OOTD ♡ bonprix.pl

Hej Kochani! Witam Was ciepło w Nowym Roku! Pierwszy modowy post w roku 2020 zaczynam od stylizacji z bonprix.pl ♡ Wygodny, zimowy zestaw, który w sam raz nada się na długie spacery. Na głowie mam uroczą czapę w różowe serduszka. Przyznam się Wam szczerze, że mam już ją z dobre 8 lat i wciąż ją baaardzo lubię ;). Co jeszcze mam na sobie? Świetną parkę od bonprix w kolorze nieco złamanej bieli. Kurtka posiada śliczne futerko a jej tył zdobią ćwieki, które dodatkowo dodają uroku całemu płaszczykowi. No i na koniec wspomnę o równie udanym zakupie, jakim są buty - sneakersy. Mega leciutkie, wygodne i zakrywają kostki, dzięki czemu dodatkowo chronią nas przed zimnem. POLECAM !!!





























Sneakersy na podeszwie platformie - TUTAJ

Kurtka parka z ćwiekami - TUTAJ



Comments

  1. W parce szczególnie podoba mi się to futro wokół kaptura.Buty są mega fajne a "stareńka" czapka dodaje kolorytu temu zestawowi.Prezentujesz się świetnie!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:42 PM

    Świetna kurtka!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:21 PM

    Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :D Bardzo oryginalna czapka i super buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:13 PM

    Kurtka jak najbardziej dla mnie, właśnie rozglądałam się za białą.Wydaje mi się,że te buty mogą być wielosezonowe i będą pasować do wielu innych stylizacji.

    -Kama-

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podobają buty i kurtka :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:05 PM

    Ten plaszczyk jest swietny i faktycznie ma boski kozuszek przy kapturze ;))

    ReplyDelete
  7. Buty mi się szalenie spodobały :)

    ReplyDelete
  8. Jaka świetna ta kurteczka :)

    ReplyDelete
  9. Szczerze, mówiąc nigdy nic od nich nie miałam ale wyglądasz super!!:**

    ReplyDelete
  10. Se ve todo precioso ! Me encantaría verte pronto por mi blog !
    Es un placer leerte! Que tengas un día estupendo ! 💋💋💋

    ReplyDelete
  11. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: BLOG ISSUE♥

    ReplyDelete
  12. Ale fajne buty, kurtka też świetna:)

    ReplyDelete
  13. Czapa i buty skradły moje serce :) Super look:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
  14. You look great!
    In love with that jacket 😍

    ReplyDelete
  15. Body Elegance Gorgeous! I appreciate your time and effort in creating such valuable content. Keep up the fantastic work!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤