14.10.2015 | NATURAL MAKE-UP

Hello Dears! Pogoda nas nie rozpieszcza... Zrobiło się tak zzzimno i mrrroźno, że aż trudno uwierzyć w to, że jeszcze 2 tygodnie temu leżałam na balkonie wygrzewając się w słońcu. Tęsknie za ciepłem. Dzisiajszy dzień spędziłam w domu wygrzewając się pod kołderką z kubkiem czekolady i żeby ten dzień nie był tylko czystym lenistwem postanowiłam, że pokaże wam dwa produkty, które od pewnego czasu towarzyszą mi każdego dnia. Mowa tu o kosmetykach kolorowych marki ALVA. Do codziennego makijażu spisują się wręcz idealnie! Na powiekę dolną dodaję rozświetlacz w sztyfcie z Catrice i cały makijaż wygląda bardzo świeżo, naturalnie i ukrywa wszelkie oznaki zmęczenia na oczach. Cienie są matowe, w kolorze berz i jasny brąz, nie osypują się i fajnie razem współgrają. Cały skład w 100% pochodzenia naturalnego i kolejnym dodatkowym atutem są ekologiczne, tekturowe opakowania.  Szminka swoim nieco ceglastym kolorem dopełnia resztę makijażu. Chcecie zobaczyć jak się prezentują? Zapraszam na dalszą część posta :)















Comments

  1. Swietny naturalny kolor!

    ReplyDelete
  2. Ale piękny wygląd bloga ;*Ty również jesteś piękna !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This makeup seems to have beautiful colors!

    Eliana,
    http://around-eliana.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. faktycznie,z dnia na dzien coraz zimniej :( nie kojarze produktów tej marki./K

    ReplyDelete
  5. Mega szminka :D

    ______
    www.kosmetycznatesterka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jeden z moich ulubionych kolorków do ust :)) Jest super. Buziaczki na dobry dzionek :*

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny delikatny makijaż ;) Szminkę mam podobną i sprawdza się bardzo dobrze ;)
    Zapraszam na mojego bloga tam przepis na pyszną tartę jabłkowo -cynamonową ;) Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz pos sobie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/applecake.html
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  8. Oh! They look amazing!

    Would you like to follow each other on fb, gfc and instagram?

    Let me know!

    http://alovelystyle.blogspot.co.uk/
    https://instagram.com/lovelystyle_blog/
    https://www.facebook.com/LovelyStyleBlog

    kisses!

    ReplyDelete
  9. Szminka przepiękna, kocham takie nudziaki <3

    ReplyDelete
  10. usta sa swwietne, kolorek idealny <3

    ReplyDelete
  11. Pomadka w opakowaniu wygląda tak niepozornie, ale na ustach prezentuje się bosko! :)

    ReplyDelete
  12. Chciałabym sobie kupić coś z kolorówki Alva.

    ReplyDelete
  13. bardzo ładny makijaż!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wow, fantastic make up my dear! love it :D xoxo

    ReplyDelete
  15. niestety pogoda nie rozpieszcza :( u mnie jeszcze deszcz pada, to już w ogóle masakra. Co do kosmetyków to nie miałam okazji ich stosować.
    Sandicious

    ReplyDelete
  16. mam z tej firmy szampon i jest swietny:)

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się ta paletka ;)

    ReplyDelete
  18. Zupełnie nie znam tej marki :)

    ReplyDelete
  19. Piękny kolor szminki :)

    ReplyDelete
  20. Great review. Have a nice weekend

    kiss Adela Acanski

    ReplyDelete
  21. Podoba mi się, że wychodzi taki naturalny makijaż :) No i te cienie duży plus za to, że są matowe :)

    ReplyDelete
  22. śliczna pomadka :)
    poklikasz w linki ? :)

    ReplyDelete
  23. Pomadka ma piękny kolor! :)

    clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ślicznie, naturalnie. Podoba mi się :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤