Hooded coat |dresslily.com

Heeej! Przychodzę do Was dzisiaj w sportowym look`u z nutką elegancji, jaką odgrywa koszula khaki dorwana na wyprzedaży w h&m. Ale to nie ona odgrywa tu główną rolę a mój nowy sporty płaszczyk w kolorze intensywnej czerwieni. Niestety co do rozmiaru - nie trafiłam i bluza jest dość sporo za duża, ale w takim oversizowym wydaniu wygląda nadal nieźle. Prawda? :) Jeżeli zapragniecie być posiadaczkami takiego wdzianka, to klikajcie w link do sklepu dresslily.com















Comments

  1. Khaki to drugi mój najlepszy kolor <3
    Koszula mega mi się podoba i fajnie, że pokazałaś ją w towarzystwie takiego niezobowiązującego i luźnego zestawu :)

    ReplyDelete
  2. Wow! This color combination look really amazing! Awesome outfit!
    http://www.recklessdiary.ru/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam kolor khaki! W połączeniu z czerwienią wygląda rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete
  4. Koszula jest w moim ulubionym kolorze :D mam
    Ostatnio na niego fazę i nawet wczoraj kupiłam sobie spodenki w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  5. Świetna całość, poklikałam! :)

    ReplyDelete
  6. wyglądasz fantastycznie!

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! ;)

    ReplyDelete
  8. Świetna ta bluza 😄

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne! Podoba mi się ta bluza/ narzutka ;) Ale najbardziej spodobały mi się buty- cudowny kolor :)
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  10. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Ayurveda Massage In Dubai also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤