18.10.2015 | KHAKI JUMPSUIT & FUR VEST

Dobry wieczór :) Kochani, weekend się niestety kończy. Ja siedzę przed tv pod kocykiem z ciepłą herbatką z cytryną. A wy jak spędzacie niedzielny wieczór? Dzisiaj mam dla was stylizację z zeszłego tygodnia. Udało mi się wychwycić jeden jedyny słoneczny dzień i przy okazji spaceru powstało kilka zdjęć :) Na sobie mam khaki jumpsuit, czarną futrzaną kamizelkę, kurtkę którą już widzieliście w poście z clip-in hair i nowe buty (nareszcie wybrałam się na zakup jesiennych botek ). Szminkę dobrałam do koloru paznokci i do tego okulary w b.ciekawym kształcie. Co sądzicie ? Podoba się ?

FUR VEST - CLICK
JUMPSUIT - H&M
SUNGLASSES - CLICK
SHOES - FOREVER 21



























Comments

  1. Really nice, I love the details of your shoes.
    Petons

    ReplyDelete
  2. Oh, you look superb, love your entire outfit. Amazing style <3
    Kisses <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  3. Such a cool chic look
    Love your vest

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  4. świetny look :) moje kolory :)

    ReplyDelete
  5. Very cool sunglasses!♡

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz, świetne są te botki :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:24 AM

    Bardzo podoba mi się połączenie trzech elementów :jumpsuit,kurteczka i futrzak,wyszło ciekawie.Kolor na pazurkach i ustach,intrygujący:) Okulary mega fajne,do tego wygodne i modne kozaczki.Całość bombowa!

    ReplyDelete
  8. ale swietne sa te okularki! <3

    ReplyDelete
  9. fajne okulary! :) Całość ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  10. podoba mi się takie zestawienie, mega zdjęcia :)

    Pozdrawiam

    http://diylaboca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale fajnie to wszystko razem zestawiłaś! Świetna kamizelka!:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:13 PM

    wszystko zgrane super ;) buciki śliczne ;)

    ReplyDelete
  13. Cała stylizacja ekstra! ale okulary są GENIALNE! <3

    ReplyDelete
  14. Kochana wyglądasz genialnie,a w kamizelce się zakochałam!!!:):*:*

    ReplyDelete
  15. fantastyczne zdjęcia, piękna sesja.

    ReplyDelete
  16. wyglądasz cudownie :) piękna szminka !
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    ReplyDelete
  17. Ależ u Ciebie piękna, kolorowa i słoneczna jesień- u mnie już dawno zgniłe liśćie leżą na ziemi podeptane przez przechodniów grrrrrr

    futrzak bardzo mi się podoba- bo sama uwielbiam je nosić :)
    Botki również masz świetne- też poszukuję jakiś botków na jesień, ale jakoś nic jeszcze specjalnie mi w oko nie wpadło :/

    Super wyglądasz kochana :)

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  18. Podoba mi się model okularów :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous11:36 PM

    Kamizelka zarąbista,wygląda na prawdę cieplutko.Buciki bardzo ładne,też szukam w takim stylu.Okulary fajne.Całość w tym zestawieniu bardzo Ci pasuje.

    ReplyDelete
  20. I love your make-up and your sunnies are totally fantastic! <3
    x MS
    The Arabian Tales: Turban Story on the Ukrainian Stylish Report

    ReplyDelete
  21. Inna wersja znajomej kurteczki,pomysł połączenia z futrzanym bezrękawnikiem i kombinezonem, jak najbardziej udany.Bardzo podobają mi się kozaczki,no i okularrrry :) Przepiękny kolorek na paznokciach i ustach.Sesja znów udana :)

    ReplyDelete
  22. Simply but stylish, love this look on you!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  23. Such a tough look! I like the make up and the nails

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, bardzo pozytywne i słoneczne :) Połączenie ziemistych kolorów z czernią wypadło bardzo ładnie na tle jesiennych liści. I masz świetne okulary, bardzo oryginalne :)

    ReplyDelete
  25. kamizelka jest świetna, a ja uwielbiam wszelkie futrzaki! pięknie się prezentujesz:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  26. Okulary bombowe !

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. beautiful outfit post! you sunglasses is so amazing!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  28. pieknie wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam kolor khaki! A okulary wyszukałaś fantastyczne! :o melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Awesome post! Very lovely photos too.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Instagram
    Bloglovin

    ReplyDelete
  31. Świetna stylizacja, super zdjęcia!

    ReplyDelete
  32. Fuksja to mój ulubiony kolor na ustach i na paznokciach.

    ReplyDelete
  33. Anonymous9:00 PM

    Zabójczo piękne okulary,super warkocz, idealnie dobrane kurtka,kamizelka i kombinezon.Butki ładniutkie, poszukuję takich lub podobnych.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤