25.10.2015 | LONG CARDIGAN & MOUTH SHIRT

Cześć! Niedziela dobiega końca... ten dzień zawsze przemija mi w mgnieniu oka. Ale jak co tydzień staram się poświęcić ten czas odprężeniu i złapaniu nowej energii. A na to, nie ma nic lepszego jak spacer po lesie. Lubicie długie spacery? Ja bardzo! :) Lubię jak zmienia się wygląd otoczenia. Tym razem zaskoczył mnie ogrom opadłych liści. Zaledwie tydzień temu będąc tu, widziałam zieloną trawę. Teraz to miejsce jest pokryte jesiennym płaszczem. Chcecie zobaczyć mój autumn look? Zapraszam!


















CARDIGAN / COOL CAT
SCARF / ACTION
SHOES / PANTOFELEK.24


Comments

  1. Lubię outfity w takim jesiennym klimacie ! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:43 PM

    WOW! Ale świetny zestaw! I ta koszula jaka piękna! ;)

    ReplyDelete
  3. U Ciebie jest piękna jesień, czemu u mnie takiej nie ma! ? Super zestawik, czadowa koszula,a sweter bardzo mi się podoba. Sama mam trzy szare kardigany, na jesień są idealne,ale mąż mnie czasem pyta czemu w tym samym swetrze chodzę, bo dla niego to takie same,pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio zrobiła się u mnie naprawdę złota jesień ;) Mam nadzieję, że w ten weekend pogoda znów dopisze i będę mogła uchwycić kolejny raz te cudne otoczenie :) Pozdrawiam!

      Delete
  4. Piękna jesień na zdjęcia i dodatkowo Twoja stylizacja mnie urzekła wyglądasz świetnie:)
    pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  5. aaaaa jaka cudowna koszula! ♥

    ReplyDelete
  6. uwielbiam takie looki w jesiennej sceneri!

    ReplyDelete
  7. słodziutkie, dziewczęce buty. Super look ;) pasuje do Ciebie

    www.juloy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I w jesieni do twarzy Ci :) Swetrzysko jest idealne na takie dni,cieplutki i mięciutki.

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam kardigany <3 A ten idealnie pasuje do tej koszuli w "całusy" :) Tak, jesień jest piękna i widać już, że spadają liście i za chwile będzie już zima :( Szkoda trochę :( Miło spędziłaś niedzielę, mam nadzieje że tak samo miło spędzisz tydzień! :* Pozdrowionka :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio baaardzo polubiłam wszelakie kardigany! Pasują do wszystkiego, fajnie się prezentują i są taaaakie ciepluśne :)

      Delete
  10. Nice look, kisses.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny zestaw, świetne buty i przepiękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:10 PM

    O jak ładnie Ci w tych okularkach i fryzurka zupełnie inna.W tej jesiennej scenerii taki look jest idealny,kardigan super i całuśna koszula,buty na przejście sezonowe i szal,który ładnie prezentuje się z kardiganem.Życzę jeszcze dużo słońca,bo wtedy liście wyglądają pięknie :D

    ReplyDelete
  13. Świetna koszula i sweterek! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/outfitforallday.html

    ReplyDelete
  14. Que bonitas fotos!!
    Bss guapa
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/2015/10/skirt-fringe.html

    ReplyDelete
  15. lovely outfit! I follow you on GFC now, if you want I wait you on my blog:

    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    ReplyDelete
  16. Anonymous8:43 PM

    Świetny kardigan i buciki,stylowa fryzura.

    ReplyDelete
  17. bardzo fajny look! wszystko ze sobą współgra. :) Wybrałaś idealny plener na jesienną stylizację. Bardzo Ci ładnie w tej całuśnej koszuli. :) Widać szminka na twoich ustach pod kolor.
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga: www.homemade-stories.blogspot.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz! Już lecę do Cb ;)

      Delete
  18. fajnie wyglądasz w takiej fryzurce! :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo jesiennie! :) Przepiękny masz szalik... :D

    ReplyDelete
  20. Koszula świetna! sweterek też bym przytuliła :D

    ReplyDelete
  21. Koszula idealna jak dla Madame Lipstick ;))

    ReplyDelete
  22. piękny kardigan, uwielbiam takie <3

    ReplyDelete
  23. Świetny sweter <3

    ReplyDelete
  24. Niedziele są zawsze takie krótkie! Masz śliczne zdjęcia i cudowną koszulę - u mnie coś bardzo w Twoim guście zatem, haha. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, wszystko co miłe, szybko się kończy! :/ Dzięki za koma, a teraz lecę do Cb! ;)

      Delete
  25. Anonymous9:02 AM

    Kardigan piękny i cudowny szal.Wyglądasz cudownie w tych jesiennych liściach.

    ReplyDelete
  26. love cardigan and shirt ! good pics!! www.trendymiriam.com

    ReplyDelete
  27. Ale piękna jesienna sceneria ;)

    ReplyDelete
  28. Niezmiennie zachwycam się tą jesienią.

    ReplyDelete
  29. Anonymous6:23 PM

    Masz piękne oprawki okularów,pasują Ci wyjątkowo dobrze.Ciekawe buty i szal a koszula i kardigan są rewelacyjne.

    ReplyDelete
  30. Ta jesien u Ciebie jest przepiękna ! taka jak w bajkach, czy filmach własnie pokazują- piękna, kolorowa, sloneczna... :)
    Też mam jedno takie swoje miejsce, gdzie idę wycieszyć się, zrelaksować i zapomniec o tym calym miejskim zgiełku :/

    Super wyglądasz kochana! taki duzy szal wlasnie też by mi się przydał :)
    U mnie na blogu taka sama koszula :P hehe

    buziaki :*
    Daaria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, Kochana no to się zgrałyśmy z tymi koszulami :D Buziole :*

      Delete
  31. cudowna jesienna sesja <3

    ReplyDelete
  32. Nice cardigan. xoxoxo

    ReplyDelete
  33. Swetrzysko idealne :-D Wygląda na przytulne ;-) i koszula muuuuuua :-*

    ReplyDelete
  34. Anonymous12:00 PM

    Piękny,cieplutki kardigan,zaraz takiego szukam.No i jak zwykle u Ciebie,równie świetne dodatki.

    ReplyDelete
  35. Ta koszulka w całuski jest boska!

    ReplyDelete
  36. These photos are gorgeous! What a great location!

    michellespaige.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo interesująca stylizacja i piękne zdjęcia.
    :*

    ReplyDelete
  38. what a lovely post my dear
    the pictures are amazing, so inspiring,
    love your style, it’s always so on point

    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  39. Very cool outfit and I love the cardigan! :p

    http://www.ariadibari.com/

    ReplyDelete
  40. Outfit jak najbardziej w moim guście <3 śliczna jesteś ;) obserwuję

    ReplyDelete
  41. Anonymous8:56 PM

    Wszystko piękne a wśród tych liści wyglądasz zjawiskowo.

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz przepięknie :) Super buty, stylizacja na 6+ :)

    ReplyDelete
  43. Super stylizacja,świetna koszula!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤