15.11.2015 | DIAMOND LOOK

Witajcie Kochani! Ten weekend nie należał do zbyt pogodnych. Ogrom chmurzysk na niebie i tak szaro i ponuro, że budząc się rano miałam wrażenie, że już jest wieczór. Eh. Ale, co tam... sesja tak czy siak zrealizowana! :) I mimo nieznośnej i wietrznej pogody jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego! Pewnie zastanawia was tytuł? Cały sęk tkwi w tym, że w dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa wizerunek diamentu, który od pewnego czasu stał się bardzo popularny i to pod wieloma różnymi obliczami. Moim absolutnym hitem w tym poście jest torebka, która pochodzi ze sklepu www.ladyqueen.com Jeżeli jesteście ciekawi jaki zestaw stworzyłam, to zapraszam serdecznie! :*













 CARDIGAN - CLICK
NECKLACES - bornprettystore.com
BEANIE - moramo.pl

Kochani, a na koniec mam dla was niespodziankę! :)

KOD RABATOWY -15% na zakupy w LADY QUEEN !!!
NBBT15





Comments

  1. Diamonds are the best :-D

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:46 PM

    Piękna torebka i czapa

    ReplyDelete
  3. Pomimo wietrznej pogody wyglądasz przepięknie! Ja w takie wietrzysko wyglądam jak zmokła kura ;)
    Super look!

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz! piękna torebeczka :)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz fantastycznie ;) jestem zakochana w tej torebce, jest genialna!

    ReplyDelete
  6. Ładnie wyglądasz, a kolor paznokci mnie zachwycil ;)

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz baaardzo ładnie. Śliczna torebka :)

    ReplyDelete
  8. Fajny look :) Super torebka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz! buziaki:********************************** oraz dziękuje za miłe słowa:************

    ReplyDelete
  10. Błyszczysz,diamenty pasują Ci :) Oprócz tego,podoba mi się ten delikatny naszyjnik i...wiatr we włosach :P

    ReplyDelete
  11. Ja mam wrażenie, że aura ostatnio dopasowała się do smutnych wydarzeń z piątku...
    Piękny zestaw stworzyłaś, torebka i czapka - extra! Ślicznie wyglądasz jak zawsze!
    Buziaki kochana:*

    ReplyDelete
  12. U mnie ostatnio też jakoś ciemnawo jest, ciągle pada, wczoraj o 14 godzinie już siedzialam w domu przy zapalonym świetle- masakra jakaś grrrr :/

    boska torebka- już podziwialam ją na FB! :)
    i super kardigan :)
    podziwiam Cię kochana, że odważyłaś się go ściągnąć- chyba bym zamarzła :) hehe

    buziaki :*
    i dzięki za odwiedzinki :)
    Daria

    ReplyDelete
  13. This is so cool, love the diamond concept!

    Capturing Life Memoirs | Follow me on bloglovin' | Instagram

    ReplyDelete
  14. Ale świetna czapka i torebka! Wspaniały zestaw, w którym wyglądasz pięknie! ;)

    ReplyDelete
  15. Cała stylizacja super, ale przede wszystkim podoba mi się Twój naszyjnik :)

    ReplyDelete
  16. Świetna torebka! Razem wszystko wygląda bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  17. Najważniejsze, że dobry nastrój dopisuje :) Ja też się nie daję paskudnej pogodzie!! :)

    ReplyDelete
  18. Kardigan najlepszy! <3

    ReplyDelete
  19. świetny outfit, ten szary sweterek jest super <3

    ReplyDelete
  20. That bag is so cute and playful. You look gorgeous in this casual look.
    xoxo
    Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  21. This is so stunning - I love the mix of diamond accessories a lot! And your hair looks so pretty, too!

    Have a wonderful week,
    -Kati

    ReplyDelete
  22. Bardzo przytulasny wydaje sie ten zestaw! Bardzo podoba mi sie ta tonacja!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Hello dear!!!Great outfit...I love that bag :-) I'm your new follower,I would like o have you like a follower.
    I hope to have you on my blog.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ReplyDelete
  24. Ta torebka jest kapitalna :)

    ReplyDelete
  25. Fantastyczny look :) świetny sweterek :) kliknięte
    mogę prosić o kliknięcia w najnowszym poście?
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  26. Omg love the bag! ♥

    ReplyDelete
  27. świetny zestaw! uwielbiam takie sportowe, luźne klimaty <3

    ReplyDelete
  28. Anonymous11:08 AM

    Wyjątkowo piękny zestaw na jesienną niepogodę :)

    ReplyDelete
  29. Wiesz, zestaw jest piękny, wszystko idealnie dobrane i w kolorze i w kroju :) Ale klimat zdjeć wygrywa, dopełnia całość. Jestes śliczna kobietka i fajnie, ze to ukazujemy w stylizacjach i zapamiętujesz w postaci tak klimatycznych zdjeć :) b r a w o :)))!

    www.modderka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa!! :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Delete
  30. ale świetna torebka
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Hi dear
    Great outfit, so chic
    Love the bag and the necklace
    xoxo

    ReplyDelete
  32. Super stylizacja :D Bardzo fajny blog :) Może obserwujemy się wzajemnie ;p?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładna stylizacja, torebki nie da się nie zauważyć ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Torebka bardzo oryginalna i przyciąga uwagę :)

    ReplyDelete
  35. Świetna stylizacja, torebka jest przeurocza! :)

    ReplyDelete
  36. Anonymous4:34 PM

    Cudowny zestaw,szarości i biel są bardzo eleganckie a czapa i torebka tworzą świetny komplet.

    ReplyDelete
  37. torebka świetnie podkresla stylizację:) podoba mi się!
    Sandicious

    ReplyDelete
  38. No to już wiem skąd tytuł wpisu - genialna ta torebka. Ale i cała reszta zacna. Szczególnie szal i kardigan. Podoba mi się. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. Świetny zestaw, torebka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  40. Tą torebkę to masz genialną!

    ReplyDelete
  41. so gorgeous, the hat looks great on u.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ReplyDelete
  42. ślicznie wyglądasz, link Yoins kliknięty :*

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    ReplyDelete
  43. Anonymous3:41 PM

    Zawsze wyglądasz pięknie,myślę,że żadna pogoda czy niepogoda nie jest w stanie zaskoczyć Cię.Zestaw jest cudny i praktyczny i śliczny,delikatny naszyjnik.

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia, świetnie wyglądasz! piękne diamenty (: Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  45. Mnie w oko wpadł kardigan i czapka.

    ReplyDelete
  46. Anonymous3:44 PM

    Diamentowo,znaczy świetnie:) Cudowny,praktyczny zestaw.

    ReplyDelete
  47. Bardzo podoba mi się ten motyw diamentu,kardigan wygląda na cieplutki.

    ReplyDelete
  48. Świetny outfit, a torebka mega! Baardzo oryginalna :)

    ReplyDelete
  49. Torebka mega;>

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  50. I Love this photos and your hair color is wonderful. Kisses

    http://aboemiacatita.blogspot.pt

    ReplyDelete
  51. Myślałam nad zakupem tej torebki w kształcie diamentu, ale nie do końca byłam do niej przekonana. Jednak teraz widzę że świetnie się prezentuje, zwłaszcza do tej stylizacji, którą do tej torebki stworzyłaś :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤