Parka z połyskującego materiału |Bonprix.pl

Nie macie pojęcia ileż ja się naszukałam idealnej cienkiej parki, która sprawdzała by się w sezonie wiosna/lato. Ale w końcu się udało! I o to mam; piękną parkę z wiązaniem w talii, kapturem i  w pięknym srebrnym kolorze, który szczerze przyznam ostatnio bardzo lubię :) Kurteczka ta idealnie sprawdzi się na deszczowe letnie dni czy przelotne opady deszczu. Z taką bez obaw pojadę na wycieczkę czy weekendowy wypad. Zakup w 100% udany! :) 






















Parka z połyskującego materiału ⇨ tutaj

Sneakersy na podeszwie platformie ⇨ tutaj





Comments

  1. Anonymous7:23 AM

    Ale super ta parka! Tez by mi sie taka przydala :)

    ReplyDelete
  2. Kurteczka ma świetny kolor i będzie idealna na lato :)

    ReplyDelete
  3. Świetna parka ;)

    ReplyDelete
  4. Jest mega. Jestem fanka takich błyszczacych rzeczy a srebrne ciuchy sa w mega moim guście :D

    ReplyDelete
  5. the pictures are very beautiful!
    i like
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤
    Love your blog, thank you for sharing.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤