13.01.2016 | CARE → FACE, HAIR & BODY



Cześć! Już dawno nie było kosmetycznego posta. A nazbierała mi się całkiem spora gromadka produktów, które chcę wam pokazać :) Dzisiaj... na pierwszy rzut idą trzy nowości z pielęgnacji. Masło do ciała śliwka i figa, serum brązujące do twarzy i cytrynowa maska do włosów. Całe trio pochodzi ze sklepu  Stara Mydlarnia. Ja osobiście jestem zachwycona tą marką ♡ Duży i różnorodny asortyment i cała masa innowacyjnych kosmetyków, m.in. właśnie moje serum beta-karoten, lub sole z morza martwego, kawior do kąpieli, biała czekolada (marzy mi się), ale również świece, olejki i woski i w tym również Yankee Candle. Zapraszam na dalszą część pisaniny ;)


ELIKSIR DO TWARZY BETA-KAROTEN


Serum antystarzeniowe z zawartością witaminy F o właściwościach antyoksydacyjnych.
Chroni skórę przed szkodliwymi promieniami UV. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Reguluje optymalne nawilżenie skóry. Przeciwdziała utracie wody.


MOJA OPINIA

*OPIS PRODUKTU*
Złotawo-zółtawa barwa.  Konsystencja oleistego płynu. Zapach bardzo delikatny, przyjemny. 

*OPAKOWANIE*
Szklana, ciemna buteleczka z pipetką, która ułatwia aplikację produktu. 

*POJEMNOŚĆ I CENA*
Pojemność 30 ml. w cenie 29 zł. Do kupienia  TU

*DZIAŁANIE*
Serum stosowałam głównie na noc, czasem w dzień, ale tylko wtedy gdy wiedziałam, że nie będę nigdzie wychodzić, ponieważ tłusta konsystencja nie jest wskazana do użytkowania pod makijaż. Również bardzo fajnie nawilża moją cerę. Dość długo się wchłania, ale to normalne przy oleistych kosmetykach. Twarz przyjemnie pachnie i już przy pierwszym użyciu widać znaczną zmianę kolorytu cery, a przy regularnym stosowaniu faktycznie można uzyskać ładny i zdrowy efekt opalenizny. Co do sprawy zapobiegania starzeniu się skóry, to nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. Ale myślę, że tak dobry skład tego produktu, z pewnością dba o naszą cerę! I ja na pewno sięgnę po niego kolejny raz :)






VITAMIN C - MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH Z KERATYNĄ
Odżywcza maska do włosów farbowanych suchych i zniszczonych, chroniąca kolor włosów, zwłaszcza farbowanych. Dostarcza substancji nawilżających, wzmacniających strukturę włosa. Zapewnia im blask i witalność. 


MOJA OPINIA

*OPIS PRODUKTU*
Maska ma biały kolor i przyjemny, lekko cytrusowy zapach. Niestety nie utrzymuje się on na włosach.

*OPAKOWANIE*
Plastikowy słoik, zakręcany wieczkiem. Łatwo wydobyć z niego produkt.

*POJEMNOŚĆ I CENA*
Średnia pojemność 250 ml. Cena również 29 zł. Do kupienia TU

*DZIAŁANIE*
Konsystencja maski jak dla mnie - idealna. Nie za gęsta, nie za rzadka. Dobrze rozprowadza się na włosach. Stosuję ją około 3 razy w tygodniu, zaraz po umyciu włosów, nakładam produkt na skórę głowy, od nasady włosów aż po same końce. I trzymam tak mniej więcej godzinę czasu. Potem normalnie spłukuję. Po użyciu włosy są mięciutkie i łatwiej się je rozczesuje. I to kolejny produkt z b.dobrym składem! Główne składniki aktywne to: witamina C, olej jojoba, keratyna, masło shea, prowitamina B5, proteiny jedwabiu, proteiny pszenicy, witamina E i kompleks z 12 ziół (rumianek, arnika, rozmaryn, szałwia, sosna, rukiew wodna, łopian, skóra cytryny, nagietek, nasturcja, bluszcz i jasnota biała). Po prostu WOW :)






MASŁO DO CIAŁA - ŚLIWKA I FIGA
Aksamitne masło na bazie odżywczych składników naturalnych.


MOJA OPINIA

*OPIS PRODUKTU*
Gęste, zbite masło. Bardzo przypomina mi konsystencją słynne masełka z TheBodyShop. Piękny owocowy zapach, który przez dłuższy czas utrzymuje się ciele.

*OPAKOWANIE*
Proste, plastikowe opakowanie z ładną szatą graficzną nawiązującą do dwóch głównych składników tego produktu.

*POJEMNOŚĆ I CENA*
Masełko standardowej pojemności 200 ml. Cena 22 zł . Do kupienia TU

*DZIAŁANIE*
Masełko te, dobrze nawilża skórę i bardzo szybko się wchłania, co jest dużym atutem. Nie podrażnia. I przepięknie, intensywnie pachnie, lecz niestety mało śliwkowo. Skład również dobry. Więc polecam! :) 








P O L E C A M !










Comments

  1. amazing! and love this photo with stardusts

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:50 PM

    Interesuje mnie najbardziej maska do włosów,podoba mi się recenzja i ogólnie prezentacja Twoich kosmetyków.
    Ewa Jeziorska

    ReplyDelete
  3. Maska do włosów musi być mega ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła :) Jestem ciekawa też zapachu tego masła do ciała <3

    ReplyDelete
  4. Nie używałam ich kosmetyków, ale bardzo mnie zachęciłaś. Uwielbiam masła owocowe.

    ReplyDelete
  5. Chętnie bym wypróbowała tą maskę do włosów :)

    ReplyDelete
  6. A mnie ciekawi te masełko do ciała, uwielbiam takie kosmetyki :)

    ReplyDelete
  7. Wszystko wydaje się być ciekawe ale mnie bardzo zainteresował eliksir do twarzy,recenzje są obiecujące a ładnie zaprezentowane kosmetyki,kuszą tym bardziej :)

    ReplyDelete
  8. Masełko bardzo przypadło mi do gustu! :*
    Dziękuje za obserwacje i ja też obserwuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. UWIELBIAM TE KOSMETYKI!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam Starą Mydlarnię <3

    ReplyDelete
  11. uwielbiam tego typu produkty, te wyjątkowo mnie zaciekawiły :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  12. To serum bardzo mnie zainteresowało, muszę koniecznie wypróbować:)
    buziaki:*

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:50 PM

    Wybiorę się tam na zakupy,słyszałam już wiele dobrego o STAREJ MYDLARNI a teraz jeszcze Twoja recenzja!
    Ania Rybka

    ReplyDelete
  14. Eliksir do twarzy bardzo mnie zaintrygował :)Muszę przyjrzeć się mu bliżej :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  15. Myślę, że z tą maską do włosów bardzo bym się polubiła- moje włosy właśnie są suche, zniszczone, farbowane, więc potrzebuję czegoś, by znowu doprowadzić je do normalności :P hehe bo teraz mszczą się na mnie za te wszystkie lata eksperymentowania na nich :P hehehe

    Masło do ciala mam, ale z innej firmy, też jest fantastyczne! po nim już nie muszę balsamować się :)

    Milego dnia kochana :)
    Daria

    ReplyDelete
  16. Anonymous2:28 PM

    Właściwie,to każdy z tych kosmetyków mógłby leżeć na mojej toaletce i gwarantuję,że byłby używany.
    "Kleopatra"

    ReplyDelete
  17. Oj ciekawi mnie to masło :-)

    ReplyDelete
  18. pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami, prezentują się obłędnie! :)

    ReplyDelete
  19. Serum poezja i ten skład.Daj znać czy nie zapycha....;p Zdięcia przepiękne .Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. que tres productos más buenos!!! me apetecería probar el suero para la cara, tiene buena pinta!!

    el blog de renée

    ReplyDelete
  21. Oj czuję się bardzo skuszona tym masłem do ciała, bo tą są całkowicie moje rejony zapachowe, które ubóstwiam ; )

    ReplyDelete
  22. Maska do włosów i masło do ciała kusi niesamowicie :) ! Zapach musi być obłędny :)

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam produkty z witamina C!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Chętnie poznałabym to serum do twarzy ;)

    ReplyDelete
  25. Anonymous8:21 PM

    Znam Starą Mydlarnię a to co tu prezentujesz chciałabym mieć.
    Justyna

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤