyDelete
  34. Anonymous3:23 PM

    Trampeczki i bardzo pasują do tej stylówki,no i wogóle wszystko ładnie dobrałaś.Podoba mi się.

    ReplyDelete
  35. Anonymous3:51 PM

    Kolorowy zawrót głowy, bardzo mi się podobają😀

    ReplyDelete
  36. te buty są zarąbiste:)

    ReplyDelete
  37. mega kolorki mają!

    ReplyDelete
  38. Przepiękne zdjęcia :)
    A w tych butach po prostu zakochałam się.
    :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤