Longline denim jacket

Kurtka jeansowa - wierna przyjaciółka, która nigdy Cię nie zawiedzie! Nie bez powodu ma już stałe miejsce w historii mody. Długa droga od robotniczego uniformu, przez street style i szalone lata siedemdziesiąte, zaprowadziła ją w końcu na sam szczyt. Kiedyś traktowana jako ubranie dla pracujących mężczyzn, awansowała na symbol klasyki unisex w pełnym znaczeniu tego słowa. Dzisiaj w jeansowych kurtkach chodzą wszyscy. Gwiazdy kina, muzycy, modelki, projektanci, sportowcy, artyści i biznesmeni, kobiety i mężczyźni, dorośli i dzieci. Nie ma znaczenia kim jesteś i co robisz. Jeżeli chcesz czuć się stylowo i swobodnie, to ubranie właśnie dla Ciebie! Moja dzisiejsza propozycja dżinsowej kurtki, to oversize'owy model w nieco dłuższym fasonie. Odwiedź metisu.com


LIGHT BLUE LONGLINE DENIM JACKET

 WWW.METISU.COM 























DENIM JACKET: METISU |T-SHIRT: PRIMARK 
|BAG: PEPCO |PANTS: BERSHKA 
|SHOES: PRIMARK |CAP: ALIEXPRESS


 <!>

LIGHT BLUE LONGLINE DENIM JACKET

 WWW.METISU.COM 





Comments

  1. świetna kurtka 😄😍

    ReplyDelete
  2. Od jakiegoś czasu jestem zakochana w takich kurtkach, świetne zdjęcia :)

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice jacket :)
    Kiss

    www.inspirationswithm.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:09 PM

    Ciekawe miejsce na sesję.Inna wersja ponadczasowej kurtki,fajne zestawienie.

    Alek B.

    ReplyDelete
  5. Amazing jacket!
    I love denim :D
    The photographs are amazing and you look stunning
    xx

    www.thathappymess.com

    ReplyDelete
  6. Świetnie wygladasz ;* super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Your outfit is really cool! :) xx

    ReplyDelete
  8. Świetny look! Taki radosny i wiosenny:) Muszę się wreszcie przekonać do katan dzinsowych. Na kimś je uwielbiam a na sobie niekoniecznie :D

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    ReplyDelete
  9. Super stylówka!
    zapraszam do siebie :)
    http://vanillainbigcity.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Nice outfit! I love your bag!!
    I hope you in my blog.
    Kisses.

    https://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. Anonymous4:05 PM

    Uwielbiam takie styluzacje a kurtka jest boska.Świetne dodatki.

    Marlena Nowak

    ReplyDelete
  12. You look really cool. Love your cap :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajna stylizacja :-)

    ReplyDelete
  14. Genialna kurtka, świetny ma fason!:)

    ReplyDelete
  15. świetna jest ta kurtka i super wyglądasz w takiej stylówie ;)

    ReplyDelete
  16. Racja Jeansowa kurtka to jest muuss w każdej szafie ;) Bardzo fajnie dobrałaś te różowe dodatki do tej stylizacji.

    ReplyDelete
  17. Anonymous8:12 AM

    Bardzo podoba mi się ta katana dzinsowa,jej fason jest trochę inny niż te standardowe.Super buty.

    Magdalena Kowalczyk

    ReplyDelete
  18. Ale pięknie Dobrana całość :) Najbardziej podoba mi się katanka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    ReplyDelete
  19. moim zdanie wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  20. Very nice pics! Thank for your visit! 💛💛💛

    ReplyDelete
  21. kochana, wyglądasz zjawiskowo! uwielbiam jeansowe katany - to moje must have w szafie! <3
    Masz zły link w "kurtka jeansowa"
    Sandicious

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Piękna ;) Już poprawiłam link :)

      Delete
  22. Nice look!

    http://desedayrosa.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  23. Bluzeczka swietna. Masz w sobie taka pozytywna energie i to widac na zdjeciach.
    super.

    ReplyDelete
  24. Ja nie wyobrażam sobie mojej szafy bez jeansowej kurtki. :) Wyglądasz obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  25. Kreatywnie, nietuzinkowo, a jednocześnie casualowo - lubię za to Twoje stylizacje :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  26. Anonymous6:02 PM

    Katana jest świetna ale bardzo podoba mi się także torebka.Sesja jak zwykle udana.
    "Kleopatra"

    ReplyDelete
  27. Genialnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  28. Cool! Love the denim jacket!
    xoxo
    www.donkeycool.es

    ReplyDelete
  29. Podoba mi się ta tiulowa falbana, która nieśmiało wychyla się zza kurteczki, która też jest świetna :)

    ReplyDelete
  30. Nice outfit, beautiful!
    xx
    www.upthestyle.es

    ReplyDelete
  31. love your denim jacket!

    ReplyDelete
  32. Anonymous10:58 AM

    Szkoda ze nie pokazałeś dokładnie bluzeczki ale to co widzę,bardzo mi się podoba. Kurtka jest świetna.Piękne kolczyki.

    Justyna Baron

    ReplyDelete
  33. Ależ tu się u Ciebie kolorowo na blogu zrobiło, chyba dawno mnie tu nie było :)
    Świetna stylizacja i bardzo fajne miejsce na zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :D A no ja ciągle coś tu u mnie na blogu zmieniam, dodaję, przerabiam :) A, że wesoła ze mnie osóbka, to więc zaszalałam z kolorami na stronie :)
      Ps. Wpadaj częściej! :) :*

      Delete
  34. Really cool and stylish denim look!! I love how you combine the look and accesories!!
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  35. Świetny jeansowy look :D Bardzo podobają mi się dodatki :D

    ReplyDelete
  36. Ciekawa stylizacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. świetna czapka i fajne miejsce do zdjęć!
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  38. Fajny look, świetnie się prezentujesz ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. That denim jacket is just perfect! Love the length! The whole look is lovely and the bag is cherry on top! :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous6:25 PM

    Dżinsówka jest extra,zachwycam się jednakowo także dodatkami.Pięknie to skomponowałaś.

    -Kama-

    ReplyDelete
  41. Świetyna stylizacja, wyglądasz przepięknie! Uwielbiam dżinsowe kurtki, to mój must have na sezon letni :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  42. Anonymous4:38 PM

    Interesujące miejsce:)
    Kurtka jest świetna,podoba mi się jej długość i odcień.Fajne buty i czapka.

    Justyna Bizon

    ReplyDelete
  43. Ale świetna kurtka! :)

    ReplyDelete
  44. Wow!! Wyglądasz ślicznie <333 Cudowny zestaw :)

    ReplyDelete
  45. super zdjęcia i bardzo ciekawy zestaw :)

    ReplyDelete
  46. Świetny zestaw kochana butki są cudowne:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
  47. Fajna,nowoczesna stylizacja...kurtka jest świetna a jej długość pasuje do Twojego wzrostu :)Ciekawa bluzeczka ,którą ujawniłaś tylko troszkę :) Zabawne i pewnie bardzo wygodne buty i torebka jakże ważny element.Całość wygląda bardzo ciekawie,taki miejsko-wycieczkowy styl.

    ReplyDelete
  48. Jeju cudowna stylizacja! Bardzo lubię połączenie różowego z jeansem! Tutaj idealnym połączeniem była czapka i katana! :) Jestem na TAK! <3

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kochana! :) Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Delete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤