Bonprix.pl ♡ czarne sneakersy na wysokiej podeszwie

Hej, hej. W ostatnim poście obiecałam Wam, że pojawią się dwa wpisy w których pokażę co możemy zestawić z butami sportowymi na obszernej podeszwie. No i proszę bardzo :) Oto stylizacja numer 2 w której główną rolę odgrywają czarne sneakersy ze sklepu bonprix.pl. Cały look dobrałam w stonowanych kolorach; czarna luźna bluzeczka z odkrytymi ramionami - lubię takie ;) Oraz ostatnio modne spodnie w kratę z lampasami z printem moro.




































Comments

  1. Anonymous11:25 AM

    Super zestaw na co dzien ;)

    ReplyDelete
  2. Fajne te butki, zawsze się zastanawiałam jaka jest jakość ubrań z bonprixa :)

    ReplyDelete
  3. Love your pants and the cool blue shades!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne getry ;)

    ReplyDelete
  5. Love this kind of sporty and urban outfits dear!
    Have a nice weekend! :)

    www.luciagallegoblog.com

    ReplyDelete
  6. amazing post dear :)
    do you want do follow each other?

    xoxo Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajny, luźny look ;))

    ReplyDelete
  8. Wonderful photos and interesting post dear!

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja i jaki cudowny widok :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ReplyDelete
  11. Kochanie pięknie wyglądasz:) Te buciki są super ja dwa razy zamawiałam butki z bonprix i za każdym razem za duże:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
  12. Buty są extra! ;)
    https://ppospolita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Chętnie sama bym ją założyła. I bardzo mi się podoba ten kolor pomadki :)

    ReplyDelete
  14. Wspaniale wyglądasz! Świetne buty ! <3

    ReplyDelete
  15. You look nice, a great tattoo :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤