11.12.2015 | GREY & BLUE SET + BONUS


Cześć Kochani. No i mamy piąteczek! :) Jakie plany na weekend? Mnie złapało małe przeziębienie, ale mam nadzieję, że jakoś to wyleżę i resztę weekendu spędzę poza łóżkiem ;) Bo, mam plan jechać do Antwerpii. A tymczasem, dzisiaj mam dla was ciekawy zestaw. Górują w nim kolory szary i niebieski. To kolejny outfit do którego założyłam kapelusz. Ostatnio bardzo polubiłam takie okrycia głowy i myślę, że to naprawdę fajny dopełniacz stylizacji. Na sobie mam również koszulą z ciekawym printem i szary, ażurowy kardigan. Moi Drodzy, idą święta! I z tej okazji mam dla was niespodziankę! Na moim blogu będzie KOSMETYCZNE ROZDANIE i to nie takie małe... bo do wygrania będą aż 4 zestawy po 2 produkty. Jeśli jesteście ciekawi, to zachęcam do dalszej części posta :)




















*ŚWIĄTECZNE ROZDANIE DLA WAS*
Kochani cieszę się, że mam okazję wam coś podarować! :)
Dzięki firmie kosmetycznej COSMEPICK mam dla was 4 nagrody po 2 produkty, które widoczne są na zdjęciu powyżej.

LINKI DO PRODUKTÓW:


ZASADY ROZDANIA
1. POLUB MÓJ FP NA FB I ZAPROSIĆ DWIE OSOBY DO ZABAWY CLICK
2. DOŁĄCZ DO OBSERWUJĄCYCH MÓJ INSTAGRAM CLICK
3. ZAOBSERWUJ MÓJ BLOG via GFC
4. POLUB COSMEPICK CLICK


PS. ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ DO NIEDZIELI: 20.12.2015



Comments

  1. Anonymous2:10 PM

    Beautiful photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/stay.html

    ReplyDelete
  2. Gorgeous! You look lovely dear!

    ReplyDelete
  3. Świetny outfit,przemyślane kompozycje:koszula,zegarek i kolczyki,kapelusz i delikatny kardigan,Ty i Twój przekochany piesek...wszystko do siebie pasuje i pięknie współgra z muszkieterami.A to dzieje się w cudownym lesie:)
    OCZYWIŚCIE BIORĘ UDZIAŁ W ŚWIĄTECZNYM ROZDANIU,PRZYKAZANIA WYPEŁNIŁAM :D

    ReplyDelete
  4. aleee masz fajnego psiaka! :) cudownie wyglądacie :)

    ReplyDelete
  5. super look. Świetnie w nim wygladasz!
    ładnie Ci w takiej kolorystyce!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  6. Wyglądacie świetnie:)
    Bardzo twarzowo w kapeluszu,koszula i narzutka rewelacyjne!

    ReplyDelete
  7. Acha,biorę udział w rozdaniu,polubiłem:)

    ReplyDelete
  8. Piękne kolorki, śliczny kapelusz i buty! Wspaniale wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  9. Ostatnio kupiłam bardzo podobny kapelusz :) Tylko jeszcze nie mam koncepcji, z czym go łączyć :D

    ReplyDelete
  10. Jaki piękny kapelusz! <3

    ReplyDelete
  11. Awesome pictures!! You look great <3

    ReplyDelete
  12. Boski kapelusz :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous4:10 PM

    Stonowana kolorystycznie stylizacja,podbudowana niebieskimi akcentami,co wyszło bardzo ciekawie.Oczywiście kapelusz bardzo twarzowy.No i śliczny piesek.
    Karina S.

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam kapelusze :)

    ReplyDelete
  15. Widziałam już na modnejpolce i się zachwycałam :D
    Śliczna koszula :D

    ReplyDelete
  16. Pięknie wyglądasz w kapeluszu! <3

    ReplyDelete
  17. Wiem, że nie odnosi się to do stylizacji ale masz tak piękne oczy!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Beautiful look! Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  19. chętnie przygarnęłabym ten kapelusz, jest świetny super kolor.

    ReplyDelete
  20. Koszula jest świetna !
    i mega szykowny kapelusik- fajnego charakteru tu dodaje :)
    pięknie masz pomalowane oczy kochana :)

    I jak tam zdrówko? jak weekend minął, po za łóżkiem? :) hehe

    milej niedzieli :)
    Daria

    ReplyDelete
  21. Mnie też coś przeziębienie wzięło :< ale muszę do jutra się "jakoś" pozbierać :)
    Jaki śliczny pies :)
    Świetnie kochana wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. mam identyczną koszulę! Asos prawda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja koszula to niestety nie Asos, tylko.... chiński sklep, ale jakość zadziwiająco dobra ;)

      Delete
  23. Wow, świetny tatuaż :)

    http://marthellye.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Anonymous10:04 PM

    Piękny szczeniaczek i cała sesja.W kapeluszu wyglądasz rewelacyjnie.
    Maria J.

    ReplyDelete
  25. Lady in blue :) cudnie i słodki piesek :)

    ReplyDelete
  26. Ostatnimi czasy bardzo polubiłam kapelusze, wydaje mi się, że pasują do prawie każdej stylizacji.

    ReplyDelete
  27. bardzo fajne, bogate w błękity zestawienie Karolino.
    Pzdrawiam

    ReplyDelete
  28. Really pretty outfit. I am a new follower on GFC and I would love if you could follow my blog as well :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia i wspaniała stylizacja ;)

    ReplyDelete
  30. Like the watch so much ;)

    XX

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    KNIT CARDIGAN, JEANS AND SNEAKERS

    ReplyDelete
  31. Anonymous12:46 PM

    Piękne zdjęcia,śliczny piesek i rewelacyjny zestaw.

    ...Kama...

    ReplyDelete
  32. super kapelusz :) zapraszam do siebie :) http://www.moniazet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. swietnie Ci w tym kapeluszu!<3

    ReplyDelete
  34. Przepięknie wyglądasz w kapeluszu <3 Powinnaś częściej nosić nakrycia głowy :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Kocham Cię w tym wydaniu!

    ReplyDelete
  36. fantastycznie wyglądasz. Piękny kapelusz, słodkiego masz przyjaciela :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  37. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie kapelusze :)

    ReplyDelete
  38. super look :) pięknie :)

    ReplyDelete
  39. ależ Ci ładnie w tym kapeluszu!
    Sandicious

    ReplyDelete
  40. I just love the blue on you!

    xo,
    Sara

    ReplyDelete
  41. Anonymous7:25 PM

    Kurcze ale rewelacyjnie wyglądasz w kapeluszu.Piękna koszula i zegarek.Cudownie wyglądasz z uroczym pieścioszkiem.

    ReplyDelete
  42. Świetna ta ażurowa narzutka! Super wyglądasz :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  43. Anonymous12:49 AM

    Cudowna ta ażurowa narzuta,kapelusz bardzo tworzony.Super akcent kwiaty na koszuli i zegarek.Piesek skradł moje serce:)
    Aleksandra

    ReplyDelete
  44. Pięknie Ci w błękicie!<3
    Super kapelusik:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤