29.11.2015 | BEIGE HAT

Hej moi mili! :) Nawet nie wiem kiedy a listopad przemknął mi przed oczyma niczym spadająca gwiazda z nieba. Dobijamy do końca miesiąca i już od wtorku oficjalnie zaczyna się świąteczny miesiąc - grudzień! :) Ja już powoli szykuję choinkę, a wczoraj nawet zaopatrzyłam się w nowe bombki. Zważywszy na fakt, iż dodatki w moim salonie to przewaga koloru srebrnego, dlatego padł wybór na ozdoby barwy srebrno-czarnej. Dzisiaj mam dla was całkiem prosty, niedzielny zestaw. Do grona moich kapeluszy trafiły dwie nowe zdobycze. I w dzisiejszej stylizacji zobaczycie jedną z nich ;) Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, bo niestety pogoda nie bardzo chciała współgrać ze mną. I pomimo słońca, które często gdzieś się kryło, to dodatkowo było wietrznie i mroźnie. Ale trudno... okres zimowy, to najgorszy czas dla każdej bloggerki, eh. Pozdrawiam was :*















FURRY JACKET / FOREVER21
TUNIC / APPLE'S
NECKLACES / www.ladyqueen.com
HAT / www.lindex.com
WATCH / gift from my boyfriend :)


LADYQUEEN   -15%   NBBT15
BORNPRETTYSTORE   -10%  KBAT10


Comments

  1. Naszyjnik z kokardką cudowny :)

    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    ReplyDelete
  2. Ahhhhh zdiecia piekne .Pogoda jak najbardziej dopisala 😃Uwielbiam Cie w kapeluszach

    ReplyDelete
  3. przepięknie Ci w tym kapeluszu <3 cudne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. cudownie wyglądasz w tym kapeluszu:) świetna tunika:*

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja :) uwielbiam takie naszyjniki :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ślicznie wygladasz , bardzo ładna stylizacja i super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja! :)

    ReplyDelete
  8. A jaka ładna, słoneczna pogoda :))

    ReplyDelete
  9. Swietny kapelusz! :) Bardzo ci do Twarzy!
    Daj znac kiedy wstawisz kolejne zdjecia!

    Pearl in Fashion

    ReplyDelete
  10. Piękna biżuteria! A kapelusze uwielbiam, a najbardziej w nich to, że potrafią nadać charakteru każdej nawet najprostszej stylizacji :-) Super look!

    ReplyDelete
  11. Świetny zegarek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowny kapelusz i naszyjnik! :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  13. Stasznie mi się podoba ten kapelusz ;)

    ReplyDelete
  14. kapelusz pasuje Ci idealnie!:)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam taką biżuterie! Ślicznie wygląda :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Teraz nosze tylko taka minimalistyczna biżuterie

    __________________
    blog.justynapolska.com

    ReplyDelete
  17. Czas leci nieubłaganie, mnie też nie wiem kiedy poleciał listopad..jak zawsze zresztą...
    Masz rację, zima to ciężki okres dla blogerki , zwłaszcza modowej ;)
    Ja ostatnio również stawiam na minimalistyczną biżu <3

    ReplyDelete
  18. Kapelusze uwielbiam!! :) a biżuteria bardzo ładna.

    Cóż, ja choinki w tym roku nie kupuję, bo synek pewnie od razu by ją zbombardował :D ale postanowiłam że zrobię sama taką ładną, dekoracyjną... napewno podzielę się efektem :)

    ReplyDelete
  19. looking gorgeous I love your watch
    http://weirdthoughts13.blogspot.in/

    ReplyDelete
  20. Kolory ziemi,idealne na jesień.Kapelusz pięknie dopasowany do reszty.Bardzo podoba mi się to,że oswajasz się z dekoltami,bo pięknie Ci w takich odważniejszych odsłonach:) a tunika z zameczkiem jest rewelacyjna.Narzutka wygląda na lekką i puchatą a to też cenimy jesienią :) Minimalistyczna biżu jest przeurocza!

    ReplyDelete
  21. Cudowna biżuteria <3 Piękne te kokardeczki, super!! Cudnie wyglądasz, bardzo kobieco.
    Fajna sesja, mimo braku pogody, dałaś radę :) Ale przyznaję, teraz jest ciężko ze zdjęciami...echh

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są świetne! JA już po prostu nie mogę się doczekać świąt!! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. Anonymous4:56 PM

    Aż się nie chce wierzyć,że było mroźnie,dzień na zdjęciach wygląda na pogodnie jesienny:)
    Całość z kapeluszem wygląda pięknie i kobieco a biżuteria już tylko podkreśla to wszystko.
    Bardzo udany post.

    ReplyDelete
  24. Kochana zegarek chętnie bym przygarnęła :D

    ReplyDelete
  25. Pięknie Ci w kapeluszu, podoba mi się cały zestaw i biżuteria urocza!:)

    ReplyDelete
  26. Hej, bardzo podoba mi sie ta stylizacja, kapelusz jest uroczy a bizuteria ladna prosta i delikatna. zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Cudownie Ci w tym kapeluszu, idealnie do Ciebie pasuje! 😘

    www.lorysa-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zdjecia mega tak jak stylizacja! :)
    Po drugie widze, ze Belgia :) moze jakas wspolpraca?

    +Zapraszam do mnie:*

    + Zapraszam do mnie:*
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    ReplyDelete
  29. Anonymous10:11 PM

    Okulary ,kapelusz i biżu 💟💟💟💟

    ReplyDelete
  30. Śliczna biżuteria, zegarek mega :)

    ReplyDelete
  31. fajny kapelusz:P ja się jakoś w nich nie czuję :(

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajne okrycie. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  33. Bardzo Ci do twarzy w kapeluszu.

    ReplyDelete
  34. Kurczę, rzeczywiście ten czas szybko leci :O aaaaaaaaa
    ja tym bardziej nie mogę doczekać się tegorocznych świąt, ponieważ pierwszy raz spędzę je na swoim- ale u Ciebie chyba podobnie, z tego co pamiętam, prawda? :)
    ja chcę kupić czerwono-złote bombki i marzy się żywa choinka, ale zobazymy jak to będzie :P może gdzies uda mi się ją wykopać w lesie ;) hehe

    świetny zestaw ! ta tunika jest czadowa, mega sexowna i zmysłowa- kochana ja mam nadzieje, że Ty z ohcorną na sesję chodzisz :D hehe
    kapelutek mega szykowny, dodaje fajnego charakteru <3

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  35. Wow! love your hat and accesories! You are so pretty!

    www.goodselfie.com.mx

    ReplyDelete
  36. Loving your mirrored sunnies! They are so bright

    http://michellespaige.com

    ReplyDelete
  37. Tienes lindos ojos, tu look divino. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    ReplyDelete
  38. O jaaaa... zazdroszczę Ci cery.... Taka piękna, gładka i zdrowa <3

    ReplyDelete
  39. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete
  40. bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia :). Ślicznie Ci w beżu.

    ReplyDelete
  41. Cudowne futerko kochana:)))

    ReplyDelete
  42. Świetnie Ci w kapeluszu, a tatuaż cudowny <3

    ReplyDelete
  43. Przepiękny naszyjnik ! :) A zdjęcia genialne ! Dokładnie, zima pod tym względem to najgorszy okres ! Byłam kilka dni temu na zdjęciach, wiatr, deszcz, po 5 minutach koniec :) hehe

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  45. Bardzo ładna stylizacja w szlachetnych kolorach, która pasuje do Twojej urody. Wyczuwam tu nutkę boho :D

    ReplyDelete
  46. Anonymous9:31 PM

    Piękna 😃

    ReplyDelete
  47. Anonymous12:40 PM

    Uwielbiam takie stonowane kolory,szczególnie pasujące do tej pory roku.Urzekło mnie za to,barwne odbicie w okularach(zd.nr.1).Wyglądasz pięknie i bardzo pasują Ci dekolty.

    ReplyDelete
  48. Piękne zdjęcia w cudownym lesie :) okulary najbardziej mi się podobają :)

    ReplyDelete
  49. Love the total look . The eyes are WOW !! The nails so so pretty ;)
    And the lipstick is very beautiful

    elisaumarapariganormal.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładny zestaw!
    Jest dowodem na to, że nawet zimą i późną jesienią boho prezentuje się szałowo :)

    No i bluzka - dekolt ma obłędny!

    ReplyDelete
  51. Uwielbiam kapelusze! Mam całą ich kolekcję. Ten Twój jest świetny i idealnie dobrany do stylizacji :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  52. Super kolory, bardzo ładne detale, okulary, zegarek i kapelusz, a naszyjnik jest genialny!

    ReplyDelete
  53. Anonymous10:07 AM

    Piękne boho,świetna prezentacja.

    ReplyDelete
  54. Cudny kapelutek! Sama uwielbiam nosić :) :*

    ReplyDelete
  55. Anonymous2:40 PM

    Piękny ten kapelusz,jak najbardziej,boho to Twój styl,wyglądasz cudownie.Świetna biżuteria,wybieram zegarek😀

    ...Kama...

    ReplyDelete
  56. cudowny zegarek :)

    ReplyDelete
  57. Pięknie wyglądasz a zegarek bajeczny <3

    ReplyDelete
  58. Zegarek niezwykle zdobi całość stylizacji :) uwielbiam beże także wszystko w moich klimatach!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤