16.01.2016 | OVERVIEW SWEATERS


Hej Kochani :* Dzisiejszym rankiem, pijąc kawę zastanawiałam się jaki post tym razem  by was zaciekawil... Ostatnio była notka o opuszczonym miasteczku Doel ( jeśli jeszcze nie widzieliście to KLIK ), a tym razem wpadłam na niegłupi pomysł pt. przegląd swetrów ;) To jeden z moich ulubionych elementów stylizacji i nie rozstaję się z nimi przez cały rok. Towarzyszą mi zarówno wiosną pod cieńką bluzą czy marynarką, jesienią pod ramoneską czy jakąkolwiek eko-skórą  a zimą oczywiście pod puchówką i płaszczykiem. U Was wygląda to pewnie podobnie, prawda? :) Do grupy tegorocznych ulubieńców z mojej szafy zakwalifikowałam 6 faworytów. Ciekawi? :) VIEW MORE →



CZERWONY CROPP FUTRZAK - H&M



AŻURKOWY SWETEREK - SH (ZAKOPANE)



PANTERKOWY FUTRZAK - H&M



SWETEREK BABY BLUE - H&M



DZIERGANY SWETEREK - TAKKO



FUTRZAK Z ROZPORKAMI - H&M


A KTÓRY TO WASZ FAWORYT? :)






Comments

  1. 3 i 6 najlepsze :) Jakoś w ciemnym kolorku Ci bardziej do twarzy, tak mi się wydaje :)

    ReplyDelete
  2. I love all of your sweaters but number 6 is amazing!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:54 PM

    Uwielbiam futrzaki ale wszystkie Twoje sweterki są śliczne.Wybieram panterkę ale tylko dlatego że muszę wybrać :)Każdy z nich mógłby zamieszać w mojej szafie.
    Ewa Jeziorska

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie Ci w tym czerwonym sweterku! Pasuje do Ciebie ten kolorek!
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:34 PM

    Great sweaters dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/more-gold.html

    ReplyDelete
  6. granatowy najlepszy :)

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granatowy? Hehe. Nie ma tu takiego kolorku :)

      Delete
  7. Pierwszy ma piękny kolor!
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. 4 i 6 dla mnie najlepsze! Chociaż ten czerwony całkiem całkiem :)

    ReplyDelete
  9. Mi ten 5ty najbardziej ze wszystkich się podoba :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się ten panterkowy sweter ;)

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:59 PM

    Uwielbiam ażurki!Chociaż kusi ta cudowna czerwień z nr.1.Wybór byłby trudny.
    "Kleopatra "

    ReplyDelete
  12. Najbardziej podobają mi się 2. i 6. <3 Nosiłabym. :D

    ReplyDelete
  13. Czerwony i czarny futrzak skradły moje serce! ;)

    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  14. Pierwszy to moj zdecydowany faworyt- już na FB u Ciebie go podziwialam :)
    Uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, więc sama dumnie bym go nosiła, chociaż przy moihc rudych wlosach, aż tak pięknego efektu by niestety nie było :(
    5 również jest piękny <3
    świetny pomysl na posta :)

    I te Twoje mieszkanko jest fantastyczne !

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  15. Anonymous12:49 AM

    2,4 i 5!I 1 specjalne wyróżnienie, bo pięknie Ci w czerwieni.
    Ania Rybka

    ReplyDelete
  16. w czerwonym sweterku wyglądasz rewelacyjnie :) kolorek pasuje Ci do urody :) a do swojej szafy przygarnelabym sweterek nr 5! :) pozdrawiam! :) natalkajankosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jak dla mnie 1 i 6 najlepiej. Pastele to nie są najlepsze dla Ciebie kolory, zdecydowanie lepiej wyglądasz w intensywnych kolorach.

    ReplyDelete
  18. Piękne sweterki. Chyba czarny jest najlepszy!

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. miętowy jest śliczny ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Anonymous2:30 PM

    A ja rzucam męskim okiem o stwierdzam,że w każdym z nich wyglądasz pięknie.Pastelowe ażurki pokazują jednak Twoją subtelną naturę.
    Alek B.

    ReplyDelete
  21. Dla mnie świetnie wyglądasz w każdym ;) Ale zdecydowanie 1 i 6 górą ;)
    Zapraszam do mnie :**

    ReplyDelete
  22. Amazing Sweaters, I lovin the fourth and the fifth sweater!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  23. i like the 2 and 5 sweaters. so cute :)

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete
  24. Ten ciemny podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous6:58 PM

    2!Morelka!Bo ma piękny dekolt!
    Aleksandra

    ReplyDelete
  26. nie ma opcji,że wybiorę jeden, bo wszystkie są świtne! np. panterka jest bardzo oryginalna i rzuca się w oczy ;-) z kazdym można stworzyć fajne stylizacje.
    Sandicious

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no to się cieszę, że wszystkie Ci się podobają! ;) Swetrów nigdy dość! :D

      Delete
  27. nr 4 jest cudny!! tez uwielbiam sweterki <3

    ReplyDelete
  28. Wszystkie są pięknie, ale do mnie najbardziej przemawia nr 1 i 5 :)

    ReplyDelete
  29. Sweterek nr 5 według mnie najpiękniejszy :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja mam wiecznie problem ze swetrami... w tym sezonie postawiłam na golfy :) natomiast czerwony sweterek mocno przypadł mi do gustu :)

    www.modenachmir.com

    ReplyDelete
  31. Trudno wybrać faworyta,wszystkie są piękne i w każdym z nich do twarzy Ci.
    1/ bo marzy mi się czerwony sweterek a Tobie wyjątkowo pięknie w soczystej czerwieni
    6/ bo czarny pasuje do wszystkiego i na każdą okazję
    2,4,5/ bo kocham pastele a Tobie w nich jest bardzo ładnie,wyglądasz bardzo delikatnie
    3/ bo trochę pazura nie zaszkodzi :)

    ReplyDelete
  32. Anonymous10:06 PM

    Trójka,dlatego,że panterka a na dodatek włochata :)
    Justyna Baron

    ReplyDelete
  33. Anonymous1:40 PM

    2,4,5-kocham pastelowe sweterki ale szczerze pisząc,nie ma wśród Twojego zestawu,ani jednego,którego nie chciałabym założyć:)
    ...Kama...

    ReplyDelete
  34. Miętowy i błękitny najbardziej przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  35. Anonymous10:00 PM

    Wyjątkowo,piękna czerwień a więc 1😀
    Nieidealna

    ReplyDelete
  36. Anonymous2:05 PM

    My favorit is clearly the number ....2
    12 points from Germany for your lovely body and that nice sweater ;-)

    ReplyDelete
  37. sliczne zdjecia,

    zapraszam do siebie ;)
    Wlasnie zaczynam i znajdziesz u mnie wszystko, o czym my kobietki kochamy ! :*
    claaudija.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Anonymous8:17 PM

    Włochate sweterki są cudowne,w tym roku zakupiłam sobie taki jeden.Wszystkie Twoje zgarnęłabym bez zastanowienia :)
    ...Kama...

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤