20.12.2015 | RED COAT

Hej Kochani :* W zeszły weekend wspominałam wam, że i ja stałam się ofiarą pogody... przeziębienie wyłożyło mnie na łopatki :/ Ale na szczęście tak nagle jak przyszło, tak nagle odeszło... i ten weekend mogłam spędzić poza łóżkiem ;) Wczoraj składaliśmy nowe łóżko do sypialni a dzisiaj wykorzystując bezchmurne niebo i promyki słońca, wybraliśmy się z moją siostrą i szwagrem na tzw. `Kerst Markt` do przepięknie wystrojonej świątecznie Antwerpii :) A tymczasem... dzisiaj przychodzę do was z moimi dwiema nowościami. Jest to czerwona parka o której marzyłam grubo ponad rok i sznurowana bluzka w ostatnio bardzo modnym kolorze - burgund.  Zapraszam do sklepu CLICK i obejrzenia zdjęć :* Na koniec kilka zdjęć z magicznej Antwerpii.
























****************************************************
KURTKA / COAT - CLICK
BLUZKA / BLOUSE - CLICK
****************************************************



Comments

  1. Parka i bluza genialna.Jak zwykle piękna sesja :-*

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:52 PM

    A mi się podoba parka,bluzka,botki,okulary,biżuteria,spodnie,ciepły szal,oczy,usta,włosy!Cała sesja!

    Ola B.

    ReplyDelete
  3. Parka jest świetna,szczególnie,że czerwona,bluzka cudowna,kolor i fason i ten sznurowany dekolt.Super camelowe botki.Zwróciłam uwagę na fajne pierścionki no i oczywiście nausznicę.Na Twoje oczy już nie zwracam uwagi,bo one są tak piękne,ze same "rzucają"się w oczy :D
    Antwerpia jest przepiękna w tej świątecznej szacie,czuje się magię pomimo braku śniegu.

    ReplyDelete
  4. cudownie wyglądasz, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    ReplyDelete
  5. cudna biżuteria kochana! :) parka ze względu na kolor bardzo mi się podoba! na pewno nie przejdziesz w niej niezauważona! cudnie <3

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia, pomysł ze zdjęciem ze śnieżkami mega!:)

    ReplyDelete
  7. Pięknie Ci w czerwieni,parka i bluzka bardzo twarzowe i ten ciepły szal:)Pogoda jesienna,jednak w Antwerpii widać przedsmak świąt.Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, Antwerpia tętni świąteczną magią ;)

      Delete
  8. jak pieknie wyglądasz !! cudowna biżuteria :3

    ReplyDelete
  9. Kochana rewelacyjnie wyglądasz, oczywiście linki kliknięte - 12,99$, 6,62$ :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjna bluzka ;)

    ---------------------------
    FASHION BLOG
    http://withev.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Całość wygląda super, jednak moją uwagę najbardziej przykuły kolczyki! Są piękne:)
    veronique. KLIK

    ReplyDelete
  12. Super szalik. Wyglądasz obłędnie, a ta bluzeczka jest genialna. Wiązania to niewątpliwie hit sezonu. Poklikane: $6.62 $12.99

    ReplyDelete
  13. kolor na ustach <3

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia:-) Pięknie Ci w czerwieni :-)

    ReplyDelete
  15. Cudne zdjęcia !! Nie dziwię się, ze marzyłaś o tej parce, bo rewelacyjnie Ci w czerwieni :)
    Bluzka super, też chcęsię w taką zaopatzryć, bo naprawdę świetnie wyglądają. Piękne zdjęcia w lesie, a Ty moja droga masz tak magiczne oczy, że szok, cuda <3

    Pozdrawiam i buziaki :**
    Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wesołych Świąt kochana, dużo radości i miłości ❤❤❤
      Buziaki :***

      Delete
  16. Veľmi pekné fotky! Červená farba ti veľmi pristane :)

    ReplyDelete
  17. I love this look!!

    kisses:))

    www.algoparaponerme.com

    ReplyDelete
  18. a mnie urzekła biżuteria ;D

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładną masz kurtkę , inną niż wszyscy ( nie kanarkową ) :)
    ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja i cudna biżuteria!
    Pozdrawiam, http://myfactoryofcreativity.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Anonymous12:06 PM

    Pięknie wyglądasz,zdecydowanie czerwień jest dla Ciebie.

    ReplyDelete
  22. Fajna bluzka i biżuteria :)

    ReplyDelete
  23. Świetna kurtka i biżuteria:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    ReplyDelete
  24. wyglądasz super ;)

    ReplyDelete
  25. Lovely your top

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczna bluzka :-) Wesołych Świąt! :*

    ReplyDelete
  27. Anonymous12:08 AM

    Zdrowych i Wesołych Świat Bożego Narodzenia!Piękna czerwień na pięknej kobiecie.Świetne botki i biżu.Świąteczna Antwerpia wzbudza zachwyt!
    ...Kama...

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  29. Great outfit :)
    Vesna
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  30. Piękny outfit dobrze ci w czerwieni :) pozdrawiam i zapraszam do siebie ! :) www.milordka.pl

    ReplyDelete
  31. I really love your make up ! #Stunning

    WWW.HEKYMA.COM

    ReplyDelete
  32. Anonymous5:31 PM

    Czerwień jest dla Ciebie,wyglądasz po prostu gorrrącooo :)

    ReplyDelete
  33. Kolczyki, okulary oraz szalik bardzo przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  34. Anonymous10:12 PM

    Ależ świetna ta parka i cudna,sexowna bluzka,botki na pewno wygodne.
    Nie miałam pojęcia, że Antwerpia może tak zachwycać,urzekła mnie jej nocna odsłona.
    Barbara B.

    ReplyDelete
  35. Dziękuję za odwiedziny! :) Ciekawy blog + bardzo fajna stylizacja.

    ReplyDelete
  36. Anonymous8:29 AM

    Parka jest idealna,kolor zachwyca,bluzeczka bardzo sexi,uwielbiam takie dekolty.
    Ania Rybka

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤