18.01.2016 | CARE → BODY, FACE & FEET

Witajcie :) Poniedziałek, to mój naj-nieulubieńszy dzień tygodnia. Też tak macie? Jedynym plusem tego jest fakt, iż mam dzisiaj wolne i mogę dodać kolejny post dla Was :) Ostatnio wspominałam Wam, że mam w zanadrzu sporo kosmetyków o których chcę tu opowiedzieć. Więc... dziś pora na kolejną dawkę nowości z działu: pielęgnacja. A są to trzy produkty przedsiębiorstwa farmaceutycznego  www.ziołolek.pl , której korzenie sięgają już 1945 roku. Znacie? Lubicie? VIEW MORE →



OLEJEK DO MASAŻU Z NAGIETKIEM
OPIS: Przeznaczony do masażu wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Jest to kosmetyk pielęgnacyjny, chroniący przed wysuszeniem. Zawiera estry kwasów tłuszczowych z oliwek, które odżywiają, zmiękczają i natłuszczają skórę, poprawiając w ten sposób jej elastyczność i barierę ochronną. 
SKŁADNIKI AKTYWNE: *Nagietek lekarski* działa kojąco i przeciwzapalnie. Stosowany zewnętrznie przyśpiesza wzrost nabłonka i przyśpiesza bliznowacenie uszkodzonej skóry. Regeneruje, nawilża, tonizuje, oczyszcza i zmiękcza naskórek. Hamuje łuszczenie się skóry i chroni ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
*Estry kwasów tłuszczowych z oliwek* zwiększa natłuszczenie skóry natychmiastowo i długoterminowo. Poprawia elastyczność skóry, pozostawiając skórę jedwabiście gładką.
*Witamina E* jest antyoksydantem, który chroni komórki przed utleniaczami. Bierze udział w dostarczeniu składników odżywczych do komórek. Wzmacnia ścianę naczyń krwionośnych oraz chroni czerwone krwinki przed przedwczesnym rozpadem.
MOJA OPINIA: Polubiłam się z tym olejkiem :) Używam go podczas kąpieli w wannie, kiedy wiem, że mam dłuższą chwilę na relaks. Olejek jest b.tłusty, ale ma rzadką konsystencję, co bardzo ułatwia rozprowadzenie na ciele. Posiada również pompkę, co jest kolejnym dużym atutem. Perfekcyjnie nawilża skórę i naprawdę pozostaje ona długo w takim stanie. Zapach ziołowy nie bardzo do mnie przemawia. Jestem zwolenniczką owocowych, słodkich nut zapachowych. Ale to kwestia gustu, bo na innych blogu przeczytałam `obłędny zapach` ;) Opakowanie: plastikowa, podłużna butelka z pompką. Barwa: przezroczysta. Cena to: 23 zł. Do kupienia na stronie producenta: KLIK









KREM NAGIETKOWY
OPIS: Krem półtłusty do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Zawiera wyciąg z kwiatu nagietka oraz witaminy E, dzięki czemu działa regenerująco i chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. Zapobiega powstawaniu podrażnień, działa odżywczo na skórę i zwiększa jej elastyczność. Nawilża skórę, natłuszcza ją i uelastycznia.
MOJA OPINIA: Producent pisze, że krem jest półtłusty. Wg.mojej opinii - jest tłusty. Ja jestem posiadaczką cery mieszanej i raczej unikam bardzo tłustych mazideł, z powodu stale świecącej się strefy `T` itp., aczkolwiek w okresie jesienno-zimowym  moja cera wariuje i często jest bardzo mocno  przesuszona ( do tego stopnia, że pęka naskórek wokół nosa i ust). Więc jestem zmuszona używać naprzemiennie dwóch typów produktów. Za dnia lekki, rzadki krem matujący pod makijaż a nocą tłusty krem, który dostarczy odpowiedniego nawilżenia mojej skórze. I ten krem sprawdził się w tym perfekcyjnie! :) Twarz jest nawilżona, miękka w dotyku i brak suchego naskórka! Zapach podobny jak przy olejku powyżej, ale mniej intensywny. Pojemność: 50 ml. Barwa: biała. Opakowanie: Plastikowe, estetyczne. Cena, kusząca: 6.77 zł. Do kupienia na stronie producenta: KLIK








KREM DO STÓP
OPIS: Przeznaczony do suchej i szorstkiej skóry stóp ze skłonnością do pękania naskórka pięt. Zmiękcza stwardniały i zrogowaciały naskórek pięt oraz zapobiega nowym pęknięciom. Uelastycznia skórę i przywraca jej zdrowy wygląd. Dzięki swojej formule zapewnia szybkie wchłanianie i nie pozostawia tłustego odczucia. Nawilża skórę, działa chłodząco a zawarty w kremie olejek z drzewa herbacianego znany ze swoich właściwości bakteriobójczych i przeciwgrzybicznych doskonale dezodoruje stopy. 
MOJA OPINIA: Krem zamknięty jest w tubce o pojemności 100 ml. Standardowe zamknięcie typu klik. Łatwo się rozprowadza na stopach i szybko się wchłania. Po aplikacji natychmiast odczuwamy uczucie chłodu i `ulgi`. Krem niweluje uczucia zmęczonych stóp i faktycznie zmiękcza naskórek. Używam go systematycznie i z czystym sumieniem mogę polecić! ;) Cena to: 14.21 zł. Do kupienia na stronie producenta: KLIK 





A WY MIELIŚCIE JAKIŚ KOSMETYK ZIOŁOLEK
CO POLECACIE LUB CO CHCIELIBYŚCIE WYPRÓBOWAĆ? 



Comments

  1. I love this review : ) recently i saw your blog and i was thinking in lip montly box do you know it? this month its going to be my first month , happy new year btw!

    xo

    http://polilovee.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:15 PM

    Nie znam tego producenta ale myślę,że krem nagietkowy miałby pole do popisu na mojej twarzy.Zimą mam taki problem jak Ty.Reszta jest równie ciekawa.
    Ania Rybka

    ReplyDelete
  3. thank you for the review! It looks amazing.

    kisses ♥
    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete
  4. nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki :)

    ReplyDelete
  5. Nigdy o nich nie słyszałam, muszę wypróbować :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:13 AM

    Od 2 tyg używam krem nagietkowy,który dostałam od koleżanki i muszę powiedzieć że jest rewelacyjny.Moja mama testuje krem do stóp i jest zachwycona.Jezeli ktoś nie lubi zapachu ziół,to będzie jedyny minus tych kosmetyków albo raczej leków.Nazwa ZIOŁOLEK zobowiązuje :)
    Ewa Jeziorska

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo lubię kremy nagietkowe :)

    ReplyDelete
  8. Nie znam tej strony i tych kosmetyków :D ale zajrzę na nią :)Ogólnie super zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  9. Również lubię dodawać olejki do kąpieli :) Więc z tym olejkiem pewnie bym się polubiła :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:17 PM

    Piękna scenografia zdjęć.Masz niesamowite "oko"ale to już widać po tym
    jak pięknie urządziłaś swój salon.
    Alek B.

    ReplyDelete
  11. Ooo, ten olejek do masażu mógłby mi się spodobać, chętnie wypróbuję, krem do stóp również, bo ten do twarzy nie moja bajka :)

    ReplyDelete
  12. Very interesting post dear!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  13. Bardzo podoba mi się Twój blog :) jestem pod wrażeniem, dlatego dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    Buziaki
    www.modenachmir.com

    ReplyDelete
  14. olejek do masażu to chętnie bym przygarnęła:D
    Sandicious

    ReplyDelete
  15. Taki olejek do masażu by mi się przydał! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Każdy z tych kosmetyków budzi moją ciekawość a zachętą do kupna jest fajna recenzja i ciekawa prezentacja.

    ReplyDelete
  17. Anonymous10:17 PM

    Interesuje mnie krem nagietkowy.Ziołolek wygląda mi na fajną firmę.
    Ps.Świetne piórka :)
    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  18. nice post dear..
    follow you on tcp
    if you want we can follow on facebook page and instagram
    kisses from MM
    http://maysesmodamour.blogspot.it/

    ReplyDelete
  19. Anonymous1:45 PM

    O tak,piórka są piękną dekoracją:)Krem nagietkowy wzbudził moje zainteresowanie,krem do stóp też mnie nęci,no to dlaczego nie wypróbować od razu olejku do masażu.Mnie nie zraża zapach ziół,więc mogłabym spróbować tych z firmy Ziołolek.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  20. Anonymous12:25 PM

    Chyba odnalazłam krem dla siebie.

    Nieidealna

    ReplyDelete
  21. Krem do stópek mam 😃Kupilam w Rossmanie.Rewelacyjny jest i tani

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤