27.12.2015 | ALOE HAIR MASK - WAX

Witam Was wieczorną porą :) Święta, święta i po świętach. No niestety, ten świąteczny czas zawsze mi znika w mgnieniu oka. Wszystko co dobre, szybko się kończy. Jak wam minęły wolne dni? A dzisiaj... post kosmetyczny, z działu: pielęgnacja. Maski WAX zapewne znacie. A używacie? Marka www.pilomax.pl co jakiś czas wypuszcza nowe produkty. I kolejnym takim jest właśnie aloesowa maska regenerująca do włosów cienkich. Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tym produkcie? Zapraszam na krótką niedzielną recenzję :) 


Maski do włosów WAX znam od dawna. Praktycznie odkąd pamiętam. Już za czasów gimnazjalnych kupowałam te maski w aptece. Zawsze je lubiłam i chyba zawsze będę lubić... :)
Aloesowa maska, którą miałam przyjemność przetestować, to kolejny genialny produkt do włosów od Pilomax ♡   Wygładza włosy ( nawet te puszące się końcówki ). Pozostawia włosy miękkie w dotyku. Zdziwił mnie tylko zapach, który przypomina męskie perfumy. Zapach jest przyjemny, ale nie wiem co pomyślałby mój  chłopak czując taką woń :P Na szczęście zapach nie utrzymuję się na włosach, więc suma sumarum w niczym mi nie przeszkadza ;)  


ALOES WAX NaturClassic
(info od producenta)
Maska regenerująca przeznaczona szczególnie do włosów cienkich, bez objętości oraz do włosów przetłuszczających się. W masce zawarta jest henna naprawia mikrourazy włókna włosowego, które powstały na skutek działania czynników fizycznych (mechanicznych i termicznych). A zawarty w masce aloes ma silne działania nawilżające na włos i skórę głowy, dzięki czemu włosy cienkie nabierają objętości bez obciążenia. Kolejną zaletą aloesu jest to, regulacja wydzielania sebum przez gruczoły łojowe skóry. 



CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU :

* DZIAŁANIE *  wzmacnia włosy, dodaje objętości, 
nawilża włosy i skórę głowy, zmniejsza przetłuszczanie się włosów. 
* BARWA * jasno-miętowa
* KONSYSTENCJA * gęsta pasta
* ZAPACH * przypominający męskie perfumy
* POJEMNOŚĆ * 240 ml
* OPAKOWANIE * plastikowa tuba, silikonowe wieczko
* CENA * 22 zł
* DO KUPIENIA * TUTAJ 
* DOSTĘPNOŚĆ * apteki, drogerie, sklepy internetowe
* NIE ZAWIERA * parabenów, silikonów, sls , mit


PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE!







WAX ALOE HAIR MASK  - POLECAM !

Comments

  1. Znam maski WAX ale tej jeszcze nigdy nie testowałam. Muszę się jej bliżej przyjrzeć ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. tej nie miałam akurat :Dale może kiedyś wyrpóbuję i tą ;D

    ReplyDelete
  3. Miałam inną wersję i średnio się spisywała :)

    ZAPRASZAM NA NAJLEPSZE BLOGOWE ROZDANIE

    ReplyDelete
  4. nie używałam;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. a ja WAXa nie lubię :p

    ReplyDelete
  6. Aloes lubię więc mam ochotę na ten produkt :)

    ReplyDelete
  7. jak wykończę moje maski, to może po nią sięgnę :)

    ReplyDelete
  8. Sounds like a great mask to improve your hair's condition

    ReplyDelete
  9. kiedyś używałam ale inną maskę tej firmy i jakoś mnie nie zachwyciła :( może ta jest lepsza :)

    ReplyDelete
  10. znam WAXA i bardzo cenię!:)

    http://vereeben-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Twój blog ,,spadł mi z nieba" - dzisiaj przeszukiwałam internet w poszukiwaniu maski ale nic tak naprawdę mnie nie zainteresowało - to teraz. Chyba się na nią skuszę!:)

    ReplyDelete
  12. zdecydowanie jedna z lepszych firm ;)

    ReplyDelete
  13. Jak zmniejsza wypadanie włosów to chyba się w nią zaopatrze, bo teraz nie wiem co sie dzieje z moimi włosami ale wypadają garściami :C
    sensiblees.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie używałam jej jeszcze, ale brzmi ciekawie:) może się skuszę:)

    ReplyDelete
  15. Maska do włosów cienkich.....coś dla mnie 😃także wypróbuje 😉

    ReplyDelete
  16. Anonymous8:07 PM

    Uwielbiam Wax-a Ale tej serii nie probowalam jeszcze

    ReplyDelete
  17. WAX zawsze na plus,chyba nie ma lepszej firmy.Tej nowości jeszcze nie znam ale już ją lubię :)

    ReplyDelete
  18. Nigdy o niej nie słyszałam, uwielbiam wszystkie maski Waxa :)

    ReplyDelete
  19. Mam maskę z tej firmy, ale inny rodzaj :)

    ReplyDelete
  20. Nigdy nie używałam tej maski ale lubię kosmetyki tej marki :)

    ReplyDelete
  21. Podczas MeetBeauty dostałam na stoisku Pilomaxu odżywkę oraz szampon. Póki co jeszcze nie przetestowałam ich magicznych mocy, ale mam nadzieję, że nie będę zawiedziona :)

    ReplyDelete
  22. Nie miałam tej odzywki :)

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam maskę Wax ❤ jedna z lepszych jakie miałam !!

    Szczęśliwego Nowego Roku kochana !! Samych sukcesów i radości ❤
    Buziaki :**

    ReplyDelete
  24. Anonymous7:08 PM

    Wszystkie Wax-y na medal!Tego kosmetyku nie znam ale poszukam,bo jej magiczne właściwości są imponujące!

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam maski z pilomaxa! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  26. Que máximo ame a resenha e o produto, tenha uma semana abençoada.
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=44dbnHrYIP4
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  27. Zakupiłam właśnie tego Waxa bo pokusiłaś postem i faktycznie rewelka 😘

    ReplyDelete
  28. Anonymous3:12 PM

    Moja mama używa i twierdzi ,że ta firma ma tylko dobrej jakości produkty :)
    Alek B.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤