Living room tour

Wstyd to przyznać... nie było mnie tu rok z hakiem! Jak to się stało? Sama nie wiem... czas biegnie jak szalony a bycie matką przewróciło cały mój świat do góry nogami. Mało jest chwil w ciągu dnia, pfff... w ciągu tygodnia a nawet i miesiąca 😝, żebym miała czas tylko dla siebie. Dlatego, `blogowanie` poszło w odstawkę aż w końcu spadło całkiem na koniec mojej listy priorytetów, ale... zapewniam, że nigdy nie wypadło z mojego serca! I dlatego jestem, wróciłam... nowa ja z nowymi pomysłami na prowadzenie tej strony! Mam nadzieję, że część z Was wciąż tu jest  i że zaciekawi Was nowa, bardziej rozszerzona tematyka postów 😊 

... Na dobry początek zaczynam od home design. Wiem, że wielu z Was lubi taką tematykę i ja sama też jestem wielką fanką aranżacji wnętrz. Ciągle coś podpatruję, zmieniam, przeglądam pinterest i jestem obserwatorką kilkunastu grup w tej sferze, dlatego stworzenie takiego wpisu jest dla mnie czystą przyjemnością 😍 

Jeśli byłyście stałymi obserwatorkami mojego bloga, to zapewne wiecie, że lubowałam się kiedyś w stylu glamour.  Białe ściany, białe meble na wysoki połysk, szklany stolik i szklana słynna witryna z ikei a do tego dekoracje w srebrze i kryształowo-szklane elementy. Następnym bzik dostałam na styl boho i wtedy to zaczęłam rozglądać się za przedmiotami z surowców naturalnych. I wtedy pojawił się u nas drewniany blat pod telewizorem, wiklinowe donice a kolor srebrny poszedł w odstawkę na cześć złotego 😀 Jednak... nie na długo 😋 w tym stylu ewidentnie czegoś mi brakowało... i zaczęłam ponownie poszukiwać stylistyki w której będę się czuć dobrze... No i znalazłam! Nie wiem do końca jak ją nazwać... jest dużo ciemniej, ale za to i zieleniej, jest dużo naturalnych detali i złotych dekoracji. Ogółem - dzieje się dużo! 😀No cóż... taka ze mnie jest sroczka 🐦😋😘

























































Comments

  1. Jestem pełna zachwytu nad tą aranżacją,coś wspaniałego.Jest tu wszystko w czym czułabym się rewelacyjnie.Relax na 100%

    ReplyDelete
  2. Świetnie i stylowo! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:30 PM

    Ależ tu cudnie,bardzo fajny klimat.
    -Kama-

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear Visitors!
Thanks for your comments! :)
I'm glad you're here ❤