19.02.2016 | FELICEA LIPSTICK

Hello Kochani! :)  Przychodzę do Was z kolejnym postem kosmetycznym. Na moim blogu ostatnio sporo recenzji ze strefy beuaty, a to dlatego, że po pierwsze mam wam do pokazania naprawdę sporo nowości, które na bieżąco testuję, a po drugie - jestem chora :( Grypa rozłożyła mnie na łopatki, więc niestety nie ma mowy o jakiejkolwiek sesji na zewnątrz :/ Produkt, który chcę wam dzisiaj przedstawić, to naturalna szminka do ust, marki www.felicea.pl. Znacie? Lubicie?  VIEW MORE →


FELICEA -  to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty.

W ofercie marki można znaleźć: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne.



NATURALNA SZMINKA DO UST
 (mój odcień, to nr. 25)
Produkt znajduje się w prostym, białym, plastikowym opakowaniu. Zamknięcie na klik, dzięki czemu nie musimy obawiać się samoistnego otwarcia. Kolor, który posiadam, to idealna czerwień. Zapach szminki jest delikatny i bardzo przyjemny, lekko grejpfrutowy. Konsystencja szminki jest kremowa. Nakładanie tego produktu jest bardzo łatwe, ponieważ dzięki zawartości oleju, szminka gładko sunie po ustach :) Szminka jest mocno napigmentowana, dzięki czemu zyskujemy intensywny kolor na ustach już przy pierwszym pociągnięciu szminką. Nie zbiera się w załamaniach i nie podkreśla suchych skórek. A po jej użyciu usta są mięciutkie i dobrze nawilżone. Dodatkowym atutem jest lekka formuła, co sprawia, że produkt jest niemalże niewyczuwalny na ustach. Koszt tego produktu wynosi 29.00 zł. Do wyboru mamy 6 wariantów kolorystycznych, które możecie zobaczyć tu KLIK

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową.Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóryMineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.
SKŁAD:
Ricinus Communis Seed OilOlej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Hydrogenated Coco GlyceridesUwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
SqualaneSkwalan z oliwy z oliwek
Cera AlbaWosk pszczeli
Candelilla CeraWosk Candelilla
Copernicia Cerifera CeraWosk Carnauba
Butyrospermum ParkiiMasło shea
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed OilOlej Jojoba
Hydrogenated Vegetable OilUwodorniony olej roślinny
Tocopheryl AcetateWitamina E
MicaMika
Grapefruit Peel OilGrejpfrutowy olejek eteryczny
C.I. 77891Biały pigment mineralny (21, 22, 23, 24, 25)
C.I. 15850Czerwony pigment (21, 22, 23, 24, 25)






Jestem ciekawa czy podoba Wam się kolor szminki?  
Dajcie znać w komentarzach :)



Comments

  1. przepiękny kolor! uwielbiam czerwień na ustach ;)
    Sandicious

    ReplyDelete
  2. Zjawiskowo czerwona :) Piękny odcień,wyrazisty,wilgotny.Twarz nabiera blasku a uta wyglądają przepięknie.Oczywiście produkt jest świetnie zaprezentowany i już go lubię a firmę zapamiętam.

    ReplyDelete
  3. Fajny produkt
    Kolorek jest świetny :D
    Co powiesz na obs za obs ;) ?
    Zacznij a ja się zrewanżuję
    Organizuję również konkurs w którym można wygrać np. perfumy, eyeliner i kilka innych perełek :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. UWIELBIAM KOSMETYKI TEJ FIRMY!

    ReplyDelete
  5. Średnio czuje się w czerwieni, mam wrażenie że pomniejsza moje usta, ale kolor jest naprawdę niesamowicie intensywny!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:11 PM

    Uwielbiam czerwień na ustach a taką soczystą najbardziej.Felicea trafia w mój gust.
    Sonia K.

    ReplyDelete
  7. OJ Tak kilo pomadki super,moj ulubiony:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:01 PM

    Wpadam do Ciebie a tu taka czerwień!Podoba mu się ta firma.Taka soczystość jest wskazana.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  9. mam ich pomadkę tyle że w innym kolorze i jestem zadowolona :) piękna czerwień :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna jesteś, a ten kolor bardzo do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous12:43 PM

    Taka czerwień na ustach takiej kobiety,zawsze będzie na plus.
    Alek B.

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny kolor :) I jeszcze desing tego opakowania ♥
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    ReplyDelete
  13. Piękna czerwień! :)

    ReplyDelete
  14. wow pasuje CI niesamowicie, bardzo mi się podoba na Tobie :)

    ReplyDelete
  15. Sliczny odcień, ładnie Ci w nim:)
    Mam tę pomadkę w naturalnym odcieniu różo-bezu i to rewelacyjnie nawilżająca pomadka :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  16. Anonymous9:10 PM

    W czerwieni wyglądasz wyjątkowo pięknie i zmysłowo.To kolor dla Ciebie.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładny kolor! Jestem ciekawa tego produktu... Pozdrawiam gorąco :* , melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. wow, jaka cudowna czerwień, myślałam, że skoro jest naturalna to będzie blada i bez wyrazu a jest szałowa i to z pięknym połyskiem!

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładny odcień szminki :).

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładny kolorek :) Fajnie, że się mieni :)
    Pasuje do Ciebie kochana idealnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzooo :) Dobrze się czuję w tym kolorku! ;)

      Delete
  21. Urzekły mnie zdjęcia jakie zamieściłaś,widać na nich profesjonalizm. Bardzo podoba mi sie intensywność koloru i opakowanie :)

    Pozdrawiam i zachęcam do wspólnego obserwowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) Cieszę się, że Ci się podobają moje zdjęcia :)
      Pozdrawiam

      Delete
  22. Piękny kolor, idealnie go dobrałaś :)

    ReplyDelete
  23. czerwien klasyka powinna byc u kazdej z pan :)

    ReplyDelete
  24. Chyba aż się skuszę na tę szminkę :)

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, masz duże szanse wygrać ( jako,że jesteś moją stałą czytelniczką! :* )
    ayvinn.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Wooow szminka ma fajny, nasycony kolor :-)

    ReplyDelete
  26. A beautiful colour and perfect with your necklace!

    Have a great week,
    -Kati

    ReplyDelete
  27. Pasuje i ten odcień czerwieni

    ReplyDelete
  28. Piękny kolor, nie słyszałam jeszcze o tej marce :). Dodaje do obserwowanych.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤