05.02.2016 | INSTANT HELP


Hej :) Odwiedzając różne blogi, kilka razy natknęłam się na markę www.evree.eu Spodobała mi się, więc i ja postanowiłam przetestować coś z ich oferty. I tak oto wpadła w moje ręce apteczka INSTANT HELP. Po miesięcznym testowaniu, przygotowałam dla was post kosmetyczny - pielęgnacja. Mam nadzieje, że zaciekawi was ta magiczna kasetka. Produkty, które kryje są przeznaczone specjalnie na aktualną porę roku. Kosmetyki te, mają za zadanie nawilżenie przesuszonej skóry, która potrzebuję natychmiastowej pomocy. Czy spełnia swoją misję? Zapraszam na dalszą część posta: VIEW MORE →



BALSAM INSTANT HELP - RATUNEK DLA CIAŁA

Balsam w plastikowej butelce mieszczącej aż 400 ml produktu. Biało-czerwona szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu. Wygląda elegancko i przejrzyście. Zamknięcie typu - klik (mały otwór, dzięki czemu nie wydobywa się zbyt duża ilość balsamu). Konsystencja kremowa o lekko beżowym zabarwieniu. Balsam jest dość gęsty, ale bardzo łatwo i przyjemnie się rozprowadza. W mgnieniu oka się wchłania i pozostawia skórę aksamitnie miękką. Z pełną odpowiedzialnością mogę przyznać, że po aplikacji czuć naprawdę ulgę i ukojenie. Zapach - piękny, otulający, lekko słodki, ale nienachalny. W składzie widnieje notka, że posiada masło mango - wow! :) Marka Evree spisała się na medal. Efekt nawilżenia, który uzyskuję i szybkie wchłanianie, bez efektu lepkości sprawiają, że jest to mój hit w tym sezonie :)





KREM DO RĄK INSTANT HELP  - RATUNEK DLA RĄK

Opakowanie - standardowe miękka tubka o pojemności 75 ml. Konsystencja tego produktu zachwyciła mnie. Barwa biała. Konsystencja średnio gęsta, idealna dla szybkiego rozprowadzenia na dłoniach. Zapach również jak u poprzednika; słodki, owocowy i co najfajniejsze jeszcze długo później można go wyczuć ;) Skóra jest dobrze nawilżona, mięciutka i gładka. Przesuszona skóra natychmiastowo odzyskuję elastyczność a wszelakie podrażnienia zostają wygładzone. A do tego krem ten, jest b.wydajny. Niewielka ilość produktu wystarczy, żeby posmarować całe dłonie. Naprawdę warto go mieć u siebie! :)






DUET INSTATNT HELP TO DLA MNIE WIELKIE POZYTYWNE ZASKOCZENIE! :) JUŻ SAMA IDEA OPAKOWANIA APTECZKI JEST POMYSŁOWA I CIEKAWA. NA SZCZĘŚCIE, TO NIE BYŁ TYLKO CHWYT MARKETINGOWY, JAK NIESTETY CZĘSTO ZDARZA SIĘ TO NA RYNKU KOSMETYCZNYM I NIE TYLKO. KOSMETYKI TE, SĄ WARTE MOJEJ I WASZEJ UWAGI! ;) OPIS PRODUKTU PRZEZ PRODUCENTA NIE JEST OSZUKANY I ZGADZAM SIĘ Z NIM W 100% ! POLECAM!




Comments

  1. Fajny pomysł z tą apteczką i faktycznie kosmetyki pierwszej pomocy na taką porę roku.
    Bardzo pozytywna recenzja zaprezentowanych i przetestowanych produktów,zachęca do zakupu.

    ReplyDelete
  2. Bardzo przydatna zawartość! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:09 PM

    Bardzo przydałaby mi się aktualnie,taka apteczka pierwszej pomocy.Świetny pomysł z tą kasetką i super zawartość.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  4. Też ją mam! Lubię ten zestaw i to bardzo!

    _____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! To fajnie ;) Naprawdę świetny zestaw!

      Delete
  5. już sama grafika,opakowania zachęcają do kupna,a jeśli jeszcze mówisz że są świetne,nie pozostaje nic innego,jak się skusić :D

    ReplyDelete
  6. Muszę koniecznie spróbować kosmetyków tej marki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetny duecik! Poleca Ci! ;)
      Ja już mam chrapkę na następny produkt tej marki:D

      Delete
  7. Nie jestem fanką takich balsamów, za to krem do rąk widziałabym chętnie u siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj , to szkoda. Ja uwielbiam ten balsamik :)

      Delete
  8. Anonymous2:39 PM

    Balsam ten dostałam w prezencie,używam go ok.3 tyg i muszę potwierdzić że jest fenomenalny.Nie wiedziałam że występuje w duecie z kremem do rąk,teraz koniecznie muszę go zdobyć, bo jak jest taki dobry jak balsam,to będzie mój ulubiony.Od kat mam okropny problem ze skórą o tej porze roku.
    Z utęsknieniem czekam na wiosnę i marcowe "kąpiele"słoneczne.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  9. Extra apteczka, przydała by mi się taka <3

    ReplyDelete
  10. Krem muszę wypróbować bo łapki tragedia nawet czerwony Garnier Noe daje rady a skład Twojego evree kusi :-) świetny poscik-konkretne wiadomości :-*

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:30 PM

    Ale fantastyczny pomysł z tą apteczką a recenzja wskazuje,że zakup będzie konieczny i trafiony.
    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  12. great post dear, very intersting!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:37 PM

    Super pomysł z tą apteczką :)

    Z everee polecam olejki do twarzy! Są świetne! :)

    Pozdrawiam,
    terapianaszpilkach.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olejki do twarzy mówisz... mhmmm, brzmi bardzo kusząco! :D :)

      Delete
  14. Anonymous6:52 PM

    Muszę zdobyć tą apteczkę.Dlaczego ja do tej pory nie wiedziałam że takie coś istnieje?
    Nieidealna

    ReplyDelete
  15. Sama buteleczka zachęca do zakupu. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. słyszałam same pochlebne opinie, że aż chyba sama się skuszę :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous9:26 PM

    Myślę że apteczka w sam raz dla mnie.Dobry pomysł z tą kasetką,no i nie czytałam jeszcze żadnej złej opinie co też spokojnie pozwala iść na zakupy :)
    Sonia K.

    ReplyDelete
  18. Super pomysł, nie słyszałam o tym produkcie, szkoda tylko, że w pakiecie tylko dwa produkty, myślałam, że będzie więcej. Ja akurat lubię zestawy, ponieważ sama nie mam głowy do kupowania kosmetyków, wolę jak ktoś za mnie skomponuje taki niezbędnik "must have".

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤