08.10.2015 | LIVING ROOM TOUR


Cześć Kochani! Niedawno pytałam się Was czy chcielibyście zobaczyć post z innej beczki... sporo osób napisało, że tak! :) Więc... oto i jest! Oprócz mody i podróży interesuję się również aranżacją i dekoracją wnętrz. Czasem również przerabiam stare rzeczy lub tym nowym dodaję nieco innego wyglądu, upiększenia (wg.mnie). Dziś pokażę wam mój salon  Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda pokój w którym  spędzam większość mojego czasu to zapraszam na dalszą część posta.
W Belgii mieszkam od 3 miesięcy. Moje nowe mieszkanie jest przestronne, jasne i z pięknym widokiem na miasto. Jestem tu szczęśliwa! :) Po przeprowadzce nie było czasu, żeby szybko urządzić salon. Trochę to trwało... ponieważ ledwo co zaczęliśmy tu mieszkać to znalazłam pracę, więc nie było mowy o urlopie na poczet remontu. Ale teraz mogę już odetchnąć i powiedzieć głośno i dumnie, że salon jest gotowy! :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym razem postawiłam na jasne ściany. Natomiast podłogę ciemniejszą, ale w pasującym do reszty kolorze - szarym. W poprzednim mieszkaniu eksperymentowałam z kolorami. Był niebieski, był fiolet a nawet raz pomarańczowy. Teraz mój gust nieco się zmienił i podążył za panującą modą tj. styl skandynawski, który charakteryzuje się jasnym wnętrzem, prostotą i minimalizmem. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dała tu coś od siebie... Minimalizmu to chyba u mnie nie spotkacie. Zbyt bardzo lubię obrazy, ramki, figurki i różne inne ozdoby, żeby tak po prostu się z tym rozstać. Przywiązuję się do różnych rzeczy i uważam, że nadają one każdemu wnętrzu unikalności. Ale też staram się, aby wszystko to, było niejako ogarnięte i pasujące do całości. I dlatego postawiłam na dodatki w kolorze białym , srebrnym i trochę niebieskich akcentów a żeby nie było zbyt szaro-buro. 

JESTEM CIEKAWA WASZEJ OPINII. DAJCIE ZNAĆ CO SĄDZICIE?? 


MEBLE - IKEA.
(drzwiczki pomalowałam czarną satynową farbą i kupiłam uchwyty w kształcie brylantów).

LAMPA - IKEA.
OBRAZ - EUROSHOP.

ŚWIECZNIK NA WOSK I OLEJKI - BLOGGER.
SŁONIK - BLOGGER.



FIGURKI KOTY - ROMMELMARKT (targ z używanymi rzeczami).
ŚWIECZNIKI ZE SZKIEŁKAMI - ROMMELMARTKT.


LATARENKI - ALLEGRO.


RAMKI Z MOTYWUJĄCYMI NAPISAMI - ACTION.


LUSTRZANY WAZON - BLOGGER.
KWIATY - ACTION.



WAZON ZE ŚWIECZKAMI - KRINGLOOP, SKLEP Z UŻYWANYMI RZECZAMI (WYSTRÓJ - MÓJ).
SZKLANE ŚWIECZNIKI - KRINGLOOP, SKLEP Z UŻYWANYMI RZECZAMI.


ZEGAREK - ACTION.
LISTWA NA ZDJĘCIA - IKEA.
RAMKI - XENOS.

KWIATEK & DONICZKA -LIDL

ŚWIECZNIK Z KORONKĄ - ACTION.

PÓŁKA - LIDL.
RAMKA Z MARILYN MONROE - WYDRUK Z INTERNETU.
ŚWIECĄCA ORCHIDEA - ALLEGRO.
NAPIS SWEET - ALLEGRO (KOLOR, NAMALOWANY LAKIEREM DO PAZNOKCI).
KALENDARZ - ACTION.


FOTEL - IKEA.
STÓŁ & KRZESŁA - IKEA.
SREBRNE PODUSZKI - ACTION.
PODKŁADKI NA STÓŁ - EUROSHOP.


STÓŁ - LIDL (boki pomalowałam czarną satynową farbą, uchwyty wymieniłam na brylanty, podobnie jak w meblach z ikei).
DYWAN - IKEA.



KILKA ZDJĘĆ NA KONIEC :)




PS. KOCHANI OD JAKIEGOŚ CZASU PROWADZĘ FP NA FACEBOOK. JEŚLI LUBICIE MÓJ BLOG TO BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA KAŻDEGO LIKE'A :) PODAJĘ RÓWNIEŻ MÓJ INSTA ;)

MADAME LIPSTICK - FACEBOOK
MADAME_LIPSTICK - INSTAGRAM


Comments

  1. Bajka, a myślałam, że to ja mam duży salon w końcu...
    najbardziej ciekawi mnie narożnik, skąąąąd?! też chce taki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :* Priv już Ci napisałam skąd :P

      Delete
  2. Ja byłam jedną z osób, która chciala zobaczyć to wnętrze :)
    Powiem Ci, że meeeeega stylowo wyszło ! niby styl skandynawski, jasno, przestrzennie, jednak bardzo podoba mi się, że przełamałaś to dodatkami po swojemu, to właśnie te ramki, pierdółki, świeczniki, wprowadzają taki fajny klimat, życie :) niektórzy mają salony urządzone na styl skandynawski, ale właśnie brakuje w nich tego życia, jest tak muzealnie :/

    Super!

    milego dnia :)
    daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana cieszę się, że Ci się podoba! :) :)

      Delete
  3. Piękny pokój, nowoczesny i jasny, jednocześnie przytulny :D Salon śliczny - to swoją drogą, ale jaki widok! Fantastyczny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Bardzo miłe słowa! :)
      Pozdrawiam ;)

      Delete
  4. You have done a good job! I like your living-room!
    Kisses
    Paola ♡
    PollywoodbyPaolaFratus

    ReplyDelete
  5. Nooo Kapka .... Ufff....... Cudnie :*

    ReplyDelete
  6. I zapraszam na mój blog :p

    ReplyDelete
  7. Jaki piękny przejrzysty salon ! Zakochałam się <3

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:05 PM

    Oooo Jesssu jak pięknie!Ogromny salon,tyle światła,chyba masz duży balkon?Widok zachwycający.Pokój jest niesamowicie estetyczny,jasny i cieplutki.W takim otoczeniu to tylko szczęście chłonąć.Masz gust dziewczyno 😊

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:11 AM

    Czy Ty jesteś z wykształcenia "wnętrzarką"?Bo ja tu widzę zawodowy gust,no chyba, że jesteś Czarodziejką,bo ja czuję się zaczarowana,oczarowana i zachwycona 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie jestem. Ale zawsze podobał mi się ten kierunek ;-)

      Delete
  10. U mnie duży pokój jest urządzony w podobnym stylu, uwielbiam przebywać w tym miejscu :)

    ReplyDelete
  11. Aż brak mi słów :D cudowne urządzony salon. Widać, że dodatki wybierałaś z głową bo wszystko pasuje do siebie idealnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Starałam się, żeby nie było kiczowato, tylko przestronnie a zarazem przytulnie ;-)

      Delete
  12. I'm a huge fan of interior design and this is just perfect! :)
    Thank you for following me, I've followed you back!

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo mnie zainspirowałaś, cudowne dodatki ;) sama tez niedługo planuje przeprowadzkę i urządzanie mieszkanka
    http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Anonymous4:18 PM

    Rewelacyjnie,przestronnie i wygodnie.Pachnie tu elegancją i dobrym wyczuciem smaku,jednocześnie zachowana indywidualność i chęć stworzenia przez właścicielkę miłego,cieplutkiego gniazda.I to udało się Tobie w 100% !

    ReplyDelete
  15. Anonymous4:19 PM

    Po prostu pięknie!Chciałoby się usiąść i wypić kawusię :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous4:39 PM

    Każdy szczegół przemyślany,widać,że masz niezwykle estetyczny gust.Cudowna ta szklana ściana i fascynujący widok.Przypuszczam,ze wieczorem albo nocą jest równie imponujący.Podobają mi się dodatki i ten kolor,jak niebo :)

    ReplyDelete
  17. wow, pięknie! super wystrój <3

    ReplyDelete
  18. Biel, srebro i niebieski ładnie ze sobą współgrają :)

    ReplyDelete
  19. Jasno,przestronnie,przyjemnie i z klasą.Niesamowicie pozytywna energia!

    ReplyDelete
  20. Anonymous12:22 PM

    Cudowny widok,wszystko dopracowane,widać,że Ci zależało :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous12:22 PM

    Chciałabym zamieszkać tu z Tobą :P tak tu pięknie :)

    ReplyDelete
  22. Nice design!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  23. woow ale przytulnie tam u Ciebie! też uwielbiam dekorować wnętrza!

    ReplyDelete
  24. Lubię połączenie czerni i bieli, fajne ozdoby :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous10:16 AM

    Piękne wnętrze,harmonia i elegancja.

    ReplyDelete
  26. Żebym miała pieniądze to też bym podobnie urządziła pokój. A tak pozostaje mi przemalowywanie mebli na biało. Płakać się chce

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... a żeby mieć te 'pieniądze' wyjechałam za granicę, z dala od rodziny i przyjaciół... i ciężko pracuje na to co mam.

      Delete
  27. Anonymous3:25 PM

    Wiem jak to jest,pieniądze nie spadają z nieba.Ludzie zazdroszczą nam pieniędzy,bo tylko to,chcą widzieć.Nie mają pojęcia jak wielka i bolesna jest tęsknota za domem,za rodziną,za korzeniami...
    Przepiękny salon,ja tu widzę niesamowity gust i miłość wkładaną w każdy szczegół.
    Alek B.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤