09.10.2015 | A LITTLE BIT OF BOHO STYLE

Na dobry początek weekendu mam dla was specjalny zestaw! :) Ze stylem boho mam doczynienia pierwszy raz. A wszystko za sprawą świetnej narzutki z frędzlami, którą dostałam w prezencie od mojej kochanej siostry. Od razu się w niej zakochałam! Zamszowy i miły w dotyku materiał, genialny kolor no i te frędzle... one nadają całego uroku! :) Te cudo możecie kupić w sklepie Bershka, (z tego co wiem to jest jeszcze dostępna w kolorze beż i czarny). Do tego dobrałam naszyjnik z piórkami w promocji za całe 1 euro, (sklep Claire's). Przyznam szczerze, że miałam mały problem z butami... ponieważ, z tych które mam jakoś żadne mi nie pasowały a na zakup nowych jesiennych wybieram się dopiero jutro. Ale w końcu, wybór padł na moje zeszłoroczne traperki al'a timberki. Koniecznie dajcie znać co sądzicie :) 

























Comments

  1. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba to, jak wyglądasz :) Wybrałaś gładkie tło do kurtki, która gra tu pierwsze skrzypce :)

    ReplyDelete
  3. Dobry gust siostry i cudowne zdjęcia(najbardziej podoba mi się dziesiąte :) ) Myślę,że Pocahontas przy Tobie marnie wygląda :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:28 PM

    Piękna ta narzutka!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:30 PM

    Rewelacja!Ale Ty Jesteś piękna!Ciuszek świetnie pasuje do całej reszty i do scenerii,którą wybrałaś do tej sesji.Sama natura!
    Uważam,że pomimo problemu z doborem butów do tego zestawu,Twój wybór był słuszny.

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:35 PM

    Narzutka na pierwszym planie,bo o to tu chodziło ale ja zwróciłem też uwagę na świetnie dobrane dodatki.Naszyjnik z piórkami,kolczyki,zegarek,bransoletki,buty,no i fryzurka.No i dziewczyno,te Twoje oczyyyyy!

    ReplyDelete
  7. swietna narzutka i naszyjnik!<3

    ReplyDelete
  8. świetna narzutka, ale do końca nie wiem, czy będzie do mnie pasować ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetna narzutka :)

    ReplyDelete
  10. Lovely outfit my dear ♡
    ( I just started to follow you on gfc I hope you follow me too )
    www.lindacrush.com

    ReplyDelete
  11. Marzy mi się taka narzutka, ale jeszcze nie znalazłam ,,tej idealnej" ;) Twoja wygląda po prostu świetnie i do tego te buty!

    ReplyDelete
  12. OMG i LOVE your blog. Is beautyful! Love the pictures and outfit. Im following you now n.n Kisses
    http://diaryofarockerheart.blogspot.com/2015/10/todo-es-cuestion-de-actitud-is-all.html

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam wszystko co z frędzlami! Narzutka jest rewelacyjna! ❤

    ReplyDelete
  14. śliczna narzutka :)

    ReplyDelete
  15. świetna kurteczka i naszyjnik

    ReplyDelete
  16. świetna kurtka i naszyjnik

    ReplyDelete
  17. wow, love it!! you look amazing my dear :D xoxo

    ReplyDelete
  18. frędzle kocham w każdej postaci. Piękna ta Twoja kurteczka!:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  19. Anonymous12:00 PM

    Frędzle! Ale ładnie Ci w tej narzutce!Świetne buty!

    ReplyDelete
  20. Boho style = ♥
    Love your otufit. U look amazing!


    Beijinhos
    n. // www.fashionjacket.com.br

    ReplyDelete
  21. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: ColourPop Ultra Matte Lips Review, Photos and Swatches
    MY BLOG: beautyediter.com

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja !
    Sama ostatnio zaopatrzyłam się w kilka ubrań z frędzlami ;-)

    ReplyDelete
  23. Świetne boho, bardzo podoba mi się Twoja szminka? Jaka firma i kolor?

    Casually Dressed | Bloglovin'

    ReplyDelete
  24. strasznie podoba mi się ta narzutka !

    ReplyDelete
  25. Lovely look!!! You are so pretty!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you with GFC!!!
    Have a good week!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  26. I added you by g+ and facebook too!!!:)))

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajna stylizacja :-) Kocham frędzle!

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam frędzle! Świetna stylizacja i Ty śliczna :)

    ReplyDelete
  29. Great look, love the coat ♥

    ReplyDelete
  30. Kolory - super. No i wybór butów jak najbardziej trafiony. Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  31. Piękna jest ta kurteczka:)
    PS. Mam przyjaciółkę, która wyglada niemal idenczynie jak ty, aż zaniemówiłam oglądając twoje zdjęcia. Musze jej koniecznie jutro podesłać twojego bloga:) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O proszę , no to dobrze wiedzieć, że mam sobowtóra! ;) Hehe :D

      Delete
  32. Całość bardzo interesująca :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia! narzutka rewelacyjna :)

    Paint it blonde

    ReplyDelete
  34. Ślicznie wyglądasz w takiej stylistyce, według mnie te buty bardzo pasują do tego zestawu, a ten naszyjnik jest wspaniały!
    buziaki:)

    ReplyDelete
  35. so pretty dear! love your look! we follow you now!

    Besitos
    Bego
    Tenemos nuevo post!
    Simply 2 Wear
    Facebook
    Blogloving

    ReplyDelete
  36. Pieknie wygladasz w stylu boho ;)

    ReplyDelete
  37. ależ jesteś śliczniutka! :* czarnulka :) przepiękna stylizacja, uwielbiam frędzle

    ReplyDelete
  38. I love your blog!
    Do you wann follow each other? Would be so nice ♥
    Chloé♥
    http://la-vie-est-belle-lynnchloe.blogspot.de/

    ReplyDelete
  39. świetnie wszystko dobrałaś :)

    ReplyDelete
  40. amazing post.
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ReplyDelete
  41. post bardzo fajny look także ;) obserwuję i pozdrawiam ciepło xoxo

    ReplyDelete
  42. bardzo ładnie ci w tych kolorach i frędzlach! Ogólnie styl dla ciebie! Aż dziw ze nie miałaś z nim wcześniej do czynienia!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    ReplyDelete
  43. świetna narzutka :-) ja uwielbiam frędzle.całość prezentuje się naprawdę świetnie!pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. Piękny kolor ust :)

    ReplyDelete
  45. Piękna z Ciebie kobieta ;* obserwuję już ;*

    ReplyDelete
  46. Boho genialne, bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  47. Anonymous10:08 AM

    Klasyka boho i świetna stylizacja
    Pozdrawiam!
    chicporadnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Good photos, you jacket is so cute, I love it!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  49. Anonymous2:02 PM

    Przepiękne boho,styl pasujący idealnie do Twojego typu urody.Zresztą "podróżując"po Twoim blogu stwierdzam, że w każdym wyglądasz przykładnie i przepięknie.

    ReplyDelete
  50. Mam tą samą kurteczkę i też stylówkę z nią <3 świetna jest!

    www.modenachmir.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤