10.01.2016 | FURRY BLOUSE

Hello! Witam was standardowo niedzielnym postem :)  Jak się miewacie? Dzisiaj pokażę wam małą sesję, która powstała całkiem spontanicznie, tuż obok bloku w którym mieszkam ;) Na pierwszy plan idą dwie nowości... Jest to futrzana, milusia bluza, z prześwitującą siatką na ramionach i plecach i duży, piękny pierścionek, który ostatnio często mi towarzyszy. Niestety pogoda tym razem nie dopisała, ale mam nadzieję, że zostaniecie do końca posta ;) Miłego popołudnia! :* 


FURRY BLOUSE  CLICK
RING  www.lylaloves.co.uk 














FURRY BLOUSE  CLICK
RING  www.lylaloves.co.uk 


*****************************************************************************************
Kochani, na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać dwa małe skarby, które umilają mi czas w domu. Jeśli również jesteście świeczkoholikami, to polecam wam wosk WoodWick i świeczkę ColonyPowalające, owocowe zapachy :) 

Te i inne pachnidełka możecie nabyć w sklepie 









Comments

  1. Ale ta bluza jest fajna! Świetnie wyglądasz :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  2. Futrzak 😍😍😍😍Piekne zdjęcia😃

    ReplyDelete
  3. Piękne miejsce...tak blisko zamieszkania.
    Ciekawe połączenie tkanin w bluzie,dwie zupełnie różne struktury,na pozór niepasujące a wyszło bardzo,bardzo ładnie.Pierścień z czarnymi kryształkami interesujący.Bardzo fajne botki,lubię takie sznurowane wyżej niż do kostki :)
    Tak,ja zaliczam się do świeczkoholiczek,zapach i światełko,to ważny element w moim mieszkaniu.

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:25 PM

    Milusi futrzaczek i delikatne,szyfonowe wstawki,efekt cudowny.Pierścień jest piękny a trzewiki sznurowany bardzo pasują do całości.Bluszcz spełnił swoje zadanie,piękne tło do sesji. Ja też zaliczam się do grupy uzależnionych od pachnących świec:)
    Ewa Jeziorska

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy sweterek! Śliczne zdjęcia w tych pnączach :)

    ReplyDelete
  6. świetna stylizacja, wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
  7. great post beautiful

    http://www.lecoolbycarol.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawa bluzka ;)
    Piękny zestaw ;))

    ReplyDelete
  9. ładnie ; )
    Obserwuje ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nie-rezygnuj-zamien.html

    ReplyDelete
  10. Podobają mi się takie niebanalne ubrania:)

    ReplyDelete
  11. rewelacyjne zdjęcia!! obserwuję !! :-0

    ReplyDelete
  12. Nice look!

    http://desedayrosa.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Śliczny sweterek ;)

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Anonymous6:14 PM

    Śliczna bluza,ciekawe połączenie,cudowny pierścień.Piękne,zmysłowe usta,Twoje oczy budzą zachwyt.
    Ania Rybka

    ReplyDelete
  15. Bardzo oryginalna ta bluza, przypomina mi Carry Bradshow :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bluza jest piękna! :) kocham takie casualowe rzeczy połączone z nutą kobiecości i wieczorowości. <3

    ReplyDelete
  17. Bluzka jest dosyć dziwna, ale muszę przyznać że coś mnie w tej dziwności urzeka :)

    ReplyDelete
  18. Beautiful blouse! And your eyes are beautiful as well! :D

    ReplyDelete
  19. pierścionek super :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super wyglądasz , cudny pierścionek :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous10:20 PM

    Elegancja-Francja jak to się mówi:)Pięknie wyglądasz w tych bluszczach.
    Alek B.

    ReplyDelete
  22. the ring is just amazing!!

    Thanks for stopping by my blog! Got a new post in BLOG.THE.DREAMS.COM

    ReplyDelete
  23. Fantastycznie wyglądasz.
    Klik, jeśli możesz kliknij też u mnie.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  24. ja nie mam żadnych wosków z WW ani nawet świecy, muszę w końcu przetestować :) Szkoda że tak mało widac spodnie i buty, ale jest prosto więc całkiem mi sie podoba. Pomadka bardzo ładna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak nie bardzo widać, ale to wszystko przez okropną pogodę... Było strasznie pochmurno i światło nie takie :/ A zależało mi głównie na pokazaniu tej bluzy :) Następnym razem się poprawię ;)
      Pozdrawiam

      Delete
  25. bluza cudowna! zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous10:56 AM

    Jak najbardziej jestem świeczkoholiczką a tą firmę znam i uwielbiam ich wyroby.
    Bluza jest śliczna,pierścionek magiczny. Zauważyłam też świetne trzewiki.

    ReplyDelete
  27. Piękny pierścionek, lubię takie błyskotki :) Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  28. You are so beautiful!!
    xoxo ♥

    Johanna,
    www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Wow, piękne włosy ;) Odważnie :)
    Ja również obserwuję i pozdrawiam :*

    marthellye.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Anonymous2:25 PM

    Piękne ombre,cudownie wyglądasz.Bluza fantastyczna, uwielbiam takie nietypowe połączenia.Czarne diamenciki to sama magia:)
    "Kleopatra"

    ReplyDelete
  31. What a cool top! The mesh details make it even more interesting!

    http://michellespaige.com

    ReplyDelete
  32. BaraBara9:39 PM

    Mega włoski, pierścionek , bluza wszystko ehh :*

    ReplyDelete
  33. BaraBara9:39 PM

    Mega włoski, pierścionek , bluza wszystko ehh :*

    ReplyDelete
  34. Anonymous9:42 PM

    Mega włoski, pierścionek , bluza wszystko ehh :*

    ReplyDelete
  35. Anonymous1:49 PM

    Uwielbiam do Ciebie wracać i zaraz donoszę że bluza jest rewelacyjna.Pierścień z czarnymi diamentami już mnie czaruje.Piękne pazurki,no i te bluszcze!
    ...Kama...

    ReplyDelete
  36. Śliczna bluzka, pierścionek jak i zdjęcia :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤