Embroidered denim shirt

Haftowane motywy możemy znaleźć niemal w każdej części garderoby – rozpoczynając od bluzek i koszul, przez spodnie i spódnice, a na bieliźnie kończąc. Daje to pole do popisu nie tylko projektantom, ale i nam samym. Kobiety od lat uwielbiają ozdabiać swoje ubrania nadając im unikatowy charakter. Taką możliwość dają właśnie haftowane ornamenty. W folkowych strojach doskonale sprawdzają się haftowane bluzki i koszule. Piękne, kolorowe zdobienia stanowią oryginalną bazę do naszej stylizacji. I ja dzisiaj właśnie taki zestaw Wam pokażę :) 























DENIM SHIRT: CLICK |PANTS: H&M |SHOES: PRIMARK |CHOKER: ALIEXPRESS 


NOWOŚCI LOOK HERE






Comments

  1. What a beautiful shirt. And it look so cool with the choker :)

    ReplyDelete
  2. podobają mi się buciki!:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:43 PM

    Ale piękna koszula!!

    ReplyDelete
  4. Genialną masz tą koszulę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  5. Cały outfit bardzo mi się podoba ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  6. mnie te hafty chyba nigdy się nie znudzą! świetny look i podoba mi się Twoja parasolka :D

    ReplyDelete
  7. super okulary :) ślicznie wyglądasz w tej koszuli :)

    pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Koszula z haftem to hit sezonu! super! ;) mam te okularki i bardzo je lubię ;)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  9. srednio lubię ten rodzaj jeansu, ten kolor... ale detale świetne!

    ReplyDelete
  10. Hafty sprawiają, że koszula jest o wiele ciekawsza. Sama jestem w nich zakochana. Pozdrawiam :)

    http://poolifashion.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  11. Anonymous12:07 PM

    wow! ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny makijaż,cudne warkocze ombre :) Koszula jest świetna ,w kolorze blue a haft tylko dodaje uroku jej.Bardzo fajne spodnie ,ja też lubię taką długość.No i znów te dodatki:okulary eleganckie,piękny wzór,buciki wygodne i bardzo pasujące do całości,choker idealny no i parasolka,już ją uwielbiam :)
    Piękne zdjęcia,szacun dla fotografa :)

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta koszula, już dawno wpadła mi w oko <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  14. Śliczna koszula, super z tym chokerkiem, opalizującymi okularami i indiańską fryzurką :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  15. Kochana świetny zestaw a koszula megaaa :) Jak zawsze piękna:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
  16. Anonymous9:59 AM

    Wspaniała koszula i cudny haft.Bardzo podoba mi się choker i Twoja fryzurka.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  17. Really interesting post) Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  18. Pierwszy raz jak zobaczylam to pomyślałam - swietna katana! A tu bum, koszula. Jest super! :D
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam takie koszule!<3
    Hafty są mi tak bliskie!:)

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  20. Your shirt is so cute! :) xx

    ReplyDelete
  21. You look stunning in this outfit! So beautiful shirt!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  22. Piękna koszula <3

    ReplyDelete
  23. Co za wspaniałe miejsce ! Pięknie wyglądasz, hafty są super i te idealne usta !

    ReplyDelete
  24. świetna koszula z haftem!

    ReplyDelete
  25. Comfy outfit, i like it! Nice denim shirt, the floral motifs are a must this season.
    http://color-your-life.ro/

    ReplyDelete
  26. Koszule z haftami to element garderoby, który spodoba mi się w każdej stylizacji! :)

    ReplyDelete
  27. Anonymous2:52 PM

    Piękne usta!Świetny outfit i fajnie z tą parasolką.

    Alek B.

    ReplyDelete
  28. Stunning outfit. You look so classy.

    ReplyDelete
  29. Sliczna Koszula! Uwielbiam takie wzory!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
  30. Świetnie wyglądasz :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  31. Piękna koszula! Uwielbiam haftowane motywy na ubraniach, to jeden z najciekawszych trendów tego sezonu ;)

    ReplyDelete
  32. Hafty to teraz hit sezonu! :)

    ReplyDelete
  33. Piękna koszula, choker oraz okulary! To są moje must have :) obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Haft na jeansie to bardzo modny trend.

    ReplyDelete
  35. Świetnie wyglądasz, bardzo fajna oryginalna i pasująca do wszystkiego koszula :)
    Obseruję i zappraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  36. Urocze, normalnie nie lubię połączenia biżu z haftami, ale ty to ładnie pokazujesz. Przyciąga uwagę do twojej twarzy która oczywiście jest przepiękna.

    ReplyDelete
  37. Anonymous11:21 PM

    Świetny zestaw,całkowicie w moim guście.Wyglądasz cudownie,ta koszula to strzał w dziesiątkę,cała reszta też.Dodatek w postaci parasolki idealny.

    Klara B.

    ReplyDelete
  38. Dzins ponad wszystko :)

    ReplyDelete
  39. Anonymous12:24 PM

    Brak mi słów. Koszula boska. Megaaaa

    ReplyDelete
  40. koszula...
    parasolka....
    całość świetna 😍

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤