17.12.2015 | SYNCHROLINE DUET

Dobry wieczór! Późna już pora, ale obiecałam sobie, że minimum dwa posty na tydzień muszą powstawać więc...  mam chwilę czasu przed pójściem spać i oto i jestem :) Dzisiaj przychodzę do was z ciekawostkami kosmetycznymi. Przedstawiam wam dwie nowości, które testuję już od pewnego czasu. A mowa tu o marce www.synchroline.pl, która specjalizuje się w dermokosmetykach. Dobranie odpowiednich preparatów do typu mojej cery graniczy z cudem. Jestem posiadaczką cery mieszanej, co niestety wiąże się z przykrym faktem, iż latem świece się roztopiona margaryna, zwłaszcza w strefie T, natomiast zimą moja skóra jest podrażniona i często bardzo przesuszona. Dodatkowo problem z grudkami i otwartymi porami. Jesteście ciekawi jak zadziałały na mnie preparaty z serii Aknicare? Zapraszam na krótką recenzję :) 


AKNICARE CREAM



* łagodzi objawy trądziku
* nawilża i nadaje lekki efekt matujący
* zapobiega powstawaniu zaskórników
* konsystencja: lekka emulsja
* zapach: delikatny, przyjemny
* dobrze współpracuje z podkładem
* szybko się wchłania
* zmniejsza pory
* nie podrażnia
*pojemność: 50ml
*dostępność: apteka
* skład: cytrynian trietylu, linolan etylu, kwas salicylowy (0,2%), mleczan cynku, kwas hialuronowy. Nie zawiera retinoidów ani antybiotyku. 


AKNICARE LOTION


* roztwór alkoholowy redukujący zmiany trądzikowe
* łagodzi objawy trądziku
* konsystencja: leista, płyn
* łatwa aplikacja poprzez buteleczke z gąbęczką samosterylizującą 
* płyn zawiera kwas salicylowy, który skutecznie wysusza zaskórniki
* leczy stany zapalne
* można go stosować do 3 razy dziennie, nie podrażnia
* pojemność: 25ml
*dostępność: apteka
* skład: cytrynian trietylu, linolan etylu, kwas salicylowy (0,5%). Nie zawiera retinoidów ani antybiotyku. 



PODSUMOWANIE:
Duet Aknicare spisał się u mnie na 5+ :)
Dzięki tym produktom, nie pojawiają się już u mnie paskudne zaskórniki. Otwarte pory znacznie się zmniejszyły. Skóra jest dobrze nawilżona, jednocześnie kontrolując wydzielanie sebum.
Jestem bardzo zadowolona z działania tych preparatów i z pewnością sięgnę po nie ponownie!


W OFERCIE SYNCHROLINE ZNAJDZIECIE
 10 RÓŻNYCH SERII:
*AKNICARE* na problemy trądzikowe
*NUTRITIME* odżywcza seria nawilżająca
*SENSICURE* dla wrażliwej skóry, podrażnionej
*SUNWARDS* ochrona przed promieniowaniem słonecznym
*SYNCHROCELL* skóra dotknięta cellulitem
*SYNCHROELAST* skóra mało jędrna
*SYNCHROSE* dla skóry z rumieniem
*SYNCHROVIT* dla dojrzałej skóry
*TERPROLINE* seria przeciwzmarszczkowa, uelastyczniająca
*THIOSPOT* dla skóry z przebarwieniami



POLECAM! 

Comments

  1. Anonymous10:36 AM

    Nie znam tej marki. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi produktami ;)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe produkty, problemy z trądzikiem znikły u mnie dość dawno, ale za to mój mąż nie może sobie z nim poradzić. Mnie za to rozkochały właściwości nawilżające, matujące, zapobiegające zaskórnikom no i... ŻE NIBY ZMNIEJSZA PORY? od dawna szukam czegoś, co to zrobi ;) :) Może sobie kiedyś taki duet sobie sprawię, bo bardzo mnie zaciekawił
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  3. IDEAL YOUR POST! www.trendymiriam.com

    ReplyDelete
  4. Nie miałam nic z tej marki ale dobrze wiedzieć że kosmetyki się sprawdziły :-) Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete
  5. Wydaje się być fajny..., ja obecnie na tego typu dolegliwość skóry używam produktu z Pharmaceris i też jestem zadowolona, a ten będę mieć w pamięci :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawe właściwości,jeżeli dla cery mieszanej,to jestem zainteresowana.Jeżeli zmniejsza pory,to jestem mega zainteresowana :)
    Myślę,że moje zainteresowanie idzie dalej,bo...widzę coś dla siebie w pozostałych,wymienionych przez Ciebie seriach :D

    ReplyDelete
  7. Pierwszy raz spotykam się z takimi kosmetykami, prezentują się bardzo ciekawie! ❤

    ReplyDelete
  8. seems like a nice product... wanna try that also.

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete
  9. szczerze to pierwszy raz słyszę o takich kosmetykach :)

    ReplyDelete
  10. Nie znam ale ciekawe czy faktycznie radzą sobie z cerą mieszaną

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:04 PM

    Jestem bardzo zainteresowana tą marką,ta seria bardzo by mi odpowiadała.

    ReplyDelete
  12. Nie znam tej marki ale problemów z trądzikiem nie mam, raczej z przebarwieniami

    ReplyDelete
  13. Ciekawe produkty :) Mam cerę mieszaną , więc u mnie też mogą się sprawdzić :)Przetestuję .
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ooo jakaś nowość, pierwszy raz widzę :) ale fajnie się prezentują :)

    ReplyDelete
  15. chętnie bym wypróbowała, skoro tak dobrze się spisał;-)
    Sandicious

    ReplyDelete
  16. They look interesting!

    .
    .
    ❤ Kisses from www.withorwithoutshoes.com
    .
    .

    ReplyDelete
  17. Świetny blog.Ciekawa tematyka. Zapraszam do mnie http://londonolssus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Anonymous12:51 AM

    Dla mnie mógłby też być dobry,muszę zainteresować się tą marką.
    Aleksandra

    ReplyDelete
  19. Właśnie musze kupic jakis krem na pory 😕Myslalam o bioderma ale moja cera juz sie przyzwyczaiła chyba.....Wiec skusze się na Twoja propozycję

    ReplyDelete
  20. Anonymous8:30 AM

    To kosmetyki idealne dla mnie!
    Ania Rybka

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤