12.11.2015 | CARLO BOSSI PARFUMES


Hello! Dzisiaj post w całkiem innym wydaniu :) Przedstawię wam dwa produkty, które od pewnego czasu skradły moje serce! Od wielu lat jestem fanką perfum BrunnoBanani, ale jak na prawdziwą kobietę przystało, czasem potrzebuję zmian... i tak właśnie w moje ręce wpadły nowe zapachy! :) Po pierwsze perfumy CARLO BOSSI przyciągnęły mnie swoją ładną nazwą. Niby to nieważne, ale my kobiety zwracamy uwagę na wygląd rzeczy, które kupujemy! Drugim, wielkim atutem są przystępne ceny! W ofercie sklepu możemy znaleźć perfumy już od 34,99 zł . Po trzecie, strona internetowa sklepu jest bardzo czytelnie skonstruowana. W prosty i szybki sposób możemy odszukać produkt, który odpowiada naszym kryteriom! 
A mianowicie, kategorie się podzielone na "dla kobiet" i "dla mężczyzn". Kiedy przejdziemy w daną zakładkę, po lewej stronie ukazują nam się podkategorie:
 owocowekwiatoweleśneszyproweorientalnewanilioweświeże.
To bardzo ułatwia sprawę przy szukaniu odpowiedniego zapachu dla nas!
------------------------------------------------------------------------------------------
Moje typy padły na dwa perfumy tj.  SHE ELEGANCE - 50ml i CARLA WHITE - 20ml ( w wersji torebkowej).

SHE ELEGANCE : ( zapach zbliżony do CK IN2U). 
To zapach owocowo-kwiatowy-cytrusowo-drzewny.  Nuta głowy: mandarynka, czarna porzeczka, melon. Nuta serca: magnolia, morska bryza, śliwka, kapryfolium. Nuta bazy: heliotrop, bursztyn, piżmowo-pudrowy, jodła balsamiczna. Zmysłowy zapach, świeży, ale wyrazisty. Bardzo go polubiłam i jak narazie odstawiłam mojego ulubieńca BrunoBanani. Piękny, złoty flakon, ukazujący zarys kobiecej figury. Zapach trwały, wyczuwalny nawet po 8h w pracy. 




CARLA WHITE: (zapach zbliżony do Armani Mania). 
To również zapach owocowy-kwiatowy-cytrusowo-drzewny. Nuta głowy: pieprz, oszroniony grapefruit, poranna rosa. Nuta serca: kwiat jabłoni, róża, fiołek, jaśmin. Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, wanilia, malina, drzewo cedrowe. Mimo, że typ zapachu jest taki sam jak SheElegance, to diametralnie różnią się między sobą. CarlaWhite to zapach mocniejszy, bardziej ekstrawagancki i przeważnie używam go na wieczorne wyjścia, bo jego nuta zapachowa jest bardzo intensywna i podczas np. siedzenia w pubie przekonałam się, że jest wyczuwalny mimo różnych innych zapachów, które unoszą się w takowych pomieszczeniach. Oryginalny flakon różni się od mojej wersji  20ml, którą nazwałam `torebkową` , ponieważ mała, smukła buteleczka idealnie się tam wpasowuje. 






















Comments

  1. Bardzo podoba mi się ta forma prezentacji perfum(lubię oglądać Ciebie :) )
    Same perfumy też zachwycają,faktycznie strona sklepu jest bardzo "czytelna" a flakoniki bardzo,bardzo ładne.Duża gama zapachów i przystępne ceny.Jeżeli te są tak zachwycające i trwałe na dodatek,to pokuszę się o zakup.
    Papućki z kiciusiami są słodkie :)

    ReplyDelete
  2. nie znam zapachu, wygląda ciekawie to może i tak pachnie
    ale toaletkę masz genialną

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:54 PM

    Miałam kiedyś perfum tej marki. Nazywał się chyba CrystalPink. Dobrze, że przypomnialas mi o nich! ;)

    ReplyDelete
  4. ja uwielbiam męskie Bruno Banani <3 pięknie wyglądasz Kochana! :*

    ReplyDelete
  5. Mam dwa sprawdzone zapachy i na razie się ich trzymam, bo ciężko mi znaleźć perfumy, od których nie będzie mnie mdliło ;)

    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  6. świetny post i rewelacyjna toaletka! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  7. Lovely post Karolina! I am new follower and hope you can follow me too) xx

    ReplyDelete
  8. Super pościk.Ooooo widze ,ze perfumiki az 80 % wiec napewno trwałe a jak cena przystępna to napewno warte kupna.Fajne kapcie 😉

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy post! Świetnie wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawi mnie ich zapach <3

    ReplyDelete
  11. Ciekawe flakoniki :P Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Lubię perfumy Carlo Bossi, świetne i trwałe zapachy w niskiej cenie ;)
    Pięknie wyglądasz, toaletka marzenie :)

    ReplyDelete
  13. Czy możesz zdradzić, gdzie kupiłaś toaletkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne ;)
      ALLEGRO :)
      Tutaj link od sprzedawcy --> http://allegro.pl/toaletka-kosmetyczna-z-lustrem-biala-celina-i5568238050.html

      Delete
  14. Zapachy wydają się bardzo ładne. Również flakony bardzo estetyczne.

    ReplyDelete
  15. nigdy nie używałam takich perfum:P

    ReplyDelete
  16. Nie kojarzę perfum.. ale toaletka genialna!! I świetne ramki! Skąd są?

    Casually Dressed | Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* A ramki kupiłam w moim ukochanym sklepie z dekoracjami do domu: ACTION -> http://www.action.be/

      Delete
  17. swietne perfumy :)
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Carla White to zdecydowanie zapach dla mnie :)
    Skąd toaletka? Jest przepiękna!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toaletka - allegro :) Tutaj link od sprzedawcy --> http://allegro.pl/toaletka-kosmetyczna-z-lustrem-biala-celina-i5568238050.html

      Delete
  19. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz i masz bardzo ładną toaletkę :)
    Natomiast odnośnie perfum to ciekawi mnie zapach tych pierwszych, gdyż bardzo lubię oryginalne CK IN2U :)

    ReplyDelete
  20. Piękna toaletka :*
    http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/11/summer-paradise.html

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia, przepiękna toaletka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  22. Szukam właśnie ciekawego zapachu....ps. boskie laczki :)

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  24. Nie znam tych perfum. Świetna toaletka - bardzo stylowa :-) marzy mi się taka :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  25. Nie znam tych perfum, ale moją uwagę przykuła przede wszystkim wspaniała toaletka <3 wspaniala :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous11:42 AM

    Nigdy nie używałam ale teraz z chęcią otuliłabym się ich mgiełką :)

    ReplyDelete
  27. Nie mogłam się skupić. Zachwyciła mnie ta toaletka, po prostu boska

    ReplyDelete
  28. Anonymous4:38 PM

    Miałam kiedyś perfum tej marki i pamiętam,że byłam zachwycona jego bukietem.Teraz sprawię sobie prezent,dziękuję za przypomnienie :)

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz uroczo w tej sukieneczce w kropeczki :)

    ReplyDelete
  30. شراء دهن العود , العطور https://tethkarstore.com/product-category/%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%88%d8%af/ , https://tethkarstore.com/product-category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/ Yes Nofollow

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤