IRRESISTIBLE ME |CLIP-IN HAIR

Witajcie! :* Mam nadzieję, że zaciekawi was dzisiejszy post! Zastanawiałam się co zrobić, żeby uniknąć sesji w strugach deszczu :P I dlatego zdjęcia powstały w domowym zaciszu, a dokładnie w sypialni. To z pewnością sesja w której czułam się bardzo komfortowo. Cicho, przytulnie, brak przechodniów i zbędnych gapiów ;) Muszę przyznać, że tak jak rzadko chodzę w szpilkach, tak i rzadko noszę dekolty. Ostatnim hitem są sznurowane bluzki, koszule i body. Więc tym razem postanowiłam zaszaleć i wypróbować się w bardziej sexowniejszym wydaniu ;) Jak już pewnie zauważyliście po tytule, pierwsze skrzypce grają tu  dopinane włosy. Ja swoje posiadam stosunkowo nie długo, bo około 2 miesięcy. Są to pierwsze clip-in hair jakie posiadam. Nie używam ich codziennie... wiadoma sprawa! Najczęściej służą mi w weekendy, na dyskotekę czy jakieś specjalne wyjścia, np. romantyczna kolacja w restauracji. Z pewnością przydadzą się również na zbliżający Sylwester! Z początku opcja była taka, że wezmę kilka tonów jaśniejszy odcień, żeby łatwiej było mi pofarbować na ciemny brąz. Ale od niedawna zmieniłam nieco image i teraz kolor dopinki pasuję do moich rozjaśnionych końcówek, więc chyba tak pozostanie ;) Zachęcam do odwiedzenia sklepu www.irresistibleme.com, gdzie znajdziecie bogaty wybór; począwszy od koloru, po grubość i długość włosów.

A wy nosicie doczepiane włosy? 



























CLIN-IN HAIR IRRESISTIBLEME.COM
NECKLACESLADYQUEEN.COM
BODY-SUITVIEW

** KOD RABATOWY -15% na zakupy w LADY QUEEN **
NBBT15



Comments

  1. Anonymous6:26 PM

    wow ale cudowne włosy! też chcę takie :)

    ReplyDelete
  2. szałowo wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna sesja! Gratuluję :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo seksownie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. W tym wydaniu wyglądasz obłędnie.Uwielbiam clip in i wlasnie przymierzam się do zakupu nowych 😃

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:44 PM

    Boska sesja 😃

    ReplyDelete
  7. ładne włoski!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale masz cudny naszyjnik i bluzkę:) piekna jak zawsze:*

    ReplyDelete
  9. Sesja odważna, wyglądasz mega seksownie!!! Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  10. Obłędny dekolt! A same włosy wyglądają całkiem nieźle, pasują właśnie do końcówek :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: jesienna, klasyczna, MĘSKA stylizacja - zapraszam!

    ReplyDelete
  11. Ale cudownie w nich wyglądasz :o i masz świetny pokój :)

    ReplyDelete
  12. ahh super sesja wow jestem pod wrazeniem :)

    ReplyDelete
  13. ahhh wow super sesja te wlosy normalnie nie wiem co napisac bomba:)

    ReplyDelete
  14. Wyglądają rewelacyjnie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
  15. Fantastyczne są te włosy :) tez mam, świetnie Ci w takich długich :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  16. Bardzo piękna sesja,rewelacyjnie pasujące włosy(nie widać,że to nie Twoje).Śliczny naszyjnik,który pasuje do tego zasznurowanego dekoltu.Stworzyłaś bardzo klimatyczny nastrój w tej pięknej sypialni.

    ReplyDelete
  17. ale wygladaja naturalnie :)
    swietna sesja :) nienaganna figura :)

    ReplyDelete
  18. Łaał te włoski prezentują się świetnie bardzo naturalnie :) Ale masz mega pięknie w pokoju, udana sesja <3

    ReplyDelete
  19. Cudownie wyglądasz !!! Sesja sexowna i piękna zarazem !! Włosy petarda!! A pokój masz prześliczny po prostu <3

    Pozdrowionka !!

    ReplyDelete
  20. Masz piękne łóżko! Włosy też wyglądają cudownie :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja to włosów na całe szczęście doczepiać nie muszę haha :D Ale za to rzęsy często :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No Kochana, Ty masz takie dłuuuugaśne te włosy <3

      Delete
  22. Super doczepki, pięknie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Włosy Clip In to świetna sprawa, momentalnie możemy zmienić swój image. Ja swoje mam z doczepiane pl. Boże jak ja Ci zazdroszczę tak pięknej sypualni ! :)

    ReplyDelete
  24. Pokuj poezja <3
    nie noszę doeczpów , mam swoje naturalne długie włosy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nie wiem od czego zacząć ;D Pokój masz mega! Włosy idealnie pasują ;) A dekolty powinnaś nosić częściej, rewelacyjnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  26. Włosy fajnie wyglądają i Ci bardzo pasują ☺

    ReplyDelete
  27. Ale piękna sypialnia, cudowny naszyjnik i piękne włosy <3

    ReplyDelete
  28. Anonymous7:22 PM

    Nie rozumię dlaczego nie nosisz dekoltów,tu,przemogłaś się i wyszło po prostu pięknie,nie wulgarnie a właśnie pięknie.Wyglądasz cudownie a clip in dobrane idealnie.

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądają te doczepki :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    ReplyDelete
  30. bardzo ładnie wyglądasz;)
    przepiękna kolia *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Nie noszę, a chciałabym mieć takie ale własne, i tak hoduję i hoduję jak ten rolnik . Cudowne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  32. Co tam włosy, nie mogę oderwać oczu od Twojej zniewalającej figury i przepięknego biustu. Boski post :)

    ReplyDelete
  33. Wow! Ale piękna sesja, a Ty zachwycasz! Naszyjnik też świetny:)
    buziaki:*

    ReplyDelete
  34. ja clip-iny nosze już od długiego czasu - a dokładnie od wtedy, kiedy popaliłam sobie włosy i polowa wypadła;p do dziś nie mogę się z nimi rozstać. Moim zdaniem to najlepsza opcja, bo zakładasz i zdejmujesz kiedy chcesz:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  35. Widzę, że mamy bardzo podobne łóżka :)
    A doczepiane włosy sztuczne mam gdzieś w kolorze blod, kupiłam dawno temu i miałam je chyba z raz doczepione, muszę je poszukać i zobaczyć w ogóle czy wszystko z nimi ok :D

    ReplyDelete
  36. Kochana przepięknie wyglądasz w tych dluuugich włosach :D super odmiana ! a powiedz mi one są naturalne ? bo potrzebuję włosów na ślub, ale muszą byc naturalne, abym mogla je zafarbować na moj kolor i nakręcić lokówką u fryzjera :)
    bluzka boska- nie mam pytań <3

    i piękna sypialnie, bardzo podobają mi się takie łóżka w tym pikowanym obiciem u góry- też mi się takie marzy <3
    na wiosnę robimy remont swojej, także mam nadzieję, zę wtedy takie kupimy :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Kochana. To sa naturalne wloski! ;) Mozesz je krecic, prostowac, farbowac :D
      Buziaki :*

      Delete
    2. a jak cenowo to wygląda ? :)

      Delete
    3. Kochanieńka, ceny zaczynają się już od 34$, ale najlepiej odwiedź ich stronę, bo ceny są zróżnicowane, w zależności od grubości i również długości włosów. ( jest również sporo kategorii tj. np. Silky Touch, Royal Remy czy Full Lace Wigs ).
      Pozdrawiam :*

      Delete
  37. Przepięknie wyglądasz, mega seksownie <3
    Body są nieziemskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  38. Sesja rewelacyjna,wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  39. Rewelacyjna sesja,wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  40. nigdy nie miała dopinanych włosów :) ale Ty świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  41. pięknie Ci w takich długich włoskach :)

    ReplyDelete
  42. Anonymous10:14 PM

    O matkooo ale bombowo wyglądasz!
    Clip in niesamowite,no i to body,cudne.

    ReplyDelete
  43. That's awesome! I love it :)
    Beautifull!

    ReplyDelete
  44. No no no jaka hot sesja :]

    ReplyDelete
  45. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚ POKLIKAŁA W NOWYM POŚCIE :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    ReplyDelete
  46. genialnie wyglądają te doczepki
    naszyjnik również piękny
    kliknięte

    ReplyDelete
  47. Genialne zdjęcia! Pięknie wyglądasz w tych doczepionych włosach :)

    ReplyDelete
  48. wow, ale bluzka, ale dekolt :)

    ReplyDelete
  49. ja kiedyś raz doczepiałam, ale tylko na okazję taki jednodniowe przedłużenie :)

    ReplyDelete
  50. Anonymous2:29 PM

    Nie widziałam tak pięknych clip in,chociaż Twoje własne też są piękne.A już na pewno nie widziałam tak fantastycznie zaprezentowanych.Jesteś piękną kobietą!

    ReplyDelete
  51. Anonymous1:26 PM

    odważna stylizacja - ale wyglądasz bosko ;)

    ReplyDelete
  52. Anonymous12:43 PM

    O!Szok!Cudowna,kobieca,estetyczna sesja!Włosy i body cuuudooowneee :D

    ReplyDelete
  53. Odważny outfit, ale sama sesja jest bardzo zmysłowa. ;)

    ReplyDelete
  54. Anonymous9:44 PM

    Piękna sesja to mało powiedziane.Wszystko cudowne.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤