31.01.2016 | ECRU COAT


Hello Kochani! :* Piszę do Was wieczorną porą. Weekend zbliża się ku końcowi. Czas relaksu się kończy. Mam nadzieję, że naładowaliście baterie na nowy tydzień ;) Ja niestety nie bardzo :/ Pogoda była straszna. Już dawno nie widziałam tak ponurego, szaro-burego weekendu. Zero natchnienia i nawet chęci na spacer nie było. Marzę już o wiośnie! A dzisiaj... przychodzę do Was z kilkoma nowościami, których jeszcze na blogu nie było. Mianowicie; srebrna torebka David Jones, którą dostałam na święta, botki z www.shoediscount.be oraz... nareszcie udało mi się kupić idealny ecru płaszczyk ♡ I to w dodatku na wyprzedaży (C&A). Jestem niesamowicie zadowolona! Materiał mięciutki, kolor piękny! Idealny fason do eleganckich stylizacji, ale równie dobrze komponuję się w nieco bardziej sportowych zestawach :) VIEW MORE →

NASZYJNIK/NECKLACES - LAMBRE
KOLCZYKI/EARRINGS - CLICK




















Comments

  1. Płaszczyk genialny.Muszę wybrać sie do c&a Slicznir wygladasz😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leć, leć Kochana, bo duuużo fajnych rzeczy można upolować za grosze ;)

      Delete
  2. that white coat is so divine!!!!!!!!
    you are so divine!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja,płaszczyk jest cudowny,piękna tkanina i fajny,prosty krój,który będzie można urozmaicać różnymi dodatkami.Bardzo fajna "podwójna" bluzeczka,rewelacyjne getry,zaraz zwróciłam na nie uwagę i pasujące do nich botki,całkowicie w moim stylu :) Jak zwykle piękna biżuteria i idealny makijaż.Jak przystało na Madame Lipstick,pomadka cudna.No i oczywiście torebka,,bardzo fajne kolory i pomponik :)

    ReplyDelete
  4. Jak na moje oko - super! :)

    ReplyDelete
  5. Ale Ci się poszczęściło ;)
    Rewelacyjny ten płaszcz *.* pięknie wyglądasz !!!

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądasz :) płaszczyk jest cudowny!

    ReplyDelete
  7. Wow! Śliczny płaszczyk! :) Bardzo podoba mi się też torebka, pompon i kolczyki (miałam ten sam wzór w wersji srebrnej, ale niestety mi się zepsuły...).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomponik kupiłam na chińskiej stronce za 1,50 euro ;)
      Ojjj, to szkoda, że kolczyki się zepsuły :/ Ja bardzo je lubię bo, wyglądają exlusive a kosztują grosze :)

      Delete
  8. Płaszczyk faktycznie idealny, niesamowity krój i kolor <3 Ale torebka również robi wrażenie, ciekawa i nietypowa kolorystyka, bardzo mi się podoba. Botki genialne, świetnie wyglądasz kochana. Uwielbiam Twoje oczy i włosy. piękna sesja <3

    Dziękuje za odwiedziny u mnie,
    buziaki :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Kochana za tak miłe słowa! ;)
      I nie ma za co dziękować, za odwiedziny :P Wpadam do Cb regularnie! ;) :*

      Delete
  9. Wow kochana, fantastyczny ten plaszczyk Ci się trafił :D
    piękny kolor, fason i widać, że taki przyjamny, mięciutki jest- przeuroczo w nim wyglądasz ! <3

    Też mam dosyć te szarówy na dworzy, gdy wiosna nadejdzie, od razu czlowiek lepiej funkcjonuje, od razu nabiera energii i motywacji do dzialania :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! :) Wiosna, słoneczko, dłuższe dni... i człowiek ma mega pozytywne nastawienie! <3
      Nie to co teraz... blee

      Delete
  10. Love love!! And this lipstick... Amazing!!
    Check my new post**
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    ReplyDelete
  11. Śliczny ten płaszczyk, a w tyk kolorku jest Ci pięknie:)
    Super wyglądasz:)
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne kolczyki <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz, fajne włosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  14. very very beautiful!!! loe your bag.

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete
  15. Piękny masz ten płaszczyk i nie dość, że kolor fajny to jeszcze krój ma super :-) Bardzo mi się podoba kolor Twojej szminki - ostatnio lubię takie odważne kolory na ustach :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)
    Dodaję do obserwowanych ( wcześniej się jakoś z tym zgapiłam...)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to dziękuję Ci bardzo Kochana ;) Lepiej późno, niż wcale! :P

      Delete
  16. Przepięknie wyglądasz :) Zazdroszczę torebki <3
    http://silviaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hi dear
    Great outfit, so chic
    Love the bag and the makeup
    xoxo

    ReplyDelete
  18. Śliczny płaszcz:) świetnie wygladasz:*

    ReplyDelete
  19. Ślicznie Ci w białym kolorze :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    ReplyDelete
  20. przepiękny masz ten płaszczyk ;))
    Sandicious

    ReplyDelete
  21. śliczny płaszczyk i bardzo podobają mi się te kolczyki! :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous7:16 PM

    Cudownie wyglądasz,ciuszki świetne a kolczyki bardzo misterne,piękne.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  23. piękny jest ten płaszczyk!!:)

    ReplyDelete
  24. Genialna torebka, aż mi się oczy zaświeciły :D. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Płaszczyk i sweterek super :) Kolor szminki bardzo ładny :) Co to za pomadka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ESSENCE XXXL longlasting - The Matt (16 BERRY CREAM). Polecam baaardzo! Ja mam 3 :D Świetna trwałość! No i ten matowy efekt, ahh ;)

      Delete
  26. Anonymous6:35 PM

    Płaszczyk cudo!
    Cudowny makijaż!
    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  27. niesamowita sesja, piękny płaszcz <3

    ReplyDelete
  28. Torebka niesamowita ! <3
    dodaje do obserwowanych !

    Ja dopiero zaczynam z moim blogiem :D Będzie mi bardzo miło jeśli znajdziesz chwile :D :* Pozdrawiam !

    www.patryczko.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz. Super uroczy zestaw :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  30. Śliczny ten płaszczyk, bardzo mi siępodoba Twój makijaż :)
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  31. śliczna torebka i biżuteria :)

    Pozdrawiam ciepło :)
    www.InBlueRose.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous4:32 PM

    Beautiful photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/02/50-shades-of-gray.html

    ReplyDelete
  33. Śliczna torebka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Anonymous10:03 PM

    Rewelacyjny jest ten płaszczyk,pięknie wyglądasz w nim.Bardzo ładna bluzeczka,ech,zresztą wszystko jest bardzo fajnie skomponowane.
    Piękna biżuteria.
    Kleopatra

    ReplyDelete
  35. Świetne rzeczy razem i osobno . Bardzo podoba mi się twoj płaszczyk i biżuteria. Dostrzegam też śliczne różowe paznokcie i makijaż i wiosne?:) Buziaki!

    ReplyDelete
  36. Szukam i szukam takich ciężkich płaskich botków, jak Ty masz. Tylko wszystkie jakieś drogie :D

    ReplyDelete
  37. Now that adds everything required for completeness of a women.

    ReplyDelete
  38. darling, you look so pretty! lovely outfit, love,love!

    ReplyDelete
  39. Torebka jest piękna!
    Ale płaszcz - mnie przede wszystkim zachwyca płaszcz :)

    Cudny!

    ReplyDelete
  40. Torebka jest cudowna :)

    ReplyDelete
  41. Kolczyki są po prostu rewelacyjne ;-). Prześlicznie w nich wyglądasz ;-).

    ReplyDelete
  42. Świetny płaszczyk, kolczyki i pomadka cudowna!

    ReplyDelete
  43. płaszcz jesy cudny;)

    ReplyDelete
  44. Nice earrings !
    This coat looks very comfy it's cool , I have one like this, very warm in winter.
    xx
    http://lornasharp.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Anonymous8:06 PM

    Perfekcyjny makijaż,cudny płaszczyk,delikatny kolor i prosty fason.Cała reszta też super.
    ...Kama...

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤