13.02.2016 | SELF TANNING NIGHT MOISTURE MASK

Hej Kochani! :* Dziś sobota, pogoda oczywiście mnie nie rozpieszcza. Deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz :/ A zatem, przychodzę do Was z postem kosmetycznym. Przedstawiam wam produkt, a dokładniej; maskę na noc, która ma sprawić, że wasza twarz będzie muśnięta słońcem. Marka Vita Liberata, jest mi już dobrze znana, dzięki cudownej piance brązującej, którą pokazywałam wam kilka miesięcy temu CLICK. Self taning night moisture mask, to kolejny kosmetyk tego producenta, który testowałam i teraz podzielę się tutaj moją opinią. Ciekawi? Zapraszam :)  VIEW MORE →


SAMOOPALAJĄCA MASKA NAWILŻAJĄCA NA NOC

DOSTĘPNOŚĆ : SEPHORA
CENA : 149,99 zł
POJEMNOŚĆ : 65 ml
OPAKOWANIE :  KARTONOWE OPAKOWANIE, ZAFOLIOWANE. 
SAM PRODUKT ZOSTAŁ UMIESZCZONY W
 TUBCE Z ODKRĘCANYM WIECZKIEM
DATA PRZYDATNOŚCI : 6 MIESIĘCY OD OTWARCIA
BARWA : JASNO-BEŻOWA
ZAPACH : przyjemny, delikatny, lekko cytrusowy
OPIS :  konsystencja produktu jest typowa jak dla kremów, więc
 nie nazwałabym go raczej maską.
Nakłada się sprawnie i szybko się wchłania.
Zapach delikatny, przyjemny, lekko cytrusowy 
(w żadnym przypadku nie przypomina typowych samoopalaczy, uff!)
Budząc się rano widać już pierwsze efekty użycia. 
Twarz jest rozpromieniona, rozświetlona, nabiera złocistego koloru.
Wygląda zdrowo i naturalnie :)
Ważna informacją jest fakt, że ie można stosować żadnych 
preparatów przed przed nałożeniem maski Vita Liberata
(informację znajdziecie na dołączonej ulotce).
Ogromnym plusem jest również to, że nie zauważyłam 
absolutnie żadnych plam, smug, zacieków itp.!
SKŁAD: Aqua (Water, Eau), Helianthus Annuus Seed Oil*, Dihydroxyacetone***, Butyrospermum Parkii Butter (Beurre)*, Glyceryl Stearate, Theobroma Cacao Seed Butter (Beurre)*, Cera Alba*, Glycerin**, Sodium Stearoyl Glutamate, Sucrose Stearate, Olea Europaea Fruit Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Erythrulose**, Coco-Glucoside, Tocopherol**, Xanthan Gum, Lactic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol***, Artemisia Umbelliformis Extract***, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract***, Actinidia Chinensis (Kiwi) Seed Oil , Pectin, Chlorella Vulgaris/Lupinus Albus Protein Ferment, Linum Alpinum Extract***, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract***, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil*, Polyacrylamide, Laureth-7, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Oil*, Epilobium Fleischeri Extract**


*Organic / Organique, **Natural Origin / Origine Naturelle, ***Ecocert


Podsumowując, SAMOOPALAJĄCA MASKA jest idealnym produktem dla zabieganych i leniwych osób.  Dba o naszą cerę, dostarczającej jej odpowiednią dawkę nawilżenia a przy okazji nadaje naszej twarzy ładnej opalenizny o dowolnej porze roku! :) POLECAM!!!






A WY ZNACIE MARKĘ VITA LIBERATA ??
UŻYWACIE PODOBNYCH PRODUKTÓW ??


Comments

  1. No to w takim razie ta maska to marzenie,bo i zapach i lekka konsystencja,wydajność,no i wreszcie efekt!Recenzja na plus!

    ReplyDelete
  2. Ciekawe rozwiązanie na pewno :)

    Pozdrawiam,
    Sara's City

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:12 PM

    Drogo ale ta marka ma bardzo dobre produkty,właśnie używam piankę o której wspomniałaś(jest rewelacyjna i również wydajna).Dlatego tym produktem też jestem zainteresowana.
    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz słysze o tej marce.
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:25 PM

    Produkt zapowiada się ciekawie.Słyszałam same dobre opinie o firmie,czas najwyższy zapoznać się bliżej z ich ofertą.
    "Anonimek"

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:44 PM

    Ostatnio dużo pozytywnych opinii słyszałam o kosmetykach tej firmy.Kusi mnie to słońce w tubce,bezpieczny sposób uzyskania opalenizny nie ma ceny.
    ...Kama...

    ReplyDelete
  7. świetny produkt, ja jednak nie przepadam za opalenizną u siebie :P

    ReplyDelete
  8. jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziła.
    Sandicious

    ReplyDelete
  9. Nigdy o niej nie słyszałam, ale to raczej nie dla mnie, bo lubię być blada :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  10. Miałam tę maseczkę, ale oddałam - nie są to produkty po które ja sięgam, ale cieszy się ona dobrymi opiniami :) Dodaję do obserwacji :)

    ReplyDelete
  11. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła, miałam samoopalacz tej firmy i byłam zadowolona:)

    ReplyDelete
  12. ja zupełnie nie używam takich produktów jakoś się zraziłam i nie mogę przekonać, ale sporo osób je chwali :)

    ReplyDelete
  13. maska opalajaca jj jakas do tylu jestem :(

    ReplyDelete
  14. Anonymous7:23 PM

    Mam piankę tej firmy jest cudowna.Tu też przekonuje mnie zapach,bo nie lubię "smrodku" samopalaczy.Marzy mi się już lekka opalenizna,maska będzie jak znalazł na tą porę, kiedy słońca tak mało.
    Nieidealna

    ReplyDelete
  15. Looks good. xoxoxo

    ReplyDelete
  16. kusząca propozycja, tym bardziej że firma jest super

    ReplyDelete
  17. Sounds great!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  18. Jak dla leniwych, to coś dla mnie :-D Chociaż raz zrazilam się do samoopalajacych rzeczy :-D


    Dziękuję <3 Ja jestem ciepłolubna i chce słońca i lata, to mu jest niezbędne do życia :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też słoneczko niezbędne do życia i do... normalnego funkcjonowania! ;)
      Precz z jesienią i zimą!! :D

      Delete
  19. Nie znam i boję się takich produktów :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efekt jest b.delikanty i naturalny, więc nie masz się czego obawiać! ;)

      Delete
  20. Lubię tą firmę:)

    ReplyDelete
  21. Anonymous10:48 AM

    Świetna firma,ekskluzywne produkty,godne polecenia.
    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  22. Bardzo lubię :) Co prawda efekt brązowienia jest bardzo delikatny, ale cudownie rozświetla, nawilza i odzywia cerę.

    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jest b. delikatny. Ale podoba mi się ten naturalny efekt i właśnie to, że dodatkowo świetnie nawilża ;)

      Delete
  23. Anonymous9:24 PM

    Właśnie dlatego lubię bo odcień opalenizny jest delikatny i naturalny,to zaleta.Ta firma jest najlepsza jeżeli chodzi o tego typu kosmetyki.
    Sonia K.

    ReplyDelete
  24. Mam i uwielbiam.Zapach obłędny i aplikacja mega wygodna.

    ReplyDelete
  25. Anonymous10:41 PM

    Świetna firma,produkty najwyższej jakości. Zakupiłam i jestem mega zadowolona, to nie jest zwykły samoopalacz i z takowym nie ma nic wspólnego.Dałabym medal,jest mega dobry.
    Klara K.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤