22.02.2016 | BANGGOOD WISHLIST


Cześć Kochani :* Stęskniliście się za moimi outfitami? Jak narazie będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość, bo moje L4 się przedłużyło. Czekam również na więcej słońca. Mam nadzieję, że wiosna już za horyzontem... ponieważ, moje samopoczucie sięgnęło dna. Krótkie i szarobure dni ciągną się w nieskończoność... tylko w myślach mogę przenieść się na zieloną łąkę i długie spacery w promieniach słońca  Myśli moje przenoszą mnie również ( a raczej przyciągają) do... laptopa! :P i do przeglądania wiosennych trendów 2016. I wiecie co? Tegoroczny sezon będzie wyśmienity! :) Nadal rządzić będzie styl boho i frędzle, ale bezapelacyjnie hitem sezonu będą odkryte ramiona, sznurowane dekolty a także odkryte plecy :) Oto moje propozycje ze sklepu www.banggood.com VIEW MORE →



   KLIK                                                                     KLIK                                                           KLIK


     KLIK                                                               KLIK                                                          KLIK


   KLIK                                                              KLIK                                                          KLIK



Dajcie znać co podoba Wam się najbardziej?? :)
Będę wdzięczna za poklikanie ;) Dziękuję i pozdrawiam 



Comments

  1. bardzo lubię ten sklep, świetne mają rzeczy, pierwsza i trzecia sukienka - cudne:)

    ReplyDelete
  2. Oferta sklepu jest niesamowita i z pewnością zadowoli każdą kobietę.Kolory,fasony,struktury materiału cudowne. Trendy na rok 2016 zapowiadają się bardzo ciekawe,teraz tylko czekać na cieplejsze dni.Ja też tęsknię za światłem,słońcem i tym wszystkim co kojarzy się z cudowną wiosenno-letnią aurą.Oczywiście czekam na Twoje radosne sesje,czekam z niecierpliwością a tym czasem życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia i kreatywnego spojrzenia na świat.

    No i POKLIKAŁAM :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:50 PM

    Cudowna oferta Banggood,ciuszki są cudowne i niesamowicie modne i kobiece.Poklikałam dla Ciebie.No i byle do wiosny a Ty zdrowiej.
    Sonia K.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:37 PM

    Wracaj szybko do zdrowia bo mówię Ci,wiosna tuż-tuż!Prawie cała oferta sklepu podoba mi się.To cudownie że boho wciąż króluje.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  5. Świetne ciuszki wybrałaś :) Sukienki z drugiego rzędu są świetne :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wczoraj przyszła mi torebka z tego sklepu - jest genialna:)
    super rzeczy mają:) poklikałam:)

    ReplyDelete
  7. Nie podoba mi się nic ale poklikałam :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:09 PM

    Oferty tego sklepu są wyjątkowe,sukienki są cudowne.Dla mnie sukienka nr 6 i bluzeczka nr 2 :)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.
    Nieidealna

    ReplyDelete
  9. Mnie się podobają sukienki w kolorze khaki .Zwłaszcza z tym wiązaniem na plecach.Poklikałam

    ReplyDelete
  10. uwielbiam takie sznurowane ciuszki i sukienki z wyciętą talią, taką sobie na pewno w tym roku sprawię!! :)

    ReplyDelete
  11. Love the black tee, nice

    ReplyDelete
  12. Anonymous11:57 AM

    Te sukienki i tuniki są obłędne.Sklep ma w ofercie na prawdę modne i bardzo kobiece ciuszki.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  13. Cudowne rzeczy , poklikalam :*
    Xthy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie słyszałam o tym sklepie.
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashiin&Beauty Expert

    ReplyDelete
  15. First, thank you for your lovely comment. :)
    I never heared about this shop before, but the pieces are so beautiful. You chose very well.
    I follow your blog now too. :)
    Lovely greetings, Jessy

    http://www.international-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous2:12 PM

    Piękne ciuszki w tym sklepie, nie umiałabym wybrać jednej,najpiękniejszej rzeczy.
    Kleopatra

    ReplyDelete
  17. Fajne rzeczy, poklikane! ;)

    wikujama.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous12:58 PM

    Nawet nie wiedziałam że ten sklep ma takie fajne ciuchy!Na pewno coś sobie tu wybiorę.
    Klara K.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤