Mój nowy kapelusz: hathat.pl

Kochani, trochę późno, ale lepiej późno niż wcale... WESOŁEGO ALLELUJA! :) Ja właśnie spędzam ostatnie chwile w rodzinnym gronie w Polsce i już jutro niestety czas wracać do Belgii. Wszystko co dobre szybko się kończy :( Ale, pociesza mnie fakt, że za kilka tygodni zaczynam urlop i będę tu z powrotem :) A korzystając z wolnej chwili wpadam na blog. W dzisiejszym poście pokażę Wam moją nowość w postaci pięknego, jasno-beżowego kapelusza. Te cudeńko pochodzi ze sklepu www.hathat.pl i zostało uszyte dla mnie na miarę, tzn. kształt twarzy, obwód głowy i wzrost. I dzięki temu kapelusz leży i wygląda perfekcyjnie! ♡ Przemiła Kasia sama tworzy te wspaniałości, podziwiam jej zapał i pracę, którą wykonuje :) 



















Comments

  1. Cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz w tym kapeluszu szałowo!
    Leży fantastycznie!

    Ja, jak wiesz, kapelusze uwielbiam :)!
    Także z niemałą zazdrością na Twój spoglądam ;)

    ReplyDelete
  3. oh beautiful photographs and hat is gorgeous !! these gorgeous
    Bajoelombrerodesusan

    ReplyDelete
  4. uwielbiam ten kapelusz! bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny kapelusz, świetny kolor! :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz cudownie !
    super zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny kapelusz i pięknie w nim wyglądasz!:)
    Zdjęcia extra!:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:15 PM

    Jedna z piękniejszych sesji!Zestaw który prezentujesz jest cudowny:idealnie pasujący kapelusz,prosta,biała koszula,czarne spodnie i buty rewelacja!Piękna czerwień na ustach,cudownie współgrająca z jasnym kapeluszem.Wyglądasz boooskooo :)

    Justyna Baron

    ReplyDelete
  9. Ale świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous7:58 PM

    O ja Cię!Co za sesja!Z racji tego że jestem facetem,terenówka i kapelusz podobają mi się najbardziej :)
    Alek B.

    ReplyDelete
  11. Ja wlasnie mialam kilkudniowy urlop, więc odstawilam na chwilę blogowanie i relaksowalam się :)
    teraz wrocilam i nadrabiam zaleglosci- ale takie wolne dobrze mi zrobilo :)

    boski kapelutek <3 mega szykowny !
    super wyglądasz kochana! :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  12. Zakochałam się w kapeluszu <3 Rewelacyjne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. No,no sesja świetna.Kapelusz naprawdę leży genialnie.

    ReplyDelete
  14. piękny ten kapelusz :) Szukam podobnego tylko czarnego :) Piękne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  15. Cool hat and pretty photos..Super great:)

    ReplyDelete
  16. Kapelusz jest piękny,cudownie wyglądasz w takim zestawie,prosty i zarazem elegancki.Całość jest bardzo szykowna.Nie będę wymieniać wszystkiego bo i tak widać dbałość o szczegóły.Cudowna kobieta i piękne miejsce.

    ReplyDelete
  17. przepiękny jest ten kapelusz!
    Sandicious

    ReplyDelete
  18. Piękny! I szyty na miarę! Zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Mam kilka innych kapeluszy, ale 'ten' szyty na miarę jest bez porównania ;)

      Delete
  19. Nice hat <3 greetings from Lithuania!

    ReplyDelete
  20. I love your hat! A perfect finishing piece to your look.
    Rachael
    http://www.threadsforthomasblog.com

    ReplyDelete
  21. ten kapelusz jest świetny! plus za fajną torebkę :)

    ReplyDelete
  22. Kapelusz masz po prostu FANTASTYCZNY!!!! ♥

    ReplyDelete
  23. Przepiękny jest ten kapelusz, wyglądasz w nim cudownie :)

    ReplyDelete
  24. świetnie Ci w tym kapeluszu i super torebka! <3

    ReplyDelete
  25. Anonymous4:26 PM

    Mega piękne wszystko,bo i kapelusz cudowny,leży jak ulał,torebka z frędzlami to wciąż hit,cudowne buty i świetna prosta ale i bardzo kobieca koszula.Wyglądasz przepięknie a tło,to już inna bajka,równie fascynująca :)
    Klara B.

    ReplyDelete
  26. Super kapelusz, widać że ładnie wykonany:) Fajnie mieć takie cudeńko w szafie:) Kiedyś wariowałam na punkcie toczków z HatHat takich z uszkami;)

    ReplyDelete
  27. Anonymous8:29 PM

    Cieszę się że nie przegapiłam tego posta.Wyglądasz mega cudownie,szyk w kapeluszu i koszuli i to auto w tle,och cudowne tło.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  28. Piękna sesja. Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  29. Anonymous10:15 AM

    Fantastyczny post, kapelusz jest rewelacyjny,wyglądasz obłędnie :)

    "Anonimek "

    ReplyDelete
  30. Anonymous8:42 PM

    Obłędne zdjęcia i super stylówka.

    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  31. Fajna stylizacja, a kapelusz dodaje jej charakteru i wdzięku. Chyba będę musiała kupić sobie coś podobnego :)

    ReplyDelete
  32. Anonymous1:03 AM

    Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤