23.01.2016 | I LOVE VIOLET

Cześć Kochani :* Jak mija Wam weekend? Ja dzisiaj byłam na szybkich zakupach a potem spędziłam aktywnie 3h na basenie :) Dzisiaj przychodzę do Was z domową sesją a przy okazji pokażę Wam moją nową obudowę na telefon od www.etuo.pl Jak już pewnie wiecie, choćby po wyglądzie mojego bloga - mam małą manie :P Uwielbiam kolor fioletowy ♡ Towarzyszy mi on w domu, przejawiając się w różnych dodatkach, w makijażu (szminki, cienie) i  równie często używam go w ubiorze. Lubię tę barwę odkąd sięgam pamięcią... Według mnie, ma w sobie coś tajemniczego, stylowego i po prostu dobrze się w niej czuję :) A jaki kolor to wasz ulubiony?  VIEW MORE →


LADYQUEEN 
-15%  NBBT15

NECKLACES  www.ladyqueen.com





















*** www.etuo.pl ***




Comments

  1. Anonymous8:44 PM

    Nooo pięknie,świetne Ci w tym kolorze,makijaż jest idealny,włosy ślicznie upięte,idealny krój sukienki dla Ciebie.Fantastyczny naszyjnik i przekazana obudowa na telefon.Zwrociłam jeszcze uwagę na piękny żakiecik(?)Musisz pokazać go jeszcze kiedyś w innym zestawie,bo chciałabym dokładniej przyjrzeć mu się.
    Ewa Jeziorska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous9:58 PM

      Sorry za błąd.
      Przezabawna obudowa na telefon :)

      Delete
  2. Śliczny wystrój, też uwielbiam dekorować poduszkami :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ;) Tak, podusie muszą być! Mam całą masę w domu :D

      Delete
  3. brawo za fioletowe usta :)
    ja nie miałabym odwagi wyjść w takim kolorze, mimo, że z zawodu jestem makijażystką :)

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! :) Ja uwielbiam eksperymentować z kolorami, zwłaszcza tymi wyrazistymi :D
      I nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez szminki na ustach. Dlatego też wybrałam taką nazwę bloga ;)
      Pozdrawiam

      Delete
  4. Słodkie jest to etui na telefon :D
    W stylizacji podoba mi się wszystko poza kolorem ust. Mam wrażenie że jest dla Ciebie zbyt chłodny. Ale może tylko tak wyszło na zdjęciu ;)
    ps. ekstra kanapa :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj, szkoda, że szminka Ci się nie podoba. Ja naprawdę czuję się w tym kolorze b.dobrze ;)

      Delete
  5. Great post!
    love the color on the dress and lipstick!!!
    Amazing!!!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  6. udostepnilam twoja stylizacje. http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ . Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście musisz uwielbiać fiolet! A jakie piękne wnętrze i Ty w nim! :)

    ReplyDelete
  8. Such a pretty post dear! Love your make up! :)

    I'm following you on GFC,G+ and Instagram @mystylishcorner

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Mój ulubiony "kolor" o ile można go tak nazwać to biel, czerń i szarość ;) piękne zdjęcia :*

    http://aureolia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jaki piękny naszyjnik! ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam kolor fioletowy :) Bardzo ci pasuje w nim :)
    Etui także fajne :)
    Zapraszam do mnie może ci wpadnie,któraś stylizacja w oko :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny naszyjnik ! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    ReplyDelete
  13. Ten kolor sprawia, że odczuwa się pozytywną energię ;)
    Super stylizacja ;*

    ReplyDelete
  14. Anonymous4:54 PM

    Pięknie,ja uważam że pomadka w takim kolorze bardzo pasuje Ci i fajnie,że nie boisz się eksperymentować z kolorami.I mam już pomysł na prezent dla siostry,etui☺
    Alek B.

    ReplyDelete
  15. Fiolet nie dość, że modny to i twarzowy. Bardzo Ci pasje:-)

    ReplyDelete
  16. nie kazdemu pasuje ten kolor, na tobie wygladaj zajebiscie!

    ReplyDelete
  17. wow! cudownie! piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  18. Świetny make-up! Takie kolory baaaardzo do Ciebie pasują! Ty i fiolet to naprawdę dobre połączenie! ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Fioletowy także lubię! :)

    ReplyDelete
  20. Anonymous9:22 PM

    Stwierdzam fakt,że w tym kolorze jest Ci zajeb....e,pomadka jest cudowna a jej jasny odcień jest cieplutki.Śliczna sukieneczka.
    Fantastyczny naszyjnik i etui.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  21. Kochana wspaniałe masz mieszkanko<3 mega stylowe<3
    A Ty śliczna jak zawsze:*

    ReplyDelete
  22. great post, love your dress

    www.lecoolbycarol.com

    ReplyDelete
  23. hehe genialna obudowa ! Ja zamówiłam niedawno białą ze wzorem ;-) Prześliczne mieszkanie !
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  24. pięknie wyglądasz! <3 ja najbardziej lubię różowy :D

    ReplyDelete
  25. Anonymous12:36 PM

    Nice look
    Śliczny naszyjnik i przecudowne fioletowa stylizacja.Ja też uwielbiam fiolet i jego odcienie ale takiego makijażu nie potrafię zrobić.Pomadka rewelacyjna,ślicznie współgra z sukienką.
    Etui na telefon radosne.

    Nieidealna

    ReplyDelete
  26. I LOVE THE PICS!! Kisses from Spain
    Un saludo y feliz semana!!!!
    www.hoymesientomoda.com

    ReplyDelete
  27. cudownie wyglądasz, sukienka bardzo mi się podoba :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html

    ReplyDelete
  28. hah coś w tym jest, bo bardzo kojarzysz mi się z kolorem fioletowym, ciekawe prawda? :D
    Mój 'ulubiony' to chyba czerwień jednak mimo wszystko :)

    ReplyDelete
  29. Muszę powiedzieć, że do twarzy Ci w tym fiolecie :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękna fryzurka,bardzo ładnie wyglądasz z upiętymi włosami.We fiolecie wyglądasz cudownie,może właśnie dlatego,że tu jasny odcień(taki wrzosowy),to uważam,że jesteś rozświetlona i cieplutka.Materiał sukienki bardzo ładnie układa się(też chciałabym zobaczyć wierzchnie okrycie w jakiejś jeszcze innej stylizacji).Cudowny,modny naszyjnik i urocze etui na telefon(słonik z trąbą w górze na szczęście a tu ich aż tyyyle :D )

    ReplyDelete
  31. Anonymous8:08 PM

    Cudowny makijaż,śliczna sukienka,piękny naszyjnik,urocze etui.
    Ja też kocham fiolety.
    Kleopatra

    ReplyDelete
  32. Viloet looks lovely on u.

    Aditi
    www.sosaree.in

    ReplyDelete
  33. Jak zawsze wygladasz PIĘKNIE :))

    ReplyDelete
  34. Urocze etui ♥ ja najlepiej czuję się w czerni lub bieli ;p
    dodaję bloga do obserwowanych i liczę na mały rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. przepiękna pomadka <3 w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  36. wow!! piękna - do twarzy ci w fiolecie! :) ♥

    ReplyDelete
  37. Ciekawy kolor na ustach, zdecydowanie dla odważnych. Super wesołe, kolorowe etui!

    ReplyDelete
  38. Ależ czadowa obudowa <3 hihihihi
    pięknie Ci w fiolecie kochana! szminka ma piękny odcień :D
    i naszyjnik boski- uwielbiam takie błyskotki <3

    mi się wlasnie baaardzo podoba fioletowa sypialnia, ale mój K. coś kręci nosem na ten kolor, także jestem na etapie przekonywania go, że jednak jest to kolor idealny :D hihihi

    buziaki ;*
    Daria

    ReplyDelete
  39. Ciekawa stylizacja :)

    ReplyDelete
  40. I love how you've matched your lip colour to the outfit, how sweet! The setting is so lovely too, really nice images. Hope you're having a fabulous week :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    ReplyDelete
  41. Ładnie wyglądasz , świetny kolor na ustach ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Super "oko" :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Nice case
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    ReplyDelete
  44. O rety fiolety! :P uwielbiam ten kolor <3

    ReplyDelete
  45. Kochana co za cudowna szminka, uwielbiam takie fiolety na ustach!

    ReplyDelete
  46. Wow!!! So fantabolous dress!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  47. jej, ale Ci pięknie w fiolecie! A makijaż miazga!
    Sandicious

    ReplyDelete
  48. Anonymous9:19 PM

    Makijaż jest obłędny,kolejny raz oglądam zdjęcia i zachwycam się coraz bardziej.Oko i usta perfekt,kolor niesamowity.Piękna sukieneczka,chciałabym zobaczyć Cię w niektórych raz jeszcze,tak w całej okazałości i w szpilkach :)
    Obłędny jest też naszyjnik.A etui mam bardzo podobne.
    Ania Rybka

    ReplyDelete
  49. Nice tits, baby! I wanna put my cock between your tits! As you sit your legs are so attractive, I wanna put my cock between your legs also!

    ReplyDelete
  50. Anonymous1:50 PM

    Ja też uwielbiam wszelkie odcienie fioletu.Tobie bardzo pięknie w tym kolorze,makijaż dla niejednej byłby zbyt ekstrawagancki,Ty wyglądasz nieziemsko!Sukienka śliczna,naszyjnik bardzo pasuje do stylizacji.Bardzo ładne,kolorowe i zabawne etui.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  51. W fioleci Ci bosko

    ReplyDelete
  52. Fiolet to zdecydowanie Twój kolor :) Świetny makijaż i przepięknie urządzone wnętrze. Jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  53. Przepięknie! uwielbiam fiolet w makijażu <3

    http://paula-visage.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ale masz tam pieknie <3
    obudowa super !

    Ja dopiero zaczynam z moim blogiem :D Będzie mi bardzo miło jeśli znajdziesz chwile :D :* Pozdrawiam !

    www.patryczko.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Piękny odcień fioletu, bardzo Ci pasuje. Ja lubię ten kolor ale umiarkowanie. Kiedyś go nadużywałam!

    ReplyDelete
  56. Ależ Ty pięknie wyglądasz w fioletach :)

    ReplyDelete
  57. Anonymous6:15 PM

    Wyglądasz jak Królowa, pięknie Ci we fioletach.Ja również uwielbiam ten kolor.
    Sonia K.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤